Νεα Μοντελα

Νέο Honda PCX125 2018: Το best seller της Honda ανανεώνεται

Πιο όμορφο, γρήγορο και άνετο


05.04.2018

Το ολοκαίνουργιο σκούτερ PCX125 αναβαθμίζεται σχεδιαστικά διατηρώντας τα χαρακτηριστικά που το έκαναν δημοφιλές

Νέας σχεδίασης είναι το και το διπλό σωληνωτό πλαίσιο από χάλυβα, όπως και οι τροχοί ενώ τα ελαστικά έχουν μεγαλύτερες διαστάσεις. Στα παραπάνω προσθέστε την αναβαθμισμένη πίσω ανάρτηση, το στάνταρ ABS αλλά και τις αλλαγές που έχουν γίνει στον κινητήρα με στόχο την μεγαλύτερη ισχύ και την χαμηλή κατανάλωση.

128090 Honda PC

Το PCX125 είναι ένα από τα πλέον επιτυχημένα δίκυκλα στην ιστορία της Honda. Από το 2010 που παρουσιάστηκε έχουν πουληθεί περισσότερα από το 140.000 στην Ευρώπη. 

128092 Honda PC

Το 2010, το PCX ήταν το πρώτο δίτροχο στην Ευρώπη με τεχνολογία Start & Stop. Δύο χρόνια αργότερα έγινε το πρώτο σκούτερ στην Ευρώπη που χρησιμοποιούσε τον εξαιρετικά αποδοτικό κινητήρα Smart Power (eSP) της Honda. Το 2016 «συμμορφώθηκε» με τις προδιαγραφές EURO4 και τώρα δέχεται μια σημαντική ανανέωση που θα το κάνει να παραμείνει στην κορυφή των προτιμήσεων του αγοραστικού κοινού. Νέα σχεδίαση, ολοκαίνουργιο πλαίσιο και περισσότερη ισχύ από τον κινητήρα του.

128098 Honda PC

Η ιδιαίτερη και ταυτόχρονα εντυπωσιακή εμφάνιση ήταν πάντα ένα από τα δυνατά σημεία του PCX125. Το νέο μοντέλο διαφοροποιείται από το προηγούμενο χωρίς όμως να χάνει τα βασικά στοιχεία της σχεδιαστικής ταυτότητάς του. Γίνεται πιο εντυπωσιακό, πολυτελές και ταυτόχρονα με την σπορ γραμμή του δελεάζει τους νέους κάθε ηλικίας. Ταυτόχρονα όμως ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί και στις ανέσεις του αναβάτη αλλά και του συνεπιβάτη, στις ικανότητες αποθήκευσης του νέου PCX το οποίο έχει μεγαλύτερο χώρο κάτω από την σέλα. Τα να LCD όργανα συμβαδίζουν τόσο με τον προβολέα όσο και με το πίσω φανάρι που είναι τεχνολογίας Led.

128102 Honda PC

To νέο διπλό σωληνωτό πλαίσιο από χάλυβα διατηρεί την ευελιξία PCX ενώ βελτιώνει το χειρισμό του. Οι επανασχεδιασμένοι τροχοί εξοικονομούν βάρος και «φιλοξενούν» μεγαλύτερα ελαστικά. Τα νέα αμορτισέρ διαθέτουν ελατήρια με μεγαλύτερες διαδρομές.

Ενώ διατηρεί την εξαιρετική οικονομία σε κατανάλωση καυσίμου, ο κινητήρας, σύμφωνα με την Honda, διαθέτει μεγαλύτερη ισχύ, χάρη στο επανασχεδιασμένο φιλτροκούτι, την εισαγωγή αέρα και την εξάτμιση, χωρίς θυσιάζεται η απόδοση στις χαμηλές στροφές.

128113 Honda PC

Επιγραμματικά οι αλλαγές το νέο PCX είναι οι εξής:

  • Νέος σχεδιασμός
  • Νέα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας Led
  • Νέο ευανάγνωστο πάνελ οργάνων
  • Ανασχεδιασμένο διπλό σωληνωτό πλαίσιο από χάλυβα
  • Τα αμορτισέρ τοποθετήθηκαν πιο πίσω και φέρουν νέα ελατήρια και μεγαλύτερη διαδρομη
  • Ελαφρύτερες ζάντες 8 μπράτσων (αντί για 5)
  • Ελαστικά διαστάσεων 100/80-14 μπροστά και 120/70-14 πίσω (αντί για 90/90-14 – 100-90-14)
  • Περισσότερη δύναμη στις υψηλές στροφές
  • Νέο σύστημα εισαγωγής αέρα
  • Νέας σχεδίασης εξάτμιση
  • Κατανάλωση 47,6 km/l με αυτονομία 400+ χλμ

128117 Honda PC

Κινητήρας  
Tύπος Μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, με έναν επικεφαλή εκκεντροφόρο, τετράχρονος με δύο βαλβίδες
Κυβισμός 125κ.εκ.
Διάμετρος x Διαδρομή 52.4 x 57.9mm
Συμπίεση 11:1
Ιπποδύναμη 9.0kW @ 8,500rpm
Ροπή 11.8Nm @ 5,000rpm
Τροφοδοσία PGM-FI ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ 8.0 λίτρα
Εκκίνηση Μίζα
Πλαίσιο  
Τύπος Ατσάλινο διπλό σωληνωτό
Διαστάσεις (ΜxΠxY) 1.923 x 745 x 1.107mm
Μεταξόνιο 1.313mm
Γωνία Κάστερ 27°
Trail 86mm
Ύψος σέλας 764mm
Απόσταση από το έδαφος 137mm
Βάρος 130kg
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ  
Μπροστά Συμβατικό πιρούνι 31mm, 89mm διαδρομή
Πίσω Δύο αμορτισέρ, αλουμινένιο ψαλίδι, 84mm διαδρομή
ΤΡΟΧΟΙ  
Μπροστά Αλουμινίου με 8 μπράτσα 14 ιντσών
Πίσω Αλουμινίου με 8 μπράτσα 14 ιντσών
ΕΛΑΣΤΙΚΑ  
Μπροστά 100/80-14M/C
Πίσω 120/70-14M/C
BRAKES  
Μπροστά Δίσκος 220mm δαγκάνα 2 εμβόλων ABS
Πίσω Ταμπούρο 130mm
O Πέτρος Χατζηροδέλης aka JigSaw customs έχει αναλάβει ένα νέο project για λογαριασμό της ελληνικής αντιπροσωπείας της Ducati  
Στην «πατρίδα» των νέων Jawa με τον δικύλινδρο κινητήρα των 293 κ.εκ. άρχισαν οι δοκιμές των νέων μοντέλων
Η TVS είναι η εταιρεία που συνεργάζεται η BMW στα G310R και G310GS και ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές στην Ινδία που κατασκευάζει μοτοσυκλέτες και scooter για την ασιατική αγορά
Η BMW επιβεβαίωσε πως ο κινητήρας που χρησιμοποιείται στο custom της works zon’s, Departed, αποτελεί μια αυθεντική πρωτότυπη μονάδα του εργοστασίου, που θα χρησιμοποιηθεί σε νέα μοντέλα cruiser