Δοκιμές εξέλιξης και καινοτομίας στο Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών από την REM-IHU
Στις 16 Μαΐου η ομάδα μας θα συμμετάσχει στο TechSaloniki, μία από τις μεγαλύτερες τεχνολογικές εκδηλώσεις της Βόρειας Ελλάδας
09.05.2025
Η REM-IHU πραγματοποίησε δοκιμές στο Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών, αξιολογώντας τεχνικά δεδομένα, προχωρά στην κατασκευή του νέου μοντέλου και θα συμμετάσχει στο TechSaloniki τον Μάιο
Στο Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών βρέθηκε η ομάδα μας στις 14 και 15 Απριλίου, στο πλαίσιο διήμερων δοκιμών με το περσινό αγωνιστικό μοντέλο ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας. Σκοπός των δοκιμών ήταν η συλλογή τεχνικών δεδομένων και η αξιολόγηση νέων συστημάτων, ενόψει της κατασκευής του φετινού μοντέλου. Κατά την πρώτη ημέρα, εντοπίστηκαν επιμέρους αδυναμίες, οι οποίες θα αποτελέσουν αντικείμενο τεχνικών βελτιώσεων.
Πρωτεύον μέλημα αποτέλεσε η καταγραφή δεδομένων θερμοκρασίας και διάρκειας ζωής των μπαταριών, βασικών παραμέτρων για τη συνολική ενεργειακή διαχείριση του οχήματος. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε και στους νέους αισθητήρες διαδρομής που ενσωματώθηκαν στις αναρτήσεις – μπροστά και πίσω – παρέχοντας κρίσιμα στοιχεία για τη γεωμετρική και δυναμική συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας σε συνθήκες πίστας.
Τον ρόλο του αναβάτη ανέλαβε ο 15χρονος Κωνσταντίνος Μαυρόπουλος από την ARP Academy. Ο νεαρός αθλητής, γεννημένος το 2009, μετρά ήδη πολυετή εμπειρία στον χώρο της μοτοσυκλέτας, καθώς ξεκίνησε σε ηλικία μόλις τριών ετών. Σήμερα είναι μαθητής Λυκείου, επίσημος αθλητής της Yamaha Hellas και κάτοχος σημαντικών διακρίσεων τόσο σε εθνικά όσο και σε ευρωπαϊκά πρωταθλήματα.
Η τεχνική πρόοδος της ομάδας αποτυπώνεται και στο πεδίο της κατασκευής: ήδη έχει ολοκληρωθεί το 50% των δομικών στοιχείων της νέας μοτοσυκλέτας. Η διαδικασία εξελίσσεται στο μηχανουργείο της σχολής (MTLab) και φέρει αποκλειστικά την υπογραφή των μελών της ομάδας.
Ιδιαίτερη μνεία αξίζει στην καινοτομία που αναπτύχθηκε και παρουσιάστηκε στο πλαίσιο του διαγωνισμού: το DPS (Drag Production System), εμπνευσμένο από την τεχνολογία DRS της Formula 1, με αντίστροφη λειτουργία. Το σύστημα αποτελείται από δύο φτερά (multi-wing), όπου το κάτω παραμένει σταθερό, ενώ το άνω ενεργοποιείται κατά την πέδηση, λειτουργώντας ως αερόφρενο. Το αποτέλεσμα είναι η σημαντική μείωση της απόστασης φρεναρίσματος, προσφέροντας βελτιωμένες επιδόσεις στην πίστα.Στόχος για τον Μάιο είναι η ολοκλήρωση της βασικής κατασκευής και η έναρξη των εργασιών για το αεροδυναμικό πακέτο, που θα συμπληρώσει την αγωνιστική ταυτότητα της μοτοσυκλέτας μας.
Τέλος, στις 16 Μαΐου η ομάδα μας θα συμμετάσχει στο TechSaloniki, μία από τις μεγαλύτερες τεχνολογικές εκδηλώσεις της Βόρειας Ελλάδας, με στόχο την επαφή με τον χώρο της καινοτομίας, της τεχνολογίας και της αγοράς εργασίας. Μέλη της ομάδας θα συμμετέχουν και ως εθελοντές, στηρίζοντας ενεργά τη διοργάνωση και εκπροσωπώντας τη σχολή και το έργο μας.
Η προσπάθειά μας υποστηρίζεται από τις εταιρείες:
BMW Motorrad Hellas
Beta Simulation Solutions
EAB
Εγνατία Οδός Α.Ε.
Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών
ARP Racing Academy
ABB
Alfa Solid Works
Ansys
Raycap
KENOTOM
KEBE
IPG Automotive
VI-GRADE
ZEROCHASSIS
SP Premium Motorcycle Services
NOCTUA
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ Όργανα Μέτρησης
POWER TECHNOLOGY
ΡάφιαShop.gr
LOCTITE
ΙΚΤΕΟ Σερρών
GR SUPPLIES
DOUKAKIS Metal Design
Katranitsa Theodora (Foreing Languages School)
Family Kitchen
Zarakis.gr Επιγραφοποιία
SOUSOURADA Σύγχρονη Κουζία
IDEA Γραφεία Εξυπηρέτησης Πολιτών
CANCO
HEL
Συνεργείο Καθαρισμού “Η Λεπτομέρεια”
SKLERO S.A.
HUBER+SUHNER
2WO.gr
empisteutiko.gr
Ακολουθήστε το
2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.