Νεα Μοντελα

Η Κινεζική Zeths παρουσίασε δικύλινδρο V κινητήρα 1.000 κ. εκ.

Έρχονται Κινέζοι με χιλιάρια!


15.07.2021

Άλλη μια εταιρεία έρχεται να προστεθεί στη λίστα των Κινέζων κατασκευαστών που κατασκευάζουν ή έχουν στα σκαριά κινητήρες μεσαίου και μεγάλου κυβισμού που χρησιμοποιούνται ή θα χρησιμοποιηθούν σε επερχόμενα μοντέλα

Κείμενο: Μένιος Κατής

Μετά την Benelli με τον τρικύλινδρο 1200άρη που είδαμε στο GT (δείτε εδώ), την CFMoto με τον δικύλινδρο παράλληλο 800άρη που προέκυψε από την συνεργασία με την ΚΤΜ (δείτε εδώ), τον τρικύλινδρο σε σειρά 1.000 κ. εκ. που ετοιμάζει η Zontes (δείτε εδώ) και τον τετρακύλινδρο σε σειρά 700 κ. εκ. της Benda (δείτε εδώ), άλλη μια εταιρεία ετοιμάζεται να μπει στο παιχνίδι.

Zeths 5

Πρόκειται για την Zeths, η οποία μέχρι πρότινος κατασκεύαζε μοτοσυκλέτες μικρού κυβισμού χρησιμοποιώντας κινητήρες της Lifan. Η εν λόγω εταιρεία παρουσίασε προ ημερών έναν νέο κινητήρα τον οποίο ονομάζει ZT 1000. Πρόκειται για ένα δικύλινδρο σε διάταξη V 60 μοιρών υγρόψυκτο μοτέρ με δύο εκκεντροφόρους που εξελίχθηκε από την ίδια την Zeths.

Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις που έκανε η εταιρεία ο κινητήρας αποδίδει 82 hp @ 8.000 σ.α.λ. 90 Nm ροπής @ 5.500 σ.α.λ. και ζυγίζει 93 κιλά. Το καλό με αυτόν τον κινητήρα είναι πως με κάποιες μικρές τροποποιήσεις οι τιμές απόδοσης μπορούν να αυξηθούν, όπως ανέφεραν στελέχη της Zeths. Αρχικά προορίζεται για μοντέλα cruiser και εν συνεχεία θα χρησιμοποιηθεί και σε άλλα μοντέλα.

Zeths 7

Παράλληλα, η εταιρεία παρουσίασε και κάποια σχέδια νέων μοντέλων με κινητήρες χωρητικότητας από 1.000 έως 1.200 κ. εκ. όπως επίσης και μια σπορ μοτοσυκλέτα με δικύλινδρο κινητήρα 500 κ. εκ. της Loncin, το οποίο θα παρουσιαστεί τον Σεπτέμβρη.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.
Το LTR 125 είναι το τέταρτο μέλος των scooter της QJ
Μετά από σχεδόν τρία χρόνια ήρθε η ώρα για την έκδοση παραγωγής του κινέζικου supersport

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.