Νεα Μοντελα

Triumph Scrambler 1200: Στο δρόμο του Bonneville και του Bobber

Οι Βρετανοί εμπλουτίζουν ακόμη περισσότερο την ρετρό γκάμα τους


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  19.03.2018

Η Triumph είναι ασταμάτητη και δείχνει να έχει σχεδόν έτοιμο ένα ακόνη μοντέλο που θα κλέψει εντυπώσεις και πωλήσεις σε μια κατηγορία που συνεχώς εμπλουτίζεται

Από αυτό εδώ το site το έχουμε γράψει πολλές φορές. Η Triumph είναι μια εταιρεία που θέτει τους κανόνες στις modern classic μοτοσυκλέτες. Είναι η εταιρεία που έδειξε τον τρόπο σε όλους τους υπόλοιπους που θυμήθηκαν τα ρετρό τώρα που έγιναν «μόδα».

Το γεγονός αυτό το επιβεβαιώνουν οι εμπορικές πορείες των Bonneville. Μικρών και μεγάλων. Café Racer και Bobber. Αλλά το να γίνει μια μοτοσυκλέτα best seller δεν αρκεί μόνο να έχει ωραία vintage εμφάνιση. Πρέπει να είναι και απολαυστική και στην οδήγηση. Και τα μοντέλα των Βρετανών είναι κορυφαία και στον συγκεκριμένο τομέα.

Τα τελευταία χρόνια μια νέαγενιά modern classic μοτοσυκλετών έχει παρουσιαστεί από την Triumph. Πάντα με δικύλινδρους κινητήρες εν σειρά, με 900 και 1200 κ.εκ. με κορυφαία ποιότητα κατασκευής, άψογή σχεδίαση και κορυφαία οδική συμπεριφορά.

triumph scrambler 1200 2

Αν κοιτάξει κάποιος την γκάμα της εταιρεία του Hinckley θα προσέξει πως υπάρχει ένα κενό. Που απ’ ότι δείχνουν οι φωτογραφίες που πρόσφατα διέρρευσαν στον τύπο πρόκειται να καλυφθεί. Η Triumph όπως όλα δείχνουν θα παρουσιάσεις εντός του 2018 ένα μεγάλο Scrambler με τον υγρόψυκτο κινητήρα των 1200 κ.εκ. που χρησιμοποιείται στα μοντέλα Bonneville T120, Bobber, Thruxton, Speedmaster. Εδώ απλά να υπενθυμίσουμε πως η Triumph έχει ήδη ένα scrambler στην γκάμα της. Το Street Scrambler με τον κινητήρα των 900 κ.εκ.

Και όταν αποφασίσει η Triumph να φτιάξει νέο μοντέλο το κάνει σωστά. Έτσι το νέο της «μεγάλο» Scrambler θα έχει αυξημένες δυνατότητες off road οδήγησης εξαιτίας των μεγάλων διαδρομών των αναρτήσεων. Πιρούνι ανεστραμμένο και δύο αμορτισέρ Ohlins, αναλαμβάνουν να φέρουν εις πέρας τις ορέξεις των πολύ ανήσυχων αναβατών τους. Τα dirty χαρακτηριστικά δεν σταματούν εκεί. Οι τροχοί έχουν ακτίνες με τον μπροστινό να είναι 21 ιντσών. Υπάρχει προστατευτική μεταλλική ποδιά κάτω από τον κινητήρα και χούφτες.

triumph scrambler 1200 3

Όπως και όλα τα μοντέλα της σειράς modern classic έτσι και το Scrambler θα είναι προικισμένο και με πολλά ακόμη ποιοτικά περιφερειακά. Ακτινικές τοποθετημένες τετραέμβολες δαγκάνες, traction control και ΑBS με δυνατότητα απενεργοποίησης. Όλα αυτά συνδυασμένα άψογα με στοιχεία του παρελθόντος. Ίσια σέλα, φαρδύ τιμόνι, κλασσικής σχεδίασης ρεζερβουάρ και ένα ολοκαίνουργιο πιθανότατα αλουμινένιο ψαλίδια.

Το πιθανότερο είναι να δούμε το νέο Scrambler 1200 στην προσεχή έκθεση του Μιλάνου το Νοέμβριο. Και έως τότε έχουμε να δούμε πολλές ακόμη «κατασκοπικές» φωτογραφίες.

Η Suzuki επιβεβαίωσε πως σταματάει την παραγωγή του Hayabusa, 20 χρόνια μετά το ντεμπούτο μιας εκ των πιο ισχυρών μοτοσυκλετών παραγωγής που φτιάχτηκαν ποτέ
Λίγο πριν λήξει και επίσημα το συμβόλαιό του, o Dani Pedrosa έλαβε δυο «μεγάλα» δώρα από την Honda
Την ακούμε εδώ και πολλά χρόνια αλλά δεν την έχουμε δει ακόμα στο δρόμο. Μια βρετανική εταιρεία ισχυρίζεται πως θα βγάλει προς πώληση τις race replica μοτοσυκλέτες ενός εκ των πιο φιλόδοξων project στην ιστορία των αγώνων MotoGP/WSBK 
Μια ισπανική εταιρεία με το όνομα Japan Legends, μας θυμίζει πως ήταν οι μοτοσυκλέτες πριν από μερικές δεκαετίες. Τότε που ως πιτσιρικάδες μας έτρεχαν τα σάλια βλέποντας «μηχανάκια»