Νεα Μοντελα

690 Duke, RC, Adventure: Από την KTM για όλο τον κόσμο

Σε Κίνα και Ινδία η παραγωγή της


21.03.2023

Μέσω των συνεργατών της σε Κίνα και Ινδία, η KTM στοχεύει στις αγορές όλου του κόσμου, με μοτοσυκλέτες σε προσιτές τιμές


Στην Κίνα συνεργάζεται με την CFMOTO, στην Ινδία με την BAJAJ. Πρόσφατα, από στο εργοστάσιο της ινδικής εταιρείας γιορτάστηκε το ορόσημο της παραγωγής 1 εκατομμυρίου μονάδων, ενώ από αυτό της κινέζικης βγαίνουν ήδη τα 790 Duke και 790 Adventure, που προορίζονται για τις ευρωπαϊκές αγορές.

Με δεδομένη την εγκατάλειψη του πλάνου της πλατφόρμας «490» και της ανακοίνωσης πως στο άμεσο μέλλον θα δούμε μοντέλα με δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα χωρητικότητας από 600 έως 700 κ.εκ. το Pierer Mobility group, προετοιμάζεται πυρετωδώς για να «γεμίσει τον κόσμο» με Duke, Adventure και RC. Αυτά συμπεραίνουμε απ’ όσα δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της KTM, Stefan Pierer.

Στόχος είναι να παραμείνει, όσο γίνεται, χαμηλά το κόστος παραγωγής και αυτό να μετακυλήσει στις τιμές λιανικής των νέων μοντέλων. Για αυτό η KTM θα παράγει τα μοντέλα που προορίζονται για την Ευρώπη στην Κίνα, ενώ για χώρες όπως η Ινδία, η Αυστραλία, η Ινδονησία, το Νεπάλ και η Σρι Λάνκα, θα αξιοποιηθούν οι δυνατότητες του εργοστασίου της BAJAJ. Δεν αποκλείεται επίσης οι μοτοσυκλέτες που θα κατασκευάζονται στην Ινδία να «ταξιδεύουν» και σε χώρες της Λατινικής Αμερικής.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της KTM Stefan Pierer διαβεβαίωσε ότι η νέα πλατφόρμα θα κάνει ντεμπούτο τα επόμενα δύο χρόνια. Το πρώτο μοντέλο πολύ πιθανό να είναι Duke. Στη συνέχεια θα δούμε σίγουρα Adventure αλλά και supersport RC.

Ο κινητήρας, που θα βασίζεται στον LC8c των 790 κ.εκ., θα μπορούσε να έχει ισχύ 80 ίππους και να φέρει όλη την σύγχρονη ηλεκτρονική σουίτα της KTM, που περιλαμβάνει cornering ABS και traction control, προγράμματα οδήγησης, συμπλέκτη ολίσθησης και supermoto mode, ακόμη και quickshifter.

Οι μοτοσυκλέτες που θα βασίζονται στο νέο κινητήρα δεν θα είναι μόνο KTM, αλλά και Husqvarna. Είστε έτοιμοι για Svartpilen και Vitpilen 701;

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.