Νεα Μοντελα

Η Benda εξελίσσει turbo V κινητήρα 300 κ.εκ.

Τα πρώτα σχέδια


18.01.2022

Τα σχέδια που διέρρευσαν αποκάλυψαν πως οι Κινέζοι έχουν επικεντρωθεί σε μοντέλο supersport με δικύλινδρο σε διάταξη V κινητήρα 300 κ.εκ.

Η Benda μας έχει συστηθεί επανειλημμένως με μοντέλα όπως το LFC 700 και το LFS 700 στα οποία χρησιμοποιείται τετρακύλινδος σε σειρά κινητήρας. Σχεδόν έναν χρόνο μετά την πρώτη παρουσία της η Benda εκτός από δύο εντυπωσιακά μοντέλα έχει αναπτύξει και ένα αρκετά μεγάλο δίκτυο συνεργατών στην Ευρώπη, ενώ όπως όλα δείχνουν είναι έτοιμη να παρουσιάσει και ένα σπορ μοντέλο.

Benda LFC700: Αποκαλυπτήρια του τετρακύλινδρου cruiser που θα έρθει και Ευρώπη

Τον Ιανουάριο του 2021 η εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα ένα teaser για τρία επερχόμενα μοντέλα, με το ένα από αυτά να ονομάζεται VTR-300 Turbo! Οι άλλες δύο μοτοσυκλέτες ήταν το cruiser VTC 300 και το tracker LFS 700.

Benda VTR300 Turbo 2

Αν και από τα σχέδια δεν διακρίνεται τίποτα που να μαρτυρά την χρησιμοποίηση υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα, εμείς θα πιστέψουμε την Benda που στην ονομασία του μοντέλου έχει «κολλήσει» τη λέξη Turbo. Ο κινητήρας που θα χρησιμοποιηθεί ως βάση είναι πολύ πιθανό να προέρχεται από το bobber BD300-15. Πρόκειται για έναν τετράχρονο, υδρόψυκτο V-twin 298 κ. εκ. που αποδίδει 30 ίππους. Το εν λόγω μοντέλο το συναντούμε στην ευρωπαϊκή αγορά με την ονομασία Fox. Στην περίπτωση τώρα της νέας μοτοσυκλέτας, η απόδοση του κινητήρα, με την προσθήκη του turbo, αναμένεται να πλησιάζει τους 50 ίππους.

Benda LFS-700 Tang Knife: 4κύλινδρο tracker

Οι σχεδιαστές της μάρκας σίγουρα είναι επηρεασμένοι από την Ducati Panigale. Από αισθητικής άποψης, το «αιχμηρό» και «επιθετικό» VTR έχει δανειστεί στοιχεία από το ιταλικό superbike. Δεν είναι εμφανές τον τύπο του πλαισίου γιατί δείχνει να καλύπτεται από μέρος του φέρινγκ.

Πάντως το styling της μοτοσυκλέτας είναι μοντέρνο, έντονα σπορ με ωραίες λεπτομέρειες.

Benda VTR300 Turbo 1

Πάντως αυτό δεν είναι το μοναδικό νέο μοντέλο που εξελίσσεται από την Benda. Τον περασμένο Σεπτέμβριο αποκάλυψε πως εξελίσσει δύο τετρακύλινδρους V κινητήρες με 500 και 1.200 κ.εκ. οι οποίοι θα χρησιμοποιηθούν σε μελλοντικά μοντέλα της μάρκας.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.