Νεα Μοντελα

BMW R 1250 RT 2021: Με ραντάρ και οθόνη TFT 10,25 ιντσών (Video)

Το τουριστικό μοντέλο ανανεώνεται


16.10.2020

Η μοτοσυκλέτα της γερμανικής θα μπορεί να εξοπλιστεί με Adaptive Cruise Control (ACC)

Το ACC αποτελεί ένας μέρος της ανανέωσης που δέχεται το υπερτουριστικό μοντέλο για το 2021. Εκτός από τον κινητήρα που δέχθηκε αλλαγές για να εναρμονιστεί με τις νέες προδιαγραφές Euro5, μια σειρά εξοπλισμού στοχεύουν να κρατήσουν το μοντέλο στην κορυφή των αμιγώς τουριστικών μοτοσυκλετών. Από εδώ και πέρα θα πρέπει να περιμένουμε πολλά από αυτά να διατίθενται και για άλλα μοντέλα της BMW, ενώ σύντομα θα τα δούμε και στον στάνταρ εξοπλισμό τους.

H BMW προμηθεύεται το ραντάρ από την Bosch. Το σύστημα είναι το ίδιο που έχει χρησιμοποιήσει η Ducati, ενώ η γερμανική εταιρεία έχει υπογράψει συμφωνία με την KTM και την Kawasaki.

BMW R1250RT 2021 2

To ACC του R 1250 RT λειτουργεί σε ένα εύρος ταχύτητας από 30 έως 160 χλμ/ώρα και επιτρέπει στον αναβάτη να προεπιλέξει την απόσταση που θέλει να η μοτοσυκλέτα από το προπορευόμενο όχημα. Μπορεί να ρυθμιστεί σε τρεις βαθμίδες (η Ducati διαθέτει τέσσερις), ενώ διατίθενται και δύο προγράμματα, comfortable και dynamic, που ρυθμίζει για το πώς επιταχύνει και επιβραδύνει η μοτοσυκλέτα. Αν φρενάρετε, επιταχύνετε ή περιστρέψετε το γκάζι μπροστά το σύστημα αυτόματα απενεργοποιείται.

Το ACC όπως γράψαμε πιο πάνω είναι εξτρά εξοπλισμός, ωστόσο στον στάνταρ περιλαμβάνεται το DCC (Dynamic Cruise Control), που σας επιτρέπει να «κλειδώσετε» μια ταχύτητα που η μοτοσυκλέτα θα διατηρήσει. Το σύστημα διατηρεί την ίδια ταχύτητας ακόμη και όταν η μοτοσυκλέτα κινείται σε ανηφόρα ή κατηφόρα.

BMW R1250RT 2021 4

Ο προηγμένος τεχνολογικά εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης το BMW Full Integral ABS Pro, που είναι η τελευταία έκδοση cornering ΑBS, που κατανέμει την δύναμη της πέδησης στον εμπρός και πίσω τροχό. Το σύστημα θα είναι στον στάνταρ εξοπλισμό του νέου μοντέλου.
Στάνταρ είναι και οι νέοι προβολείς LED, οι οποίοι αποτελούν μέρος της αισθητικής ανανέωσης του R 1250 RT στο μπροστινό μέρος. Το σύστημα ραντάρ βρίκσκεται κάτω από τους προβολείς που προσαρμόζουν την δέσμη τους ανάλογα με την γωνία κλίσης της μοτοσυκλέτας.

Πίσω από το ανανεωμένο φέρινη κρύβεται μια τεράστια οθόνη TFT 10,25 ιντσών, που παίζει το ρόλο του πάνελ οργάνων και διαθέτει GPS και συνδεσιμότητα μέσω Bluetooth. Μοιάζει πάρα πολύ με αυτήν των αυτοκινήτων της BMW.  Μπορεί επίσης να εξοπλιστεί με σύστημα ήχου που περιλαμβάνει FM, DAB και DAB+ (Digital Audio Brodacasting).

Επιπλέον στα πλαϊνά του φέρινγκ βρίσκεται ντουλαπάκι για το κινητό τηλέφωνο. Διαθέτει υποδοχή USB και δικό του ασύρματο, επαγωγικό κύκλωμα φόρτισης, ακόμη και έναν ειδικό ανεμιστήρα εξαερισμού για να διατηρεί το τηλέφωνό σας δροσερό καθώς φορτίζει.


Το πρωτότυπο που παρουσιάστηκε στην EICMA 2019 θα αποτελέσει το νέο μοντέλο της ιταλικής εταιρείας το 2022
Πολλοί είναι εκείνοι που πιστεύουν ότι το μέλλον των μετακινήσεων είναι άμεσα συνυφασμένο με τον αέρα
To 1997 o γιος του Guo Gangtang εξαφανίστηκε από προσώπου γης. Όμως εκείνος ποτέ του δεν πίστεψε ότι δεν θα ξαναϊδωθεί με το παιδί του
Βασίζεται στο Grom και όταν "μεγαλώσει" θέλει να μοιάσει στον NC750X

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.