Νεα Μοντελα

Suzuki TU 250X Volty: Επιστρέφει ανανεωμένο

To μοντέλο της Suzuki ζει και βασιλεύει ακόμα στην Αυστραλία


    Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  03.11.2017

    Η φωτογραφία προέρχεται από τον αυστραλιανό τύπο και δείχνει το γνωστός μας από τα παλιά Volty ανανεωμένο


    Στην μακρινή Αυστραλία πωλείται ακόμη. Εμείς εδώ στην Ευρώπη το έχουμε «στερηθεί» εδώ και χρόνια. Το Volty δεν ξέρουμε ακόμα αν επιστρέψει στην ελληνική αγορά αλλά το ελπίζουμε.


    Το modern classic μοντέλο της Suzuki απέκτησε ελαφρώς ανανεωμένη εμφάνιση. Ο μονοκύλινδρος αεροελαιόψυκτος κινητήρας των 249 κ.εκ. χρησιμοποιεί για την τροφοδοσία του ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό και σύμφωνα με την εταιρεία προσφέρει παρέχει ικανοποιητική ροπή από τις χαμηλές στροφές κάνοντάς το κατάλληλο για καθημερινή αστική μετακίνηση.

    Το κιβώτιο είναι πέντε σχέσεων, μπροστά υπάρχει μονό δισκόφρενο με διέμβολη δαγκάνα και πίσω ταμπούρο. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 12 λίτρα και η λειτουργία του κινητήρα υπόσχεται χαμηλή κατανάλωση.

    L voltytypec 1995

    Suzuki Volty 1995

    Το πλαίσιο είναι ατσάλινο τύπου διαμάντι. Γενικά η μοτοσυκλέτα έχει πολύ μικρές διαστάσεις, χαμηλό ύψος σέλας και όρθια θέση οδήγησης.

    Στα πλαίσια της ρετρό σχεδίασης, το TU 250X, έχει αρκετά χρωμιομένα μέρη. Ακτινωτοί τροχοί, «στεφάνι» γύρω από το φανάρι και το αναλογικό ταχύμετρο, εξάτμιση και βάση πίσω φαναριού.

    Στην Αυστραλία η τιμή του ανέρχεται στα 4.600€. Λέτε να το δούμε και στην EICMA;

    Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


    H παρουσίασή τους δεν έγινε σε κάποια ιταλική πόλη, αλλά σε πολιτιστικό κέντρο της Σανγκάη παρουσία της Γενικής Προξένου της Ιταλίας στην Κινέζικη πόλη Tiziana D’ Angelo
    Οι μοτοσυκλετιστές θα μπορούν να κινηθούν στην Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης σε περίπτωση κυκλοφοριακής συμφόρησης αρκεί να σέβονται δύο κανόνες
    Μετά το 501-G που είδαμε στην EICMA 2023 ένα νέο μοντέλο παρουσιάστηκε σε έκθεση της Ασιατικής χώρας με πολύ ενδιαφέροντα τεχνικά χαρακτηριστικά
    Λίγους μήνες μετά την EICMA 2023, όπου το είχαμε δει ως προωτότυπο, έρχεται ώρα να βγει από την γραμμή παραγωγής του κινέζικου εργοστασίου

    Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.