Νεα Μοντελα

BMW R18 “Der Wal”: Ένας Ιάπωνας customάρει γερμανικό cruiser (Video)

Η τελευταία δουλειά του Shinya Kimura είναι το Der Wal δηλαδή η «Φάλαινα»


12.11.2021

Η τελευταία δουλειά του Shinya Kimura είναι το Der Wal δηλαδή η «Φάλαινα»

Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος

Τον Shinya Kimura λογικά τον ξέρετε. Έχοντας ως βάση την Καλιφόρνια εδώ και πάρα πολλά χρόνια, ο Ιάπωνας builder καταπιάνεται κυρίως με παλιά Harley, Ducati αλλά και MV Agusta. Έχει «δημιουργήσει» για τη σειρά Yard Build της Yamaha βάζοντας όλα την τέχνη του πάνω σε XSR 700. Το σύνολο της παραγωγής μιας χρονιάς συνήθως μετριέται με τα δάχτυλα ενός χεριού ενώ έχει αλλεργία στα deadlines αλλά και στους πελάτες που του ζητάνε κάτι που δεν είναι του στυλ του

Το BMW R18, του στάλθηκε από τα κεντρικά του βαυαρικού εργοστασίου (για τη σειρά επεισοδίων “SoulFuel”), για να το φτιάξει όπως αυτός νομίζει.

BMW R18 Der Wal 3

«Έφτιαξα το R 18 αποκλειστικά για εμένα. Όταν οδήγησα τη μοτοσυκλέτα παραγωγής, θεώρησα καλό να δημιουργήσω ένα φέρινγκ στο μπροστινό τμήμα της μοτοσυκλέτας και να αφήσω πλαίσιο, τροχούς και λοιπά περιφερειακά ως είχαν, αφού το οδηγικό αποτέλεσμα μου άρεσε. Θεώρησα καλό να συνδυάσω δύο αντίθετες πλευρές της μοτοσυκλέτας. Από τη μια το γκάζι και την σχεδόν ατελείωτη δύναμη που έχει ο κινητήρας και από την άλλη τον πράο χαρακτήρα όταν το οδηγείς ήρεμα. Ήρεμο και δυνατό, όπως μια φάλαινα, δηλαδή».

Τελικά ο Kimura χαμήλωσε το τιμόνι κατά έξι ίντσες, ενώ έφερε το ρεζερβουάρ πιο πίσω, μεγαλώνοντας το παράλληλα κατά τρία λίτρα, πράγμα καθόλου αχρείαστο για μια μοτοσυκλέτα μεγάλων αποστάσεων με εμφάνιση βγαλμένη από το Mad Max.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic
Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.