Νεα Μοντελα

Evoke: Οπίσθεν και eCall στον στάνταρ εξοπλισμό

Δύο πραγματικά χρήσιμα χαρακτηρηστικά


Γράφει ο Μανόλης Βλαχάκης  //  13.02.2018

Η Evoke ανεβάζει την πήχη στην κατηγορία παρέχοντας στον στάνταρ εξοπλισμό δύο προηγμένες λειτουργίες που θα διευκολύνουν τους αναβάτες

 

 

Η Harley Davidson ανακοίνωσε πως θα «βγάλει» στην παραγωγή τον επόμενο χρόνο ηλεκτρική μοτοσυκλέτα.

Η Dorna παρουσίασε το πρώτο ηλεκτρικό πρωτάθλημα με μοτοσυκλέτες Energica.

Πρέπει λοιπόν να καταλάβουμε πως αργά ή γρήγορα θα ζήσουμε τη μετάβαση και στο χώρο της μοτοσυκλέτας, από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης στους ηλεκτροκινητήρες.

 

EvokeNew 3

Ο διευθυντής της κινεζικής εταιρίας Evoke, οι οποίες κατασκευάζονται στο ίδιο εργοστάσιο με τα iphone, Ren Chin Zonbo γνωρίζει πως η μετάβαση έρχεται και με τις δηλώσεις του δείχνει να είναι κάτι παραπάνω από ρεαλιστής:

«Είμαι σίγουρος πως παλιοί αναβάτες μοτοσυκλετών δύσκολα θα «αγκαλιάσουν» τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες και τις προσπάθειες μας. Όμως οι νέοι αναβάτες ή αγοραστές που θα ήθελαν να δοκιμάσουν κάτι νέο, θα εντυπωσιασθούν. Έτσι η όπισθεν θα είναι εκεί να τους βοηθήσει στις μανούβρες του παρκαρίσματος και το eCall μπορεί να τους σώσει την ζωή σε περίπτωση ατυχήματος.»

Παρόλο που τα παραπάνω δεν αποτελούν κάτι καινοτόμο για τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες η Evoke είναι από τις πρώτες κατασκευάστριες που τις συμπεριλαμβάνει στον στάνταρ εξοπλισμό. Αν μη τι άλλο αποτελεί ένα βήμα παραπάνω στην ασφάλεια και την άνεση του αναβάτη.

 

EvokeNew 4

Το σύστημα ARC (αυτοματοποιημένη κλήση) θα αντιλαμβάνεται πτώση της μοτοσυκλέτας και αυτόματα θα δίνει την ακριβή θέση της για άμεση βοήθεια.

Είναι σχεδιασμένο να λειτουργεί ακόμα και όταν η μοτοσυκλέτα είναι σβηστή, έτσι ώστε ο αναβάτης να μπορεί να ειδοποιείται αν κάποιος «ρίξει» την παρκαρισμένη του μοτοσυκλέτα.

Η λειτουργία της όπισθεν έχει σαν μέγιστη ταχύτητα τα 5 χ.α.ω. που ενεργοποιείται μέσω ενός κουμπιού αφής από την LCD οθόνη.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Suzuki Γαλλίας δημιουργεί συχνά ειδικές εκδόσεις σε μοντέλα του Hamamatsu. Με το μεσαίο roadster ασχολείται για δεύτερη φορά
Μετά το supersport 450 RR η κινέζικη εταιρεία παρουσίασε ένα naked με πολύ όμορφη σχεδίαση και κορυφαία τεχνικά χαρακτηριστικά για την κατηγορία
Σπάνια βλέπουμε μια αγωνιστική μοτοσυκλέτα του MotoGP να πωλείται, και η Desmosedici GP3 είναι μία από αυτές
Με εμφάνιση εμπνευσμένη από την σειρά «Μ» οι δύο εκδόσεις παρουσιάστηκαν στην έκθεση Salon du 2 Roues της Λυών

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.