Δοκιμές

Δοκιμή KTM 890 SMT 2024: Εναλλακτική μορφή τουρισμού

Tο 890SMT είναι ένα blend το οποίο όμοιο του δεν υπάρχει


Γράφει ο Ηλίας Μπόσμος  //  13.02.2024

H αυστριακή πρόταση για το πως πρέπει να είναι ένα sports tourer

Φωτογραφίες: Κώστας Αφαντενός

Με ένα γρήγορο γκουγκλάρισμα του 890 SMT, η οθόνη του κινητού γεμίζει με φωτογραφίες μιας μοτοσυκλέτας με number plate, σε αγωνιστικό σταντ, μπροστά από μια αψίδα τερματισμού, κάπου σε μια ωραία, σφιχτή ορεινή διαδρομή της Σαρδηνίας. Σε κάποια επίσημα βιντεάκια, ένας «χεράς» (ο Chris Fillmore είναι αυτός, αγωνιζόμενος σε ΑΜΑ Superbike, Supermoto και νικητής του Pikes Peak με SD1290) μας συστήνει τη νέα μοτοσυκλέτα της αυστριακής εταιρείας είτε με εξωπραγματικές σούζες υπό κλίση, είτε βγάζοντας μερικά γραμμάρια από τα μαρσπιέ πότε με στρητάδικο και πότε με μοταρντάδικο στυλ. «Τι έγινε ρε παιδιά, μήπως ξέχασαν ότι το αυτοκόλλητο έχει και ένα Τ στο τέλος;» αναρωτιέσαι από μέσα σου.

KTM 890 SMT 2024 2WO 11

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Το 2009, οι Αυστριακοί παρουσίασαν μια μοτοσυκλέτα η οποία θέλησε να παντρέψει δύο μάλλον αντίθετους κόσμους: αυτόν των supermoto, με αυτόν του touring. Για όλους αυτούς που μεγάλωσαν με τις αυτοσχέδιες αφίσες των Thierry van den Bosch, Eddy Seel, Boris Chambon κτλ στα δωμάτια τους (στα δικά μας, ας μην ξεχνάμε την επιρροή που είχε για τους σημερινούς 40+ ο αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Supermoto στα Μέγαρα το 2003) αλλά ήθελαν να πηγαίνουν και βόλτες με την υπόλοιπη στρητάδικη τσακαλοπαρέα, το 990 SM T υπήρξε η ιδανική μοτοσυκλέτα, αφού είχε τρομερό fun factor και μπορούσες να διασχίσεις δύο-τρεις νομούς χωρίς να θεωρείσαι ο τρελός του χωριού. Tο 2013, με το τέλος των 990 και την εμφάνιση των 1190/1290, τα δικύλινδρα supermoto δεν συνεχίστηκαν στη γκάμα της ΚΤΜ.

Με τη δημιουργία του πασπαρτού δικύλινδρου εν σειρά κινητήρα με τον στρόφαλο των 285μοιρών, οι βιτρίνες των dealers της ΚΤΜ υποδέχθηκαν τα νέα Adventure αλλά και το Duke. Φήμες και κατασκοπευτικές φωτογραφίες για supermotard υπήρχαν ήδη από το φθινόπωρο του ’19 και τελικά επιβεβαιώθηκαν, γεφυρώνοντας το χάσμα στη γκάμα της εταιρείας μεταξύ streetfighter και μπροστινού τροχού 21in. Και ασφάλτινου touring θα συμπληρώναμε κάπου εδώ, πράγμα το οποίο γίνεται πολύ πιο ξεκάθαρο αν οδηγήσει κανείς ένα 890 SMT με τα δύο εκδρομικά αξεσουάρ που είχε η μοτοσυκλέτα δοκιμής, δηλαδή τον ψηλό ανεμοθώρακα (139,10€) και το carbon χαμηλό φτερό (348,76€). Στον εξτρά εξοπλισμό περιλαμβάνεται και το τελικό της Akrapovic που κοστίζει 1.173,88€

KTM 890 SMT 2024 2WO 13

Εμφανισιακά το 890 SMT διαλέγει μια επιθετική σχεδίαση, θέλοντας να κάνει μια δυναμική είσοδο στη τρομερά εμπορική κατηγορία των crossover, τις ψηλές μοτοσυκλέτες δρόμου με 2, 3 ή 4 κυλίνδρους, με τις διαφορετικές φιλοσοφίες και χώρες καταγωγής. Η αυστριακή προσέγγιση στο ψηλό τιμόνι με τις 17άρες ζάντες δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετική. Όταν έχεις χτίσει το όνομα σου σε πίστες καρτ (αλλά και στους αμμόλοφους) είναι απολύτως λογικό να ξεκινάς με αυτή τη γνώση αλλά και το marketing.

Από μακριά καταλαβαίνει κανείς ότι είναι πνευματικό παιδί του Kiska, με τον τρικολόρε χρωματισμό (μαύρο-άσπρο-πορτοκαλί) να φέρνει στιγμιαία σε 990SMR, ενώ με το ψηλό, λευκό φτερό, τη κοντή, φιμέ ζελατίνα και τις πορτοκαλί ζάντες τραβάει βλέμματα και «τρομάζει» κόσμο-ίσως και επίδοξους αγοραστές που θα ήθελαν ένα πιο συντηρητικό σε εμφάνιση sports tourer/crossover. Πάντως αν έλεγε κάποιος πολύ μπακαλίστικα ότι τουλάχιστον εμφανισιακά, βλέπουμε ένα Adventure με ασφάλτινους τροχούς και μικρότερο ρεζερβουάρ, δεν θα διαφωνούσαν και πολλοί.

KTM 890 SMT 2024 2WO 5

Στο δρόμο κάτι τέτοιο δεν ισχύει απολύτως αφού χρειάστηκαν αρκετές αλλαγές στα γεωμετρικά χαρακτηριστικά για να έχουμε μια πιο κοφτερή συμπεριφορά. Το πλαίσιο είναι κατασκευασμένο φυσικά από CroMo ατσάλι και με τον κινητήρα να είναι ενεργό τμήμα του, το πίσω αμορτισέρ όμως είναι πιο οριζόντια τοποθετημένο ούτως ώστε να μειωθεί το ύψος της σέλας αλλά και για να χωρέσει ένα πιο μακρύ (αλουμινένιο) ψαλίδι. Η ενέργεια αυτή τοποθετεί τον αναβάτη πιο μπροστά, σε πιο επιθετική στάση οδήγησης, ενώ η μοτοσυκλέτα είναι πιο σταθερή στα πολλά.

Στο άκουσμα ότι η σέλα βρίσκεται στα 860mm και με το βάρος να φτάνει τα 200kg (πλήρης υγρών), ίσως να σου προκαλέσει αμηχανία αν οριακά περνάς τα 170cm. Στη πραγματικότητα η αίσθηση είναι τελείως διαφορετική, καθώς το πρωτοποριακό ρεζερβουάρ (στα 15,8lt εδώ) που βλέπουμε στην οικογένεια από το 2019 τοποθετεί σημαντικό βάρος χαμηλά αλλά κυρίως επιτρέπει μια λεπτή μοτοσυκλέτα που δεν ανοίγει τα πόδια- όσο περνάνε οι μέρες, μόνο σε πίσω βήματα, ειδικά δικάβαλος, θα βρίσεις τον ξάδερφο σου που δεν ξαναπέρασε από πάνω σου και έμεινες κοντός.

KTM 890 SMT 2024 2WO 6

Έχοντας περάσει αρκετά χιλιόμετρα πάνω σε 790/890/901, τα πρώτα δευτερόλεπτα μου δημιουργούν ένα αίσθημα οικειότητας αλλά κάνουν εμφανείς και κάποιες διαφορές. Αισθάνεσαι ότι κάθεσαι πιο μπροστά από ότι σε ένα 890 Adventure, περισσότερο «πάνω» και λιγότερο «μέσα», ενώ τα πόδια αγκαλιάζουν και εδώ μια τρομερά στενή σιλουέτα για μοτοσυκλέτα 900 κυβικών. Όπως σε όλα τα πορτοκαλί μοντέλα της τελευταίας εικοσαετίας, νιώθω ότι κάποιος μου έχει πάρει μέτρα και ύστερα τοποθέτησε ένα ποιοτικό fat bar τιμόνι ακριβώς εκεί που το ήθελα (ρυθμίζεται και σε έξι θέσεις).

Από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα, διαπιστώνει κανείς ότι οι πλήρως ρυθμιζόμενες (και ειδικά σεταρισμένες για αυτό το μοντέλο) αναρτήσεις δεν είναι «τσιμέντο» στις εργοστασιακές ρυθμίσεις, ο κινητήρας δεν σκορτσάρει και ο ψεκασμός με λίγες στροφές και σταθερό γκάζι δεν «βήχει». Να θυμίσουμε εδώ ότι όταν ο κινητήρας των 790 μεγάλωσε στα 890, οι Αυστριακοί μηχανικοί αύξησαν κατά 20% τη μάζα του στροφάλου για πιο γλυκό δούλεμα στις χαμηλές στροφές και πραγματικά η διαφορά είναι εμφανής. Πάντως, θα έλεγε κανείς ότι το SMT τα καταφέρνει εξαιρετικά στις καθημερινές μετακινήσεις με μοναδική παρατήρηση τη ζέστη που θα βγάλει το μοτέρ όταν στριμωχτεί στην κίνηση κατά τους καλοκαιρινούς μήνες-κάτι που ισχύει και στα υπόλοιπα μέλη της οικογενείας των 790/890/901. Έχοντας την αρωγή των ηλεκτρονικών και των riding mode, αλλά κυρίως του χαμηλού κέντρου βάρους, ο αναβάτης πότε θα κινηθεί με χάρη ανάμεσα στα αμάξια ακόμα και με ταχύτητες πεζού χωρίς να βάλει πόδι κάτω και πότε θα πεταχτεί μπροστά στα φανάρια, με τον κινητήρα να κινεί το σύνολο σβέλτα λόγω ροπής ενώ ακόμα φοράει τις πιτζάμες του. Παρά την πολεμική εμφάνιση, στον αστικό ιστό είναι όσο ευκολοδήγητο είναι ένα 890 Adventure και δεν θα αισθανθείς ούτε ότι το ταλαιπωρείς, ούτε ότι ταλαιπωρείσαι.

KTM 890 SMT 2024 2WO 14

Αυτό όμως για το οποίο έχει «γεννηθεί» το SMT είναι οι ορεινές, σφιχτές διαδρομές. Μια μοτοσυκλέτα σχεδιασμένη μισή γκαζιά από τη Μέκκα της μοτοσυκλέτας, τις Άλπεις και φτιαγμένη για τους διάσημους αλπικούς αυχένες, όπου κυρίως κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού κάθε λογής μοτοσυκλετιστές χαίρονται τη μοτοσυκλετιστική κουλτούρα και την οδήγηση, χωρίς οπαδισμούς.

Όπως ακριβώς και στα άλλα μέλη της οικογένειας, η μοτοσυκλέτα έρχεται με Demo Mode, πράγμα που σημαίνει ότι για τα πρώτα 1500km έχεις Quickshifter+, Cruise Control, Motor Slip Regulation και Track Mode με έξτρα ρυθμίσεις στη γκαζιέρα αλλά και traction control σε δέκα στάδια και αφού τα έχεις δοκιμάσει αποφασίζεις αν θες (άμεσα ή κάποια στιγμή) να πληρώσεις και να τα κρατήσεις (όλα ή κάποια από αυτά. Μπορεί κάποιοι να αισθάνονται μετά τα 1500km ότι «τους ’φάγαν το μπιφτέκι τους» όμως σίγουρα είναι προτιμότερο από το να ψάχνεις να οδηγήσεις μια μοτοσυκλέτα φίλου με ένα αξεσουάρ το οποίο σε ενδιαφέρει για να δεις αν σου κάνει ή να πληρώσεις στη βασική έκδοση αξεσουάρ τα οποία δεν είχες σκοπό να τοποθετήσεις.

KTM 890 SMT 2024 2WO 24

Στο ορεινό επαρχιακό δίκτυο όχι μόνο θα τιμήσει το «οικόσημο» αλλά θα αποτελέσει και νέο σημείο αναφοράς, έξω από τα στενά όρια της κατηγορίας στην οποία (θεωρητικά) ανήκει. Έχοντας από την πρώτη στιγμή χτίσει μια δυνατή σχέση εμπιστοσύνης με τον αναβάτη του, το SMT δίνει μια τρομερή αυτοπεποίθηση για να ανεβάσεις ρυθμό. Μόλις συνηθίσεις τη γρήγορη κορώνα του ελαστικού αλλά και το γεγονός ότι βουτάς από ψηλά (εξαιτίας των αναρτήσεων με διαδρομή 180mm), αυτό το παιχνίδι δεν έχει τέλος και πραγματικά ξεκινάς για βόλτα μόνο και μόνο για τη χαρά της οδήγησης. Σταδιακά θα πειραματιστείς, επιλέγοντας το sport riding mode (για πιο άμεση γκαζιέρα), να απενεργοποιήσεις το cornering ΑΒS πίσω (το supermoto ABS ανήκει στο βασικό εξοπλισμό) το traction control, αλλά και να πειράξεις τις ρυθμίσεις των WP APEX-που θέλουν λιγότερο από ένα λεπτό για να φέρουν τη μοτοσυκλέτα στα μέτρα σου.

Δεν ξέρω αν τα γερμανόφωνα περιοδικά μοτοσυκλέτας κάνουν ακόμα εκείνα τα συγκριτικά άρθρα (που πάντοτε ζήλευα), όταν 20 χρόνια πίσω έπαιρναν καμιά δεκαπενταριά μοτοσυκλέτες διαφόρων κατηγοριών και έστριβαν φορτωμένοι στις Άλπεις για δύο εβδομάδες, πάντως εγώ ξέρω ήδη που θα έριχνα τη ψήφο μου για το 2024. Είναι η μοτοσυκλέτα η οποία πραγματικά θα σε κάνει να ξεθάψεις τα roadbook από 36ωρα προηγούμενων ετών για να κάνεις 2.000χλμ επαρχιακού σε ένα Σ/Κ.

KTM 890 SMT 2024 2WO 23

Αισθάνεσαι-και αισθάνεται, τόσο ωραία κατά την είσοδο της στροφής και υπό κλίση που σε κάνει να πιστεύεις ότι θα μπορούσες να στρίψεις σε μια οβάλ πίστα για 24 ώρες και την επόμενη μέρα να μην έχει πιαστεί ο ώμος σου από την πίεση στο εσωτερικό γκριπ. Αυτό όμως που πρέπει να τονιστεί είναι ότι το SMT δεν είναι ένα δύστροπο μεγάλο motard που θα απαιτήσει να έχεις ένσημα στα Βραχνέικα, τη Σπάρτη ή τις Αφίδνες ή θέλει μαύρη ευρωπαϊκή άσφαλτο για να το χαρείς. Μια χαρά καταφέρνει να μοιράσει χαμόγελα ακόμα και σε αυτή τη φαρσοκωμωδία που λέγεται ελληνική άσφαλτος. Θα πάρει από το χέρι τον ενθουσιώδη αναβάτη και θα τον πάει στο επόμενο στάδιο της σπορ οδήγησης, χωρίς να τον τρομάξει. Προφανώς και θα απαιτήσει σεβασμό αφού είναι μια πολεμική μηχανή 105hp (στις 8.000rpm) και 10,2kgm (6.500rpm), με την αίσθηση της επιτάχυνσης να ταιριάζει σε μοτοσυκλέτα μεγαλύτερης ιπποδύναμης αφού μαζεύει χιλιόμετρα με καταιγιστικό ρυθμό. Σε σύγκριση με το θρυλικό, «αναλογικό» (και προσωπικά πολύ αγαπημένο) «εννιά ενενήντα» δείχνει το χάσμα γενεών και εξέλιξης, αφού το «παλιό και ορθόδοξο» μπορεί να είχε χώρους και να ήταν άνετο αλλά περέμενε μονίμως μια μοτοσυκλέτα-χουλιγκάνος αφού με την τεχνολογία του τότε δεν υπήρχε η δυνατότητα παραμετροποίησης που υπάρχει τώρα.

KTM 890 SMT 2024 2WO 34

Τα καλά νέα όμως για το 890 συνεχίζονται, καθώς όλο αυτό το αγωνιστικό DNA σημαίνει ότι σε ταξιδιωτικούς ρυθμούς, αναβάτης και μοτοσυκλέτα ...χασμουριούνται. Εκεί λοιπόν που μια εβδομάδα πριν σημάδευες apex και εξερευνούσες την πρόσφυση των Michelin PowerGP (120/70-17 και 180/55-17), που ταιριάζουν γάντι στο ύφος της μοτοσυκλέτας, τώρα βολτάρεις δικάβαλος, έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού σου ότι απότομες μεταφορές βάρους συνήθως προκαλούν (δικαιολογημένες) αντιδράσεις στη πίσω σέλα. Οι ταξιδιωτικές δυνατότητες του SMT είναι αντικειμενικά εντυπωσιακές, καθώς από τη στιγμή που η μοτοσυκλέτα είναι σχεδιασμένη για άλλους ρυθμούς-ακόμα και track day, στη πράξη αυτό σημαίνει ότι μπορείς να ανέβεις και να κατέβεις βουνά με μια 3η και να πατήσεις φρένο όταν πια φτάσεις στον ξενώνα-που λέει ο λόγος. Από τη στιγμή που σε αυτούς τους ρυθμούς ελάχιστες φορές θα αισθανθείς ότι θα ήθελες λίγο μικρότερη ταχύτητα εισόδου, αυτό στην πράξη σημαίνει ότι όλη μέρα κινείσαι σβέλτα και διανύεις χιλιόμετρα χωρίς τσίμπημα του φρένου και επιστροφή στο γκάζι. Σαν να κινείσαι στην Εθνική ....αλλά με πολλές αλλαγές κλίσης.

Μια που είπαμε για Εθνική, η σταθερότητα της μοτοσυκλέτας στις ψηλές ταχύτητες είναι παροιμειώδης-είτε κινείται κοντά στη τελική της, είτε ταξιδεύει δικάβαλο με έξι μπροφόρ πλαγιομετωπικό. Μπορεί βέβαια για κάποιους η ψηλή ζελατίνα που είχαμε στη διάθεση μας στη μοτοσυκλέτα δοκιμής να χαλάει τη “ready to race” εμφάνιση του SMT (μια χαρά πάντως προσφέρουν χαμόγελα τόσα χρόνια τα SD1290 GT με ψηλή ζελατίνα και τριπλέτα), προσωπικά όμως θεωρώ ότι ανοίγει ένα νέο εύρος χρήσης της μοτοσυκλέτας, τόσο πολύ που μάλλον η ψηλή θα έπρεπε να είναι στον στάνταρ εξοπλισμό και η χαμηλή στα power parts-και ίσως η ΚΤΜ να το κάνει κάποια στιγμή σε δεύτερη φάση με μια άλλη έκδοση, όπως έγινε και με τη gran turismo εκδοχή του μεγάλου Δούκα.

KTM 890 SMT 2024 2WO 26

Στη πραγματικότητα όμως, διεθέτοντας τους χώρους για δύο άτομα, άνετη σέλα, χειρολαβές συνεπιβάτη, heavy duty σχάρα με υποδοχές για ιμάντες ή γάντζους, συνδεσιμότητα, κάλυψη σε χέρια και πόδια, αλλά και τη δυνατότητα να επιλέξεις όλα τα ταξιδιωτικά αξεσουάρ της υπόλοιπης οικογένειας (από θερμαινόμενα γκριπ μέχρι βαλίτσες), το 890SMT είναι μια κορυφαία all rounder η οποία απλώς και μόνο με την τοποθέτηση της after market ζελατίνας γίνεται μια μοτοσυκλέτα με την οποία μπορείς να χαρείς την οδήγηση όσο ελάχιστες, ενώ την ίδια στιγμή μπορεί να προσφέρει την άνεση και τη θαλπωρή για ένα ή δύο άτομα που βρίσκει κανείς σε μια Adventure (σε πραγματικές συνθήκες τα 4,2lt μικρότερου ρεζερβουάρ δεν αποτελούν πρόβλημα, αφού με μια μέση κατανάλωση στα 5,5lt/100km θα διανύσεις πάνω από 250km για τον επόμενο ανεφοδιασμό, ενώ χρίζει αναφοράς και η εξαιρετικά σωστή ένδειξη καυσίμου ακόμα και με λίγα λίτρα στο ρεζερβουάρ, κάτι καθόλου αμελητέο σε πραγματικές συνθήκες ταξιδιού).

Τα 15.650€ σίγουρα δεν είναι ένα ευκαταφρόνητο ποσό (το οποίο αυξάνεται και άλλο αν αρχίσεις να ξεφυλλίζεις τον κατάλογο των power parts), όμως εδώ κρίνουμε μοτοσυκλέτες και όχι την αγοραστική δύναμη του μέσου Έλληνα μοτοσυκλετιστή. Αντικειμενικά, το 890SMT είναι ένα blend το οποίο όμοιο του δεν υπάρχει. Με τα «χιλιόμετρα» που έχει η αυστριακή εταιρεία από τα Adventure μοντέλα της παρουσίασε μια μοτοσυκλέτα η οποία αποτελεί ένα εξαιρετικό εκδρομικό σύνολο, δίνει άλλη νότα στις καθημερινές μετακινήσεις αλλά και κουβαλάει όλη αυτή την αγωνιστική κληρονομιά δεκαετιών στις κλειστές πίστες.

KTM 890 SMT 2024 2WO 4

 

Εξοπλισμός αναβάτη: Motomarket

Κράνος: O'NEAL DSRS Square V.22

Μπουφάν: Nordcode X-Cross

Παντελόνι: O'NEAL Apocalypse

Γάντια: O'NEAL Element

KTM 890 SMT 2024 ΠΕΤΡΟΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.Β.Ε.
ΤΙΜΗ (€): 15.650
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΔΙΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΕΝ ΣΕΙΡΑ,        ΥΓΡΟΨΥΚΤΟΣ, 2ΕΕΚ, 4B/K
ΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc) 889
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ (mm) 90,7 x 68,8
ΣΥΜΠΙΕΣΗ -
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΑΓΩΓΗΣ 2 ΣΕ 1
ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΜΙΖΑ
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ  
ΙΣΧΥΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ (hp/rpm) 105/ 8.000
ΡΟΠΗ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ (Nm/rpm) 10,2 / 6.500
ΒΑΡΟΣ (kg) 194
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ (mm) 860
ΜΗΚΟΣ (mm) Δ.Α.
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm) 1.502
ΙΧΝΟΣ(mm) 111,6
ΚΑΣΤΕΡ(o) 25,4
ΕΛΑΣΤΙΚΑ  
ΜΠΡΟΣΤΑ: MICHELIN POWER GP 120/70-17
ΠΙΣΩ: MICHELIN POWER GP  180/55-17
ΠΛΑΙΣΙΟ: ΧΩΡΟΔΙΚΤΥΩΜΑ ΑΠΟ  ΧΡΩΜΟΛΥΒΔΑΙΝΙΟΥΧΟ ΑΤΣΑΛΙ
ΨΑΛΙΔΙ: ΑΛΟΥΜΙΝΕΝΙΟ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ ΑΝΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ WP APEX 43mm, ΔΙΑΔΡΟΜΗ 180mm, ΠΛΗΡΩΣ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ WP APEX, ΔΙΑΔΡΟΜΗ 180mm, ΠΡΟΦΟΡΤΙΣΗ ΕΛΑΤΗΡΙΟΥ / ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑΣ
ΦΡΕΝΟ ΕΜΠΡΟΣ 2 ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΑ 320mm,  ΔΑΓΚΑΝΑ 4 ΕΜΒΟΛΩΝ, CORNERING ΑBS ME SUPERMOTO MODE      BOSCH 9.1MP
ΦΡΕΝΟ ΠΙΣΩ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΟ 260mm, ΔΑΓΚΑΝΑ 2 ΕΜΒΟΛΩΝ, CORNERING ΑBS ME SUPERMOTO MODE             BOSCH 9.1ΜΡ
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ (lt) 15,8
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (lt/100km/h) 6,3

Παράδειγμα χρηματοδότησης

Προκαταβολή: 3.000€

Ποσό χρηματοδότησης: 12.650€

Δόσεις: 72 x 238€

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.