Νεα Μοντελα

Lifan KPT 150 MY2022: Νέος, μικρότερος και ισχυρότερος κινητήρας για το μικρό Adventure

Ριζική ανανέωση του μοντέλου


05.07.2021

Το Lifan KPT είναι ένα μικρό Adventure που μέχρι πρότινος εφοδιαζόταν με τετράχρονο μονοκύλινδρο κινητήρα 200 κ. εκ., ενώ σε κάποιες χώρες της Ασίας έκανε «καριέρα» ως 150άρι

Κείμενο: Μένιος Κατής

Η Κινεζική εταιρεία αποφάσισε να προχωρίσει σε ριζική ανανέωση του μοντέλου, εφοδιάζοντάς το πλέον με ένα νέο μοτέρ 149 κ. εκ. που καλύπτει τις αυστηρές προδιαγραφές ρύπων που ισχύουν σε ορισμένες ασιατικές χώρες, αλλά και στην Ευρώπη. Το γεγονός ότι ο κυβισμός μειώθηκε δεν σημαίνει απαραίτητα ότι υποβαθμίζονται οι επιδόσεις της μοτοσυκλέτας. Τουναντίον, ο νέος υγρόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας αποδίδει 17.5 hp τη στιγμή που ο προκάτοχός του απέδιδε 16.5 hp.

Πέραν όμως του κινητήρα, η Lifan προχώρησε και σε αισθητικές παρεμβάσεις δίνοντας στο μοντέλο της έναν πιο σπορ και συνάμα πιο περιπετειώδη χαρακτήρα. Το εμπρόσθιο τμήμα του KPT επανασχεδιάστηκε διαθέτοντας ασύμμετρο φωτιστικό σώμα, ενώ ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει μεταξύ άλλων αντεστραμμένο πιρούνι, monoshock με ρύθμιση προφόρτισης, ρεζερβουάρ χωρητικότητας 14 λίτρων. Σε πρώτη φάση το σύστημα ABS θα προσφέρεται στον προαιρετικό εξοπλισμό, αναμένεται ωστόσο να έρθει στον βασικό εξοπλισμό μόλις ξεκινήσει η διάθεση της μοτοσυκλέτας στην παγκόσμια αγορά.

Το ύψος της σέλας είναι 790 mm και το βάρος της μοτοσυκλέτας μαζί με τα υγρά της ανέρχεται στα 158 κιλά.

Προς το παρόν η Lifan δεν έχει ανακοινώσει την τιμή διάθεση του νέου KPT 150, κάτι που αναμένεται να συμβεί σύντομα.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.