Νεα Μοντελα

Motrac Unicorn 800: «Μαγαρίζοντας» την MV Agusta Superveloce 800

Με 800άρι δικύλινδρο κινητήρα


10.05.2021

H Motrac Motorcycles ανήκει σε όμιλο εταιρειών με έδρα το Hong Kong. Δραστηριοποιείται στο χώρο των δύο τροχών διαθέτοντας δικό της τμήμα R&D, κέντρο σχεδιασμού και εργοστάσιο. Καυχιέται μάλιστα πως έχει ήδη κατοχυρώσει 25 διπλώματα ευρεσιτεχνίας

Κείμενο: Μένιος Κατής

Τα πρώτα της προϊόντα εμφανίστηκαν ως concepts στο κοινό το 2018 και από άποψη εμφάνισης παρέπεμπαν σε μοντέλα των Ducati, Kawasaki και Harley Davidson, ενώ έφεραν κινητήρες 800 και 900 κ. εκ.

Τώρα, η εταιρεία συγκεντρώνει και πάλι στα βλέμματα πάνω της με αφορμή το Unicorn 800. Όχι γιατί πρόκειται για κάποιο μοντέλο με εξωτική τεχνολογία ή καινοτομίες, αλλά λόγω της εμφάνισή τους, καθώς θυμίζει την MV Agusta Superveloce 800. (δείτε εδώ)

Motrac Unicorn 800 2

Η γενική ιδέα και η πρόθεση των σχεδιαστών της εταιρείας αυτή ήταν: να φτιάξουν μια μοτοσυκλέτα που θα μοιάζει στο έργο τέχνης του Adrian Morton. Το αποτέλεσμα, όμως, αποτελεί κακέκτυπο της ιταλικής ντίβας.

Τα υπερυψωμένα clip ons, το θηριώδες ρεζερβουάρ χωρητικότητας 27 λίτρων (!) και τα διπλά πίσω αμορτισέρ είναι κάποια από τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν την κατασκευή της Motrac, που σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να συγκριθεί με την εκλεπτυσμένη σιλουέτα του ιταλικού neo-retro.

Σε ο,τι αφορά στον κινητήρα, αυτός είναι δικύλινδρος 800 κ.εκ. που αποδίδει 61 hp @ 7.500 σ.α.λ. και 70 Nm ροπής @ 5.000 σ.α.λ. Καμία σύγκριση φυσικά με τον τρικύλινδρο σε σειρά κινητήρα των 798 κ. εκ. της Superveloce 800 που αποδίδει 147 hp @ 13.000 σ.α.λ. και 88 Nm ροπής @ 10.100 σ.α.λ.

Οι τροχοί της Unicorn είναι 17 ιντσών και «φορούν» λάστιχα 140 μπροστά και 200 πίσω!

Motrac Unicorn 800 4

Την επιβράδυνση αναλαμβάνουν δύο δίσκοι 320 mm μπροστά με δαγκάνες της Nissin και ένας 300άρης δίσκος πίσω, ενώ το σύστημα διαθέτει και δικάναλο ABS.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.