Νεα Μοντελα

Harley-Davidson Pan America 2021: Η μοτοσυκλέτα της μεγάλης αλλαγής είναι έτοιμη

Παρουσιάζεται επίσημα στις αρχές του 2021


26.10.2020

Η προσπάθεια να ανοίξει τα φτερά του αετού και σε άλλες κατηγορίες σηματοδοτεί η πρώτη adventure μοτοσυκλέτα της H-D

Από το ντεμπούτο του στην EICMA του 2019 το Pan America έχει τραβήξει το ενδιαφέρον του κοινού. Η κυκλοφορία του προβλεπόταν μέσα στο 2020, ωστόσο οι εξελίξεις λόγω κορωνοϊού, αλλά και οι αλλαγές στην H-D σε διοικητικό επίπεδο καθυστέρησαν την διαδικασία παραγωγής του. Όμως οι τελευταίες φωτογραφίες που διέρρευσαν στο διαδίκτυο δείχνουν την Pan America, πιθανότατα στην τελική έκδοση.

Οι φωτογραφίες δημοσιεύτηκαν από την Farrow Harley-Davidson, τον παλαιότερο dealer στις Η.Π.Α. Το μόνο που φαίνεται να του λείπει είναι οι καθρέφτες. Η μοτοσυκλέτα θα παρουσιαστεί στις αρχές του 2021, όπως ενημερωνόμαστε από τον επίσημο αντιπρόσωπο της μάρκας.

 

Ο κινητήρας του θα είναι V2, 1250 κ.εκ. με περιεχόμενη γωνία 60 μοιρών , δύο εκκεντροφόρους και υγρόψυξη. Το κάρτερ και το κιβώτιο ταχυτήτων είναι μικρού μεγέθους προκειμένου οι διαστάσεις να παραμείνουν μικρές. Η τελική μετάδοση θα γίνεται με αλυσίδα κινητήρας θα είναι φέρον στοιχείο του πλαισίου γεγονός που θα συμβάλει στο μικρότερο βάρος. Όπως και όλα τα Adventure η Pan America θα είναι μια βαριά μοτοσυκλέτα, όποτε ένα από τα μεγαλύτερα στοιχήματα που πρέπει να κερδίσουν οι Αμερικάνοι είναι το να κρατήσουν όσο είναι δυνατόν σε χαμηλά επίπεδα. Το πλαίσιο θα είναι αλουμινίου, όπως και το ψαλίδι, που σε ορισμένες φωτογραφίες όπως θα δείτε είναι μονόμπρατσο. Το υποπλαίσιο, χαλύβδινο αποτελούμενο από σωλήνες κυκλικής διατομής, ενώ οι βάσεις των μαρσπιέ συνεπιβάτη θα είναι από χυτό αλουμίνιο.

Οι τροχοί θα φέρουν ακτίνες με τον μπροστινό να είναι 19 ιντσών και τα ελαστικά που χρησιμοποιούνται είναι τα Michelin Anakee Wild. Το σύστημα φρένων θα προέρχεται από την Brembo και θα επικουρείται από σύστημα ABS. Για traction control δεν υπάρχει κάποια πληροφόρηση.

Το πιρούνι θα είναι ανεστραμμένο μεγάλης διαμέτρου, με μαύρη ανοδίωση, χειροκίνητα ρυθμιζόμενο. Το πίσω αμορτισέρ θα είναι piggyback και θα συνδέεται απευθείας πάνω στο ψαλίδι.
Το τιμόνι είναι φαρδύ και μεγάλες γωνίες κατάλληλο για όρθια οδήγηση, τοποθετημένο σε ψηλά καβαλέτα, ενώ η ζελατίνα θα ρυθμίζεται καθ’ ύψος. Το πάνελ οργάνων αποτελείται από μεγάλη οθόνη TFT. Κάγκελα και ποδιά αναλαμβάνουν να προστατεύσουν τον κινητήρα και την μοτοσυκλέτα.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Suzuki Γαλλίας δημιουργεί συχνά ειδικές εκδόσεις σε μοντέλα του Hamamatsu. Με το μεσαίο roadster ασχολείται για δεύτερη φορά
Μετά το supersport 450 RR η κινέζικη εταιρεία παρουσίασε ένα naked με πολύ όμορφη σχεδίαση και κορυφαία τεχνικά χαρακτηριστικά για την κατηγορία
Σπάνια βλέπουμε μια αγωνιστική μοτοσυκλέτα του MotoGP να πωλείται, και η Desmosedici GP3 είναι μία από αυτές
Με εμφάνιση εμπνευσμένη από την σειρά «Μ» οι δύο εκδόσεις παρουσιάστηκαν στην έκθεση Salon du 2 Roues της Λυών

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.