Αφιερώματα

40 χρόνια BMW GS

Από το R 80 στο R 1250 GS


15.07.2020

Ήταν το 1980 όταν η BMW Motorrad παρουσίασε το πρώτο μοντέλο “διπλής χρήσης” στην ιστορία της, το R 80 G / S

Με δυνατότητα να κινείται στο χώμα αλλά και να διανύει πολλά χιλιόμετρα σε αυτοκινητοδρόμους ο μοτοσυκλετιστικός κόσμος γνώρισε τις On Off και “κόλλησε” σε αυτές. Απόδειξη τα περισσότερα από 1,2 εκατομμύρια μοτοσυκλέτες GS που έχουν πουληθεί τα τελευταία 40 χρόνια σε όλο τον κόσμο.

40 xronia BMW GS 6

Η BMW GS εδραιώθηκε στη συνείδηση των μοτοσυκλετιστών όταν κέρδισε το Rally Paris-Dakar το 1981 με τον Hubert Auriol πάνω στο R 80 G / S. Η εμπορική επιτυχία του μοντέλου ήταν τεράστια και η BMW προχώρησε στην εξέλιξη και την κατασκευή πολλών μοντέλων GS, για να καλύψει τις ανάγκες πολλών και διαφορετικών αναγκών. “Πάνω” στα GS είδαμε τον δικύλινδρο boxer να εξελίσσεται όλα αυτά τα χρόνια και να αποτελεί την βάση για πολλά και διαφορετικού είδους μοντέλα της BMW Motorrad.

40 xronia BMW GS 4

Σε τέσσερις δεκαετίες παρουσιάστηκαν πολλά διαφορετικά μοντέλα GS. Με κινητήρα boxer αρχικά, στη συνέχεια με μονοκύλινδρους και δικύλινδρους σε σειρά κινητήρες, αλλά και “μίνι” GS με 310 κ.εκ. Από το μικρό αλλά διασκεδαστικό BMW G 310 GS μέχρι το κορυφαίο R 1250 GS , η οικογένεια GS έχει γίνει συνώνυμη με τις On Off και adventure μοτοσυκλέτες.

40 xronia BMW GS 3

Ακόμη δεν έχει ανακοινωθεί αν θα παραχθεί κάποιο επετειακό μοντέλο περιορισμένης παραγωγής για τα 40 χρόνια, αλλά ελπίζουμε πως μέχρι τέλος του χρόνου η BMW Motorrad θα μας εκπλήξει ευχάριστα. Μέχρι τότε διαβάστε την δοκιμή των BMW R 1250 GS και Adventure.

40 xronia BMW GS 7

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Για να εμβαθύνουμε στην γκάμα της Αμερικάνικης εταιρείας θα πρέπει να κατηγοριοποιήσουμε τα μοντέλα της, να δούμε ποιους κινητήρες χρησιμοποιούν και ποια είναι τα κοινά στοιχεία μεταξύ τους
Η Harley-Davidson εγκαινιάζει μια νέα εποχή στην Ελλάδα, υπό τη στρατηγική καθοδήγηση του Fais Group. Η ανανέωση αυτή σηματοδοτείται από τη συμμετοχή εκπροσώπων του ειδικού τύπου σε ένα οργανωμένο ταξίδι στη Σόφια, για μια πρώτη γνωριμία με τη γκάμα μοντέλων του 2025
Τα Ιαπωνικά εργοστάσια πάντα κατασκεύαζαν μοντέλα που κυκλοφορούσαν αποκλειστικά στην χώρα τους, όπως τα Suzuki SV400 και SV400S
Ο όρος «ληγμένο κράνος» μπορεί να μην είναι ευρέως γνωστός, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι ένας αβάσιμος προβληματισμός. Όπως συμβαίνει με πολλά πράγματα, υπάρχουν παράμετροι, εξαιρέσεις και διαβαθμίσεις

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.