Η Arai αποτίει φόρο τιμής στο Honda NSR 250

Με ένα κράνος περιορισμένης παραγωγής


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  18.10.2017

30 χρόνια μετά την παρουσίαση του Honda NSR250R  η Arai παρουσίασε ένα RX-7X βαμμένο στα θρυλικά χρώματα του δίχρονου supersport της ιαπωνικής εταιρείας

Αυτή είναι η δεύτερη φορά που η Arai παρουσιάζει ένα κράνος «αφιερωμένο» στο NSR. H πρώτη ήταν πέρσι όταν είδαμε ένα κράνος βαμμένο για το NSR250 MC28 του 1993. Αυτό αποτέλεσε την αρχή αφού φέτος ήταν η σειρά του μοντέλου MC18 το οποίο παρουσιάστηκε πριν 30 χρόνια.

Arai Honda NSR250 3

Arai Honda NSR250 2

Το NSR250 γνώρισε μεγάλη δημοτικότητα στη χώρα μας (ο γράφων είχε ένα μαύρο-γκρι Gull Arm του 1991). Ήταν μια μοτοσυκλέτα έτοιμη για αγωνιστική χρήση που είχε φώτα και μπορούσε να βγάλει άδεια κυκλοφορίας. Ο δίχρονος δικύλινδρος κινητήρας του απέδιδε 45 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και ζύγιζε 145 κιλά. Είχε δισκόφρενα εμπρός και πίσω, ηλεκτρονικό ψεκασμό, εξατάχυτο κιβώτιο και πλαίσιο αλουμινίου.

Arai Honda NSR250 5

Η Arai επέλεξε το κορυφαίο κράνος της RX-7X, και το έβαψε στα χρώματα του NSR του 1988, ενώ στο πίσω μέρος όπως και τα πλαϊνά υπάρχουν λογότυπα  του HRC , της Honda και του NSR.

Arai Honda NSR250 4

Θα κατασκευαστούν μόλις 250 κράνη που θα διατεθούν μόνο στην Ιαπωνική αγορά. Αν θέλετε να αποκτήσετε ένα τότε επισκεφτείτε το ιαπωνικό site της Arai.

Η Βρετανική εταιρεία μέσω του κορυφαίου της café racer, Thruxton R, παρουσίασε την νέα σειρά μοντέλων της TFC (Triumph Factory Custom)
Το νέο Moto Guzzi V85 TT έρχεται στις παγκόσμιες αγορές, μεταξύ των πρώτων στην Βόρεια Αμερική όπου είναι ήδη δυνατή η κράτηση, με παράδοση προγραμματισμένη για το Μάιο
Η Triumph Factory Custom σειρά είναι γεγονός και στην παρουσίαση αυτής, η Βρετανική εταιρεία παρουσίασε το εκπληκτικό νέο Rocket III
Με ένα διαφημιστικό video με τίτλο “The world’s favourite Indian” η Bajaj παρουσίασε στην Ινδία το ανανεωμένο Dominar 400