Νεα Μοντελα

Triumph Speed ​​Triple 1200 RS 2021: Με +30 ίππους και -10 κιλά σε σχέση με το προηγούμενο! (Video)

Το ισχυρότερο ever


26.01.2021

«Ολοκαίνουργιο σε κάθε διάσταση το Speed ​​Triple 1200 RS θα προσφέρει την απόλυτη επανάσταση στην ιπποδύναμη, την απόδοση, τον χειρισμό και την τεχνολογία. Η απόλυτη απόδοση στην οδήγηση γυμνών μοτοσυκλετών»

 

Κείμενο: Μένιος Κατής

Με αυτά τα λόγια οι άνθρωποι της Triumph προλογίζουν το νέο τους γυμνό υπερόπλο, το οποίο έρχεται με πολλές περγαμηνές, σε μια κατηγορία με τρομερό ανταγωνισμό, όπου θα κληθεί να αντιμετωπίσει μοντέλα όπως το KTM 1290 Super Duke R, το Aprilia Tuono V4, το BMW S 1000 R και το σαφώς πιο απόλυτο Ducati Streetfighter V4.

Ο ολοκαίνουργιος 3κύλινδρος σε σειρά κινητήρας των 1.160 κ. εκ. είναι ο ισχυρότερος που έχει μπει σε Speed ​​Triple αποδίδοντας 180 ίππους στις 10.750 στροφές και 1125 Nm @ 9.000 σ.α.λ. Σε σχέση με τον προκάτοχό του είναι κατά 30 ίππους πιο ισχυρός και 7 κιλά ελαφρύτερος! Το όριο περιστροφής του έχει αυξηθεί κατά 650 στροφές φτάνοντας πλέον τις 11.500 σ.α.λ., ενώ βελτιωμένη είναι και η ευστροφία του.

Η εμπειρία που αποκόμισαν οι μηχανικοί της εταιρείας από την εμπλοκή στην κατηγορία Moto2 των MotoGP έπαιξε καθοριστική σημασία στην κατασκευή του νέου κινητήρα.

Σύμφωνα με την Triumph, η σχέση κιλών ανά ίππο στο νέο Speed ​​Triple 1200 RS είναι κατά 25% βελτιωμένη από το προηγούμενο μοντέλο των 1.050 κ. εκ. και 50% σε σχέση με την πρώτη γενιά του μοντέλου!

Η επανασχεδιασμένη εισαγωγή αέρα συνδυάζεται με το νέο σύστημα εξάτμισης. Στο κομμάτι της μετάδοσης, έχουμε νέο, ελαφρύτερο υποβοηθούμενο μονόδρομο συμπλέκτη, που συνδυάζεται με ανανεωμένο κιβώτιο έξι σχέσεων.

Το νέο σύστημα ανάφλεξης που χρησιμοποιεί μπουζί με δύο ακίδες παίζει και αυτό το ρόλο του στη βελτίωση των επιδόσεων.

Πλαίσιο - Αναρτήσεις

Δουλειά δεν έχει γίνει μόνο στον κινητήρα. Είπαμε, πρόκειται για μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα η οποία θέλει να πρωταγωνιστήσει σε μια κατηγορία, αυτή των sport naked όπου επικρατεί πόλεμος.

Το χυτό αλουμινένιο πλαίσιο της Speed ​​Triple 1200 RS έχει επανασχεδιαστεί και είναι κατά 17% ελαφρύτερο σε σχέση με το προηγούμενο. Το δε συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας είναι στα 198 κιλά, δηλαδή 10 λιγότερα από το προηγούμενο μοντέλο!

Το τιμόνι είναι κατά 13 mm φαρδύτερο, ενώ διαφορετική είναι και η τοποθέτηση των μαρσπιέ. Ολοκαίνουργια είναι και η σέλα η οποία απέχει 830 mm από το έδαφος.

speed triple 1200 rs hero riding 2 17

Οι αναρτήσεις φέρουν την υπογραφή της Öhlins. Μπροστά συναντάμε πλήρως ρυθμιζόμενο αντεστραμμένο πιρούνι NIX30 και πίσω πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ ΤΤΧ36.

Όπως αναφέρουν οι άνθρωποι της Triumph, το set-up που έχουν επιλέξει για τις αναρτήσεις έγινε με στόχο να υπάρχει μια ισορροπία μεταξύ της σπορ οδήγησης στην πίστα και της άνεσης στο δρόμο.

Κορυφαία περιφερειακά χρησιμοποιήθηκαν και για το σύστημα πέδησης. Συγκεκριμένα έχει επιλεγεί η σειρά Stylema της Brembo με δίσκους 320 mm και ακτινικές monoblock δαγκάνες μπροστά και έναν δίσκο πίσω με διπίστονη δαγκάνα. Το σύστημα διαθέτει cornering ABS.

Τα ελαστικά που επιλέχθηκαν είναι τα Metzeler Racetec RR, ενώ για χρήση στην πίστα η Triumph προτείνει τα Pirelli Diablo Supercorsa SC2.

Τεχνολογία - Ηλεκτρονικά

Η τεχνολογία με την οποία εξοπλίζεται το νέο naked της Triumph δεν έχει καμία σχέση με αυτή του προηγούμενου μοντέλου. Το νέο Speed Triple εξοπλίζεται με ολοκαίνουργια έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών, quickshifter το οποίο η εταιρεία ονομάζει Triumph Shift Assist, βελτιωμένο cornering ABS και βελτιωμένα cornering Traction Control που ελέγχονται από τη νέα μονάδα MIB-EVO της Continental η οποία ενσωματώνει IMU έξι αξόνων. Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει από πέντε διαθέσιμα προφίλ οδήγησης (Rain, Road, Sport, Track και Rider). Τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED με DRL για τον διπλό μπροστινό προβολέα. Στον βασικό εξοπλισμό συναντάμε επίσης λειτουργία keyless που περιλαμβάνει κλείδωμα τιμονιού και τάπας ρεζερβουάρ καθώς και cruise control.

speed triple 1200 rs hero riding 2 24

Σχεδίαση

Από αισθητικής άποψης, το νέο Speed Triple 1200 RS δεν κρύβει το σπορ DNA του. Ο ολικός επανασχεδιασμός το καθιστά ακόμα πιο επιθετικό και έτοιμο να ορμήσει σε κάθε πρόκληση που θα βρεθεί στο διάβα του. Το μπροστινό φτερό είναι από ανθρακονήματα, ενώ νέα είναι η αιχμηρή ουρά όπως επίσης και το μονόσελο. Νέοι είναι και οι αλουμινένιου τροχοί 17 ιντσών.

H νέα «πολεμική μηχανή» της Triumph θα διατίθεται σε δύο χρωματικούς συνδυασμούς: Sapphire Black με κόκκινα και ασημί γραφικά και Matt Silver Ice με ασημί, κίτρινα και μαύρα γραφικά.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Suzuki συνεχίζει να εξελίσσει το μικρό supersport, που δυστυχώς παραμένει μακριά από εμάς
Η μάρκα που ανήκει στον όμιλο Keeway αναλαμβάνει (και συγχωνεύεται με) την ιστορική εταιρεία του Pesaro, η οποία έγινε διάσημη χάρη στις αγωνιστικές επιτυχίες της δεκαετίας του '70
Ένα από τα πρώτα μοντέλα της της MBP στην χώρα μας είναι το M502N που παρουσιάστηκε στο ελληνικό κοινό στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας
Μια νέα roadster παρουσίασε η QJMOTOR στο ελληνικό κοινό, με το SRK 900 να σηματοδοτεί την νέα εποχή στις μοτοσυκλέτες της μάρκας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.