Νεα Μοντελα

MV Agusta Superveloce 800 2021: Με Euro5, σημαντικές αναβαθμίσεις & νέα έκδοση S

Πολλές και σημαντικές αλλαγές


08.04.2021

To έργο τέχνης σε δύο τροχούς του Adrian Morton ο οποίος πλέον δεν βρίσκεται στο δυναμικό της MV Agusta, αναβαθμίζεται για το 2021 και αποκτά νέα, special έκδοση

Κείμενο: Μένιος Κατής

Η neo-retro Superveloce 800 εναρμονίζεται πλέον με τις εκπομπές ρύπων Euro5 και αποκτά κάποια επιπλέον καλούδια χωρίς ωστόσο να αλλάξει κάτι στο χαρακτήρα της. Το βάρος των μηχανικών της ιταλικής μάρκας έπεσε στο κομμάτι του τρικύλινδρου σε σειρά κινητήρα των 798 κ. εκ. με τον αντίστροφα περιστρεφόμενο στρόφαλο.

Superveloce action 8

Οι αλλαγές είναι πολλές και σημαντικές και αφορούν σε επιστρώσεις DLC, χρήση τιτανίου στις βαλβίδες, ανασχεδιασμένο σύστημα εξάτμισης, νέα, μεγαλύτερα μπεκ καυσίμου που προσφέρουν αυξημένη πίεση καυσίμου κατά 0.5%. Παράλληλα, έγιναν νέες ρυθμίσεις στο λογισμικό της ECU, αλλά και στο λογισμικό του quickshifter με την τρίτης γενιάς έκδοση EAS 3.0.

Η απόδοση διατηρήθηκε στα ίδια επίπεδα, με την μέγιστη ισχύς να είναι 147 hp @ 13.000 σ.α.λ. και τη ροπή να ανέρχεται στα 9 kgm @ 10.100 σ.α.λ.

Το πλαίσιο απέκτησε νέες πλάκες που επανασχεδιάστηκαν με στόχο να αυξηθεί η ακαμψία.

Superveloce STD Superveloce S 1

Στο κομμάτι των ηλεκτρονικών, οι Superveloce του 2021 αποκτούν τη νέα πλατφόρμα IMU και διαθέτουν ABS της Continental με πολλά επιμέρους βοηθήματα όπως traction control, σύστημα ελέγχου σούζας (FLC), launch control.
Όλα αυτά ρυθμίζονται μέσω της νέας οθόνης TFT 5.5 ιντσών, που ενσωματώνει Bluetοοth και μπορεί να συνδεθεί με smartphone μέσω της εφαρμογής MV Ride.

Παράλληλα, η MV Agusta ανακοίνωσε και μια νέα έκδοση, την Superveloce S, που έρχεται με ακτινωτούς τροχούς, καφέ σέλα alcantara και χρωματικό συνδυασμό λευκό πέρλα/χρυσό. Για τη συγκεκριμένη έκδοση υπάρχει και το κιτ Racing, που περιλαμβάνει μονόσελο, σύστημα εξάτμισης της Arrow και ειδική χαρτογράφηση.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic
Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.