Αγώνες Εξωτερικού

MotoGP Valencia: Ποτέ μην λες ποτέ!

Η ανάλυση των αναλύσεων


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  11.11.2017

Ok! O ΜΜ93 έχει μεγάλο προβάδισμα. Η Valencia είναι στενή, τεχνική πίστα. «Φάκα» θα την ονόμαζαν οι παλιοί. Οι Ducati και ο Dovi έχουν σοβαρό μειονέκτημα έναντι του Ισπανού. Όμως…

Αφορμή για αυτό το άρθρο είναι ένα μήνυμα του Παυλάν. Ξέρετε αυτουνού με τα μούσα που πάει και βρίσκει τους customάδες. Που μιλάει τη γλώσσα τους μιας και έχουμε να κάνουμε με καλλιτέχνες. Ο Παυλάν στο είδος του και αυτοί στο δικό τους. Αλλά τα βρίσκουν, τα λένε ωραία και εσείς τα διαβάζετε ακόμη ωραιότερα στο 2WO.

Never say Never 7

Βράδυ Σαββάτου και ο Παυλάν αντί να πίνει μπύρες ή να έχει βγει ρομαντικό ραντεβού μου στέλνει μήνυμα. Τι λες να γίνει αύριο ω μεγάλε γκούρου (αυτός είμαι εγώ). Γκούρου δεν είμαι ούτε το παίζω. Αυτά τα αφήνω σε άλλους. Υπάρχουν πολλοί στο χώρο μας που νομίζουν πως τα ξέρουν όλα. Εγώ απλά βλέπω αγώνες μοτοσυκλέτας τα τελευταία 25 χρόνια. That’s all!

Του απαντάω με μεγάλη ευκολία πως τα πράγματα είναι ζόρικα για τον Dovi. O Marquez το παλιόπαιδο (δεν τον είπα ακριβώς έτσι είναι η αλήθεια) δεν «μασάει». Η πίστα είναι στενή δεν ευνοεί πολλά προσπεράσματα και η ευθεία μικρή. «Παίζει» και εντός έδρας οπότε δύσκολο.

Never say Never 6

Όμως μετά μου έρχεται στο μυαλό ο Iannone και ο Zarco. Ο πρώτος έχει εμβολίσει πολλούς… άθελα του. Είναι και Ιταλός. Ο δεύτερος είναι θρασίμι. Μπορεί λοιπόν στην πρώτη που είναι και αριστερή να γίνει μακελειό. Όμως αμέσως σκέφτομαι πως όλοι θα είναι «χεσμένοι». Αν κάποιος ρίξει τον Marquez του χρόνου να ‘μαστε καλά τον βλέπω να τρέχει wild card στο β΄ τοπικό του Βελγίου!

Never say Never 8

Και συνεχίζοντας τις αρρωστημένες σκέψεις αυθόρμητα γράφω στον Παυλάν πως μπορεί ο «γιατρός» να του την φυλάει από το 2015. Nα τον ρωτήσει «με θυμάσαι ρε π@#$η» να του ρίξει καμιά καρατιά και να ανέβει στο βάθρο μαζί με τον Dovi. Και μόλις πιούνε τις σαμπάνιες τους να ανακοινώσει το τέλος. Και στις επόμενες εκλογές στην Ιταλία να εκλεγεί Πρωθυπουργός της χώρας.

Δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά και το ξέρω. Για να το χάσει ο MM93 πρέπει:
1. Να εγκαταλείψει και ο Dovi να τερματίσει ΜΟΝΟ πρώτος!
2. Να κερδίσει ο Dovi και να τερματίσει 12oς και «κάτω»

Το παραπάνω «παραλήρημα» χρησιμοποιήθηκε ως πρόλογος για τα παρακάτω!

Never say Never 3

Το 2006 λοιπόν ο Rossi πήγαινε στον τελευταίο αγώνα με 8 βαθμούς προβάδισμα έναντι του αδικοχαμένου Nicky Hayden. Προσέξτε… ο Rossi. O GOAT, o Doctor ο best of the best. Όχι κανένας τυχαίος. Αρχίζει ο αγώνας και ο Rossi πέφτει στον πέμπτο γύρο. Το σηκώνει τερματίζει 13oς αλλά ο Nicky τερματίζει τρίτος πίσω από δύο «κατακόκκινα» Ducati. Και επειδή γουστάρω να το λέω θα το γράψω για να το θυμηθούμε.

Never say Never 5

Οι αναβάτες των Ιταλών ήταν ο Sete Gibernau και ο Loris Capirossi. Σε εκείνο τον αγώνα ο Sete είναι τραυματίας και τον αντικαθιστά ο Troy Bayliss που έχει πάρει πριν λίγες ημέρες τον τίτλο στα SBK με 100 βαθμούς διαφορά από τον δεύτερο Toseland, που μετά από αυτό το έριξε στο πιάνο και τον τηλεσχολιασμό. Μπαίνει λοιπόν ο Αυστραλός και τους κάνει «ανεμιστήρες» και πίσω του τερματίζει ο Capirex. Αυτό ήταν και το πρώτο 1-2 της Ducati στα MotoGP.

Never say Never 4

O Hayden είναι ο τελευταίος Πρωταθλητής στην εποχή που τα MotoGP ήταν 990 κ.εκ, με πέντε βαθμούς διαφορά από τον Rossi. Ποιος το περίμενε; Ελάχιστοι. Όπως και τώρα. Για αυτό λοιπόν «ποτέ μην λες ποτέ»!

Never say Never 2

Και κάτι για την φωτογραφία που είναι ίσως η πιο χαρακτηριστική εκείνου του θριάμβου. Ο πρώτος που πήγε και αγκάλιασε τον μεγάλο Nicky που έκλεγε με λυγμούς πάνω στην RCV, ήταν στέλεχος της ελληνικής αντιπροσωπείας της Honda και όχι κάποιος από το εργοστάσιο της big H.

Η Ducati έκανε την αρχή με τις παρουσιάσεις των ομάδων MotoGP. Ας δούμε πότε είναι προγραμματισμένες και οι παρουσιάσεις των υπόλοιπων ομάδων
Όλα καινούργια το 2019. Νέα μοτοσυκλέτα, χορηγός και ο Danilo Petrucci που ήρθε να πλαισιώσει τον “παλιό» Andrea Doviziozo
Με ανακοίνωση του το HRC, ενημέρωσε πως ο Ισπανός αναβάτης τραυματίστηκε και θα υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση για την αποκατάσταση της ζημιάς
Το βάθρο «βάφτηκε πορτοκαλί» αφού και οι 3 πρώτοι ήταν αναβάτες της εργοστασιακής ομάδας της KTM