Νεα Μοντελα

H Aprilia επεκτείνει την γκάμα της προς τα «κάτω»

Προς το παρόν στην ασιατική αγορά


07.07.2021

Η ιταλική εταιρεία παρουσίασε σε έκθεση της Κίνας το νέο GPR250R που φέρει λίγη από την αύρα της RS-GP

Η Aprilia μετά από αρκετά χρόνια δείχνει σημάδια ζωής. Μετά τα RS660 και Tuono 660, τα ανανεωμένο RSV4 και Tuono V4, μια υπερπλήρη γκάμα με 125άρια με Tuono, RS, RX και SX, αλλά και ένα νέο scooter (SXR 50), παρουσίασε και το GPR250R προς το παρόν για την ασιατική αγορά. Το όνομα GPR προέρχεται από την Derbi, την ισπανική εταιρεία που ανήκει, όπως και η Aprilia, στο Piaggio group. Το μοντέλο κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Zongshen στην Κίνα. H συνεργασία των δύο κολοσσών «κρατάει» από το 2004 και η στο κινέζικο εργοστάσιο κατασκευάζονται εξ’ ολοκλήρου πολλά μοντέλα που προορίζονται για την ασιατική αγορά.

Aprilia GPR250R 2021 2

Για να κεντρίσει το ενδιαφέρον των πιτσιρικάδων η Aprilia έδωσε στο entry level supersport την aggressive εμφάνιση του RSV4, διανθισμένη με τα χρώματα της εργοστασιακής μοτοσυκλέτας του MotoGP.
Ο κινητήρας του είναι μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος με ισχύ 26 ίππους και η Aprilia «προίκισε» το μοντέλο της με όλα θα ήθελε ένας εκκολαπτόμενος μοτοσυκλετιστής. O τριπλός προβολές στο μπροστινό μέρος του φέρινγκ και όλα τα φωτιστικά σώματα είναι LED. Όπως όλες οι premium μοτοσυκλέτες, έτσι και το GPR250R, διαθέτει οθόνη TFT.

Δείτε εδώ το νέο τιμοκατάλογο της Aprilia με όλα τα μοντέλα

Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι 41 χλστ. και αμορτισέρ με δυνατότητα προφόρτισης ελατηρίου. Το σύστημα πέδησης, που φέρει στάνταρ δικάναλο ABS, αποτελείται από δίσκο 300 χλστ μπροστά και 218 χλστ πίσω.

Στην Κίνα κοστίζει 26.800 γουάν, περίπου 3.500 ευρώ. Ελπίζουμε να το δούμε σύντομα στην Ευρώπη.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μετά το adventure 703 F και το supersport 703 RR η κινέζικη εταιρεία παρουσίασε και το crossover 703 T με ισχύ 102 ίππων
Μιλάμε για ένα από τα τέσσερα πρωτότυπα που λέγεται ότι εξέλιξε η ιαπωνική εταιρεία πριν από την επίσημη παρουσίαση του μοντέλου στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο το 1969
Όλο και περισσότερες πληροφορίες έρχονται στην δημοσιότητα οι οποίες αναφέρουν πως μιας τετρακύλινδρη Honda 400 κ.εκ., θα είναι διαθέσισμη με το σύστημα E-Clutch
Το τμήμα Unica της ιταλικής μάρκας δίνει την ευκαιρία σε όποιον το επιθυμεί να κατασκευάσει την δική του μοναδική μοτοσυκλέτα

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.