Νεα Μοντελα

Η Yamaha εξελίσσει μοτοσυκλέτα που δεν πέφτει

Η ανακοίνωση έγινε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του Tricity 300 στην Ιαπωνία


27.08.2020

Μελετώνται καινοτόμα οχήματα που θα είναι πολύ διαφορετικά από αυτά που βλέπουμε σήμερα

Εξαιτίας της πανδημίας η παρουσίαση του Tricity 300 στην Ιαπωνία έγινε διαδικτυακά από την Yamaha. Μια τακτική που θα ακολουθήσουν οι περισσότερες εταιρείες για την παρουσίαση των νέων τους μοντέλων.

Ο Takuya Kinoshita, γενικός διευθυντής του τμήματος μοτοσυκλέτας Business Operations της Yamaha Motor Co, μίλησε στην online εκδήλωση του Tricity μαζί με τον Daisuke Asano, επικεφαλής του τμήματος LMW (Leaning Multi Wheeler) που ασχολείται με τα τρίτροχα της εταιρείας.

Εκφράζοντας τη λύπη του για την τρέχουσα κατάσταση, υπογράμμισε πώς η χρήση οχημάτων όπως το νέο - για την Ιαπωνία - Tricity 300 θα είναι μια αποτελεσματική λύση στη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση για ιδιωτική κινητικότητα όσων συνήθως χρησιμοποιούν δημόσια μέσα μεταφοράς. Ότι συνέβη δηλαδή μετά το lockdown στην Ευρώπη, όταν παρατηρήθηκε αύξηση στις πωλήσεις scooter και γενικότερα στην αγορά των δίκυκλων 125 κ.εκ.

Ο στόχος της Yamaha είναι προχωρήσει στην κατασκευή πολλών καινοτόμων οχημάτων μέχρι το 2030. Πολλά από τα project βρίσκονται σε εξέλιξη, συμπεριλαμβανομένης και της μοτοσυκλέτας που δεν πέφτει. Η Yamaha έχει δώσει μεγάλη έμφαση στα τρίτροχα και τετράτροχα οχήματα την τελευταία πενταετία. Το πιο πρόσφατο concept είναι το MW-Vision για το οποίο ήδη υπάρχουν διπλώματα ευρεσιτεχνίας, ενώ το 2017 είχε παρουσιάσει το Motoroid 03.

Να θυμίσουμε πως η Honda το 2017 παρουσίασε πρωτότυπο μιας μοτοσυκλέτας ικανής να ισορροπεί μόνη της ακόμη και σταματημένης και να κινείται με χαμηλή ταχύτητας χωρίς αναβάτης χάρη στο σύστημα Riding Assist-E.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σε όλες τις ταινίες Mad Max έχουμε δει απίστευτα οχήματα, είτε είχαν δύο, τέσσερις ή περισσότερους τροχούς
Έχουν περάσει πέντε χρόνια από τότε που η Κινέζικη εταιρεία άρχισε να εξελίσσει έναν τρικύλινδρο κινητήρα στο εργοστάσιο στην Guangzhou.
Είναι πολύ πιθανό αυτή η μοναδική μοτοσυκλέτα που δημιουργήθηκε από την CFMOTO να είναι σε μεγάλο βαθμό ίδια με την τρικύλινδρη supersport παραγωγής που αναμένεται να παρουσιαστεί σύντομα
Η SYM  φέρνει στην Ελλάδα το JET 14 EVO 125 L/C με υγρόψυκτο κινητήρα και δικάναλο ABS

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.