Νεα Μοντελα

UMC XP Race: Ηλεκτρικό hyperbike για πίστα

320 km/h!


12.04.2021

Φανταστείτε μια μοτοσυκλέτα που επιταχύνει ταχύτερα από κορυφαία supercars και έχει σχεδόν διπλάσια ροπή από τις κορυφαίες superbikes παραγωγής

Κείμενο: Μένιος Κατής

Και όλα αυτά σε ένα πακέτο αντισυμβατικό, πλήρως ηλεκτρικό με φουτουριστική εμφάνιση, χωρίς φέρινγκ. Αυτή είναι η πολυβραβευμένη XP Zero της Untitled Motorcycles (UMC), μιας εταιρείας με έδρα στο Λονδίνο και στο Σαν Φρανσίσκο που εδώ και 11 χρόνια ασχολείται με το σχεδιασμό και την κατασκευή custom μοτοσυκλετών για ιδιώτες, αλλά και για κορυφαίους κατασκευαστές όπως η Ducati, Triumph, Moto Guzzi, Yamaha, Harley-Davidson και η Zero.
Από το ντεμπούτο της στο Goodwood Festival of Speed η XP Zero έχει συλλέξει 9 βραβεία και μαζί της έχουν ασχοληθεί κορυφαία περιοδικά και ιστοσελίδες του ειδικού Τύπου και όχι μόνο.

Τώρα ο συνιδρυτής και επικεφαλής σχεδιαστικούς τμήματος της εταιρείας, Hugo Eccles ετοιμάζει την αγωνιστική έκδοση της XP Zero, την XP Race. «Η εμπειρία μας στο Goodwood μας γέννησε την ιδέα να κατασκευάσουμε μια αγωνιστική εκδοχή της XP», αναφέρει χαρακτηριστικά, ο Eccles.

XP Zero 1

Tην κατασκευή της έχει αναλάβει το συνεργείο στο Σαν Φρανσίσκο και οι πρώτες επίσημες πληροφορίες σχετικά με το concept, προκαλούν δέος. «Οι πρώτες προσομοιώσεις δείχνουν αύξηση της ισχύος σε ποσοστό 28% και της ροπής κατά 38% σε σχέση με την XP Zero», σημειώνει ο Eccles.

Τι σημαίνει αυτό; Σκεφτείτε ότι η XP Zero χρειάζεται 3.7 δευτερόλεπτα για τη διαδικασία 0-96 km/h, με τη μέγιστη τιμή ροπής να είναι 190 Nm! Στην XP Race η ροπή θα εκτιναχθεί στα 234.5 Nm! Θέλετε μέτρο σύγκρισης; H μέγιστη ροπή της Ducati Panigale V4R είναι 123.5 Nm.

Η XP Zero εφοδιάζεται με κινητήρα της Zero Motorcycles, που κορυφώνει στις 7.400 σ.α.λ. Στην περίπτωση της XP Race υπάρχει νέος τεχνικός συνεργάτης που δεν έχει αποκαλυφθεί προς το παρόν, ο οποίος υπόσχεται να ανεβάσει το όριο στις 9.000 σ.α.λ δίνοντας μεγάλη ώθηση στην ισχύ. Η μπαταρία 14.4 kWh είναι επίσης της Zero και με μια πλήρη φόρτιση μπορεί να καλύψει από 130 έως 260 χιλιόμετρα ανάλογα με τις διαθέσεις του αναβάτη.

XP Zero

Στον τομέα των επιδόσεων, η μέγιστη ταχύτητα που αναπτύσσει η XP Zero περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 201 km/h, στην αγωνιστική έκδοση όμως θα ξεπερνά τα 320 km/h!

Η XP Race θα διαθέτει state-of-the-art ηλεκτρονικά συστήματα για τη διαχείριση του μοτέρ, και της μπαταρίας και θα είναι σημαντικά ελαφρύτερη από την XP Zero που ζυγίζει 218 κιλά.
Από αισθητικής άποψης, η XP Race θα μοιάζει πολύ με την έκδοση δρόμου.

Τα χειριστήρια θα είναι πιο απλουστευμένα, με τον έλεγχο του πίσω φρένου να γίνεται πλέον με τον αντίχειρα στο αριστερό clip-on. Τα clip-ons θα επανασχεδιαστούν και θα είναι πλήρως ρυθμιζόμενα. Έμφαση θα δοθεί στα αεροδυναμικά βοηθήματα στο εμπρόσθιο τμήμα που θα είναι επίσης ρυθμιζόμενα ως προς την γωνία κλίσης, όπως επίσης και στον τομέα της ψύξης.

Η κατασκευή του πρωτότυπου XP Race αναμένεται να ολοκληρωθεί το καλοκαίρι και στη συνέχεια θα ξεκινήσουν οι δοκιμές σε διάφορες πίστες.

«Είναι συναρπαστική αυτή η ευκαιρία να πάμε το XP στο επόμενο επίπεδο. Πολλά από αυτά που μαθαίνουμε κατασκευάζοντας το XP Race θα τα εφαρμόσουμε σε μελλοντικές εκδόσεις παραγωγής του XP Zero για τους πελάτες που αναζητούν παραπάνω συγκινήσεις στις καθημερινές τους βόλτες», τονίζει ο Eccles.

Περισσότερες λεπτομέρειες για την Untitled Motorcycles (UMC) και τα προϊόντα της μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας. 

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.