Νεα Μοντελα

KTM: Παρουσιάζει αγωνιστική ρέπλικα στις 20 Ιουλίου! (Video)


15.07.2021

Αρχές Φλεβάρη διέρρευσαν στο διαδίκτυο φωτογραφίες ενός super sport «Ready to Race» μοντέλου της ΚΤΜ. Μια μοτοσυκλέτα με φέρινγκ, χωρίς εξοπλισμό δρόμου, αποκλειστικά για χρήση στην πίστα. Τώρα, απ' ότι φαίνεται, ήρθε η ώρα για τα επίσημα αποκαλυπτήρια

 Κείμενο: Μένιος Κατής

Με μια ανάρτηση που έκανε την Πέμπτη 15/7 στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η οποία συνοδεύεται και από μικρής διάρκειας video, η αυστριακή εταιρεία μας προϊδεάζει για το νέο σπορ μοντέλο που θα παρουσιάσει στις 20 Ιουλίου.

Πρόκειται για ρέπλικα της μοτοσυκλέτας με την οποία λαμβάνει μέρος στο Πρωτάθλημα της Moto2, η οποία προφανώς και δεν θα έρθει με τον τρικύλινδρο κινητήρα 765 κ. εκ. της Triumph, αλλά με κάποιον δικό της - πιθανότατα με τον δικύλινδρο παράλληλο 890 κ. εκ.

Η συγκεκριμένη ρέπλικα θα κυκλοφορήσει σε μόλις 100 αντίτυπα σε όλο τον κόσμο και θα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για χρήση στην πίστα.

Το πλαίσιο -ατσάλινο χωροδικτύωμα- χρώματος πορτοκαλί, το οποίο παρουσιάζεται στο video, είναι παρόμοιο με εκείνο της αγωνιστικής Kramer GP2 890 R που φορά κινητήρα της KTM.

Υπάρχει καιρό η ιδέα…

Η ιδέα για μια αμιγώς σπορ μοτοσυκλέτα που θα προσφέρει αγωνιστική αίσθηση στον αναβάτη και θα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για χρήση στην πίστα, απασχολεί εδώ καιρό τους ανθρώπους της εταιρείας. Κάτι άλλωστε που είχε παραδεχθεί σε δηλώσεις του και ο επικεφαλής της KTM Motorsport, Pit Beirer.

«Μια ρέπλικα της μοτοσυκλέτας των MotoGP δεν είναι εφικτή για εμάς αυτή τη στιγμή. Αν θες να κατασκευάσεις μια αγωνιστική μοτοσυκλέτα που είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά σε αυτήν των MotoGP, το κόστος εκτοξεύεται και η τελική της τιμή είναι απαγορευτική για τον καταναλωτή. Από την άλλη αν κάνεις συμβιβασμούς στα τεχνικά χαρακτηριστικά τότε δεν έχει κανένα νόημα καθώς παύει πλέον να αποτελεί ρέπλικα», είχε πει ο Beirer στο speedweek.com για να προσθέσει: «Το επόμενο προϊόν που θα κατασκευάσουμε θα είναι προσιτό και θα είναι ικανό να προσφέρει ευχαρίστηση και μέσα στην πίστα».

Αναμένουμε με ενδιαφέρον!

 

 

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η μεσαία naked της είναι η πρώτη κινέζικη μοτοσυκλέτα που λαμβάνει το διάσημο βραβείο
To Django είναι ότι η Vespa για την Piaggio. Ένα ξεχωριστό brand name στην γκάμα της Peugeot, ένα εμβληματικό μοντέλο που έχει στις ρίζες του στο 1953
To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.