Νεα Μοντελα

VMoto Stash: Το ηλεκτρικό roadster στην παραγωγή το 2023 (Video)

Διαθέσιμη το τρίτο τρίμηνο του 2023


28.11.2022

Την είδαμε για πρώτη φορά ως πρωτότυπο το 2021 στην EICMA και φέτος η εταιρεία μας παρουσίασε στο Μιλάνο την τελική έκδοση παραγωγής

Κείμενο: Μένιος Κατής

Η Stash είναι μια αμιγώς ηλεκτρική σπορ μοτοσυκλέτα η οποία σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε εξ ολοκλήρου στη Γηραιά Ήπειρο, φέροντας την υπογραφή του έμπειρου Βρετανού Adrian Morton της C-Creative.

Η Stash εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα 8 kW που στο πικ της απόδοσης φτάνει τα 15 kW (20 hp). Εδράζεται στο κάτω μέρος της μοτοσυκλέτας δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στον οδηγό να έχει αρκετό αποθηκευτικό χώρο στη διάθεσή του.

Vmoto Stash 2023 3

Απόδειξη; Κάτω από το «διακοσμητικό» ρεζερβουάρ υπάρχει χώρος που μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι και full face κράνος. Ο ηλεκτροκινητήρας συνδυάζεται με μπαταρία 72V 100Ah η οποία χρειάζεται περίπου έξι ώρες για να φορτιστεί πλήρως και υπόσχεται αυτονομία έως 150 χιλιόμετρα - αναλόγως βέβαια το στυλ οδήγησης.

H μέγιστη ταχύτητα που αναπτύσσει η Stash είναι 120 km/h.

Το βάρος της είναι 145 κιλά, το ύψος της σέλας στα 830 χιλιοστά από το έδαφος, ενώ οι αναρτήσεις αποτελούνται από αντεστραμμένο πιρούνι και μονό αμορτισέρ που βρίσκεται κεντρικά τοποθετημένο.

Vmoto Stash 2023 9

Οι τροχοί είναι 17 ιντσών, ενώ την πέδηση αναλαμβάνουν δύο δισκόφρενα -ένα σε κάθε τροχό- που συνδυάζονται με δικάναλο ABS.

 

Η VMoto Stash θα είναι διαθέσιμη σε τρία χρώματα: μαύρο, κίτρινο και ασημί. Το εμπορικό της λανσάρισμα θα γίνει το τρίτο τρίμηνο του 2023 σε τιμή που θα κυμαίνεται στα 8.000 ευρώ.

VMOTO SOCO B-roll from Eicma on Vimeo.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic
Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.