Νεα Μοντελα

Honda NC750X 2021: Βελτιώσεις παντού (Video)

Για όλες τις χρήσεις


10.11.2020

Πιστή στο μοτίβο των συχνών αναβαθμίσεων του NC750X και συνεπής στο ραντεβού της, η Honda προχωρά σε μια εκτεταμένη ανανέωση για το μοντέλο του 2021, με βελτιώσεις σε κινητήρα, πλαίσιο και ηλεκτρονικά

Κείμενο: Κώστας Γαμβρούλης

Ξεκινώντας από το μοτέρ, αυτό συμμορφώνεται φυσικά με τις Euro 5 προδιαγραφές, διατηρώντας την χωρητικότητα του στα 745 κ.εκ., αυξάνοντας παράλληλα την απόδοση του, κατά 2,7 ίππους. Η τιμή της ισχύος διαμορφώνεται πλέον στους 57,7 ίππους, στις 6.750 σ.α.λ., ενώ τα “κόκκινα”, έχουν μετατοπιστεί πιο ψηλά στο στροφόμετρο, στις 7.000 σ.α.λ.(+600 σ.α.λ.) προσφέροντας μεγαλύτερο εύρος λειτουργίας.

Παράλληλα, η Honda αναφέρει ότι και η καμπύλη της ροπής (69 Nm / 4.750 σ.α.λ.), παρουσιάζεται πιο γεμάτη πάνω από τις 5.000 σ.α.λ. με τον κινητήρα να διατηρεί πάντα τα υποτετράγωνα χαρακτηριστικά του (διάμετρος Χ διαδρομή: 77 Χ 80 χλστ.).

315011 2021 HONDA NC750X

Αυτή η συνολική αύξηση της απόδοσης επιτεύχθηκε μέσω νέου χρονισμού στις βαλβίδες, επανασχεδίαση της εξάτμισης και της προσθήκης “Throttle by Wire” συστήματος στο γκάζι, που προσφέρει τρεις ρυθμίσεις για την απόδοση του κινητήρα (Sport, Rain, Standard). Οι preset αυτές επιλογές λειτουργούν συνδυαστικά με ανάλογες ρυθμίσεις στο –επίσης βελτιωμένο- Traction Control αλλά και στο DCT.

Επίσης, προφέρεται και μια 4η επιλογή με την ονομασία “User” στην οποία ο αναβάτης επιλέγει την διαβάθμιση απόδοσης του κινητήρα (Low / Medium / High), της επίδρασης του Traction Control (Low/Medium/High/Off) και του DCT (Standard/Sport 1-3), με το τελευταίο να αφορά στο πόσο “νωρίς” ή “κρατημένα” γίνονται οι αλλαγές των ταχυτήτων, συναρτήσει των στροφών λειτουργίας του κινητήρα.

Μένοντας στα του κιβωτίου, τόσο στην DCT, όσο και στην manual έκδοση του νέου NC750X, οι σχέσεις 1 έως 3 εμφανίζονται πιο “κοντές”, προσφέροντας πιο δυναμική απόδοση στις εκκινήσεις και στις ρεπρίζ μέσα στην πόλη, ενώ οι σχέσεις 4 έως 6 έχουν “μακρύνει”, για χαμηλότερο στροφάρισμα στο ταξίδι και μικρότερη κατανάλωση.

317675 21YM HONDA NC750X

Σημειώνεται επίσης ότι για την έκδοση με το manual κιβώτιο ταχυτήτων, έχει προστεθεί για το 2021 ένας συμπλέκτης ολίσθησης που βελτιώνει συνολικά την λειτουργία του κιβωτίου και αποτρέπει τα μπλοκαρίσματα του τροχού στα απότομα κατεβάσματα.

Επανασχεδίαση είχαμε και στο πλαίσιο, με τους μηχανικούς της Honda να απελευθερώνουν περισσότερο χώρο για το αποθηκευτικό τμήμα στο ρεζερβουάρ (+1 λίτρο), επανασχεδιάζοντας το φιλτροκούτι και τοποθετώντας την μπαταρία σε νέα θέση. Το πλαίσιο είναι πλέον ελαφρύτερο κατά 1,8 κιλά και σε συνδυασμό με τον επίσης ελαφρύτερο κατά 1,2 κιλά κινητήρα αλλά και την γενικότερη “δίαιτα” του 2021 μοντέλου, αυτό παρουσιάζεται κατά 6 κιλά ελαφρύτερο και στις δύο του εκδόσεις (214 από 220 κιλά για την manual έκδοση, 224 από 230 κιλά για την DCT έκδοση). Με την παράλληλη διαμόρφωση του εσωτερικού στον αποθηκευτικό χώρο των 23 λίτρων, η Honda αναφέρει ότι πλέον μπορούν να φιλοξενηθούν σε αυτόν ακόμα και Adventure τύπου κράνη, που φέρουν γείσο.

315055 2021 HONDA NC750X

Το ύψος της σέλας είναι πιο χαμηλό πλέον, στα 800 χλστ. (από 830 χλστ.) και αυτό επιτεύχθηκε με την μείωση των διαδρομών στις αναρτήσεις. Το συμβατικό Dual Bending Valve τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χλστ. της Showa, λειτουργεί σε ένα εύρος 120 χλστ. (από 153,5 χλστ.) και φέρει βελτιωμένες εργοστασιακές ρυθμίσεις για την απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς.

Το εδραζόμενο σε μοχλικό σύστημα και ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση πίσω αμορτισέρ, παρουσιάζεται και αυτό προσαρμοσμένο σε πιο street δεδομένα, με την διαδρομή του να μειώνεται στα 120 χλστ. (από 150 χλστ.).

315007 2021 HONDA NC750X

Σε ότι αφορά στα φρένα, μπροστά, παραμένει ο μονός “wavy” δίσκος 320 χλστ. με την διπίστονη δαγκάνα, συνεργαζόμενος με μονό, επίσης “wavy” δίσκο 240 χλστ, και μονοπίστονη δαγκάνα πίσω. Η πέδηση ελέγχεται από δικάναλο ABS και οι τροχοί παραμένουν στις 17” ίντσες, με ελαστικά διαστάσεων 120/70-17” και 160/60-17”.

Σε ότι αφορά στην εμφάνιση, επανασχεδιάστηκαν τα πλαστικά του fairing και της ουράς, το ρεζερβουάρ, ενώ προστέθηκε νέος LED προβολέας, καθώς και φλας τις ίδιας τεχνολογίας. Η ζελατίνα είναι επίσης νέα, προσφέροντας σύμφωνα με την Honda καλύτερη προστασία. Νέα είναι και η έγχρωμη LCD οθόνη πληροφοριών, ενώ σε ότι αφορά στην επιλογή των riding modes, αυτή γίνεται από επιλογέα στο αριστερό block χειριστηρίων του τιμονιού.

315031 2021 HONDA NC750X

Τέλος, αξίζει επίσης να σημειωθούν, το σύστημα Εmergency Stop Signal (ESS) που θέτει αυτόματα σε λειτουργία τα alarm της μοτοσυκλέτας σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος, η αυτόματη ακύρωση των φλας που βασίζεται στην σύγκριση της ταχύτητας των τροχών και όχι σε εσωτερικό χρονόμετρο, καθώς και η USB-C παροχή φόρτισης στο εσωτερικό του αποθηκευτικού χώρου.


Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας αναφέρουν πως εξελίσσεται μια νέα σειρά μοντέλων με 2κύλινδρο σε σειρά κινητήρα 750 κ. εκ.
H LiveWire αποτελεί την πρώτη αμιγώς ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Harley Davidson. Τώρα, η εταιρεία από το Milwaukee ανακοινώνει τη δημιουργία ενός ξεχωριστού brand που θα φέρει την ονομασία LiveWire και το οποίο θα ασχολείται αποκλειστικά με ηλεκτρικά μοντέλα!
Η ισοδυναμία αδειών οδήγησης αυτοκινήτου (B) με αυτές των δικύκλων (Α1/ΑΜ), έγινε νόμος του ελληνικού κράτους και οι λεπτομέρειες δημοσιεύτηκαν στο ΦΕΚ 1845 που εκδόθηκε στις 7 Μαΐου 2021
«Γεννημένη για ελεύθερα πνεύματα», με αυτό το μότο η Yamaha μας παρουσιάζει τον «Βενιαμίν» της οικογένειας Sport Heritage

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.