Νεα Μοντελα

CFMoto: Συνεχίζει να εντυπωσιάζει (Video)

Νέο μοντέλο 2020


07.10.2019

H CFMoto μπαίνει και στην κατηγορία των μικρών supersport μοτοσυκλετών με το 250SR

Η σχεδίαση των CFMoto υπερέχει έναντι των περισσότερων αν όχι όλων των κινεζικών μοτοσυκλετών και αυτό οφείλεται στο σχεδιαστικό studio του KISKA που συνεργάζεται μαζί τους τα τελευταία χρόνια. Βλέπουμε μοτοσυκλέτες που αν δεν έγραφαν CFMoto θα μπορούσαν άνετα να αποτελούσαν μοντέλα ιαπωνικών και ιταλικών εταιρειών.

cfmoto 250SR 2

Το νέο μοντέλο της εταιρείας που αναμένεται να δούμε στις αρχές Νοεμβρίου στην EICMA δεν θα μπορούσε να διαφέρει. H φωτογραφία του εντυπωσιακού supersport προέρχεται από την έγκριση τύπου που έχει υποβληθεί στην Κίνα. Με το 250SR, όπως θα ονομάζεται, η CFMoto μπαίνει σε ακόμη μια κατηγορία.

H μοτοσυκλέτα βασίζεται στο 250ΝΚ (διαβάστε εδώ την δοκιμή) και στο πρόσφατο παρελθόν την είχαμε δει στην πίστα και με «αθλητική περιβολή». Ο μονοκύλινδρος υγρόψυκτος τετραβάλβιδος κινητήρας με τους 2 εκκεντροφόρους των 249 κ.εκ. παράγει 26,5 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 2,25 kgm ροπή στις 7.500 σ.α.λ.

Το πλασίσιο είναι τύπου χωροδικτύωμα, πιθανότατα ίδιο με αυτό το NK αλλά το ψαλίδι είναι κατασκευασμένο από χυτά τμήματα αλουμινίου σε αντίθεση με αυτό του «γυμνού αδελφού του» που αποτελείται από σωλήνες στρογγυλής διατομής. Παρ΄ όλα αυτά το μεταξόνιο παραμένει αμετάβλητο στα 1.360 χλστ. Ο εξοπλισός περιλαμβάνει φρένα της J.Juan, ανεστραμμένο πιρούνι και φωτιστικά σώματα LED.

Ο σχεδιασμός χωρίς να διαθέτει κάποιο νεωτερισμό είναι ελκυστικός, με πολλές γωνίες όπως όλες οι μοτοσυκλέτες που βγαίνουν από το KISKA design studio. Τις εξεζητημένες ιδέες τις βλέπουμε συνήθως στα μοντέλα της KTM. Εδώ έχουμε να κάνουμε με παραδοσιακή supersport εμφάνιση.

Το SR θα είναι κατά 15 κιλά βαρύτερο από το NK (165-150 κιλά). Η τιμή του αναμένεται να είναι άκρως ανταγωνιστική αν κρίνουμε από την πολιτική που ακολουθεί η ελληνική αντιπροωσπέια. Το 250NK κοστίζει στην χώρα μας 3.290€ και αυτή του SR αναμένεται να βρίσκεται κάτω από τις 4.000€

CFMoto 700

Η μοτοσυκλέτα αναμένεται να αποτελέσει μοντέλο 2020 μαζί με ένα naked μοντέλο 700 κ.εκ. Επιπλέον η εταιρεία που κατασκευάζει μοτοσυκλέτες της KTM για την κινέζικη αγορά έχει συμφωνήσει να χρησιμοποιήσει τον V2 LC8 σε ένα μοντέλο όπως το V.02-NK που παρουσιάστηκε σε πρωτότυπη μορφή του 2017.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Ένα όνομα που γεννά συγκινήσεις στους παλαιούς φίλους των δύο τροχών. Αυτό το κομμάτι της ιστορίας δεν έχει πάρει ποτέ μπροστά. Παραμένει από το 1990 σφραγισμένο στην αρχική του συσκευασία
Η ιταλική εταιρεία παρουσιάζει το TANAMI, ένα full face πολλαπλών χρήσεων σχεδιασμένο για αναβάτες που αναζητούν την απόλυτη ισορροπία ανάμεσα στην ασφάλεια, την άνεση και την προσαρμοστικότητα, είτε ταξιδεύουν στην άσφαλτο είτε περιπλανώνται σε χωμάτινες διαδρομές
Το Hornet 750, που «φρεσκαρίστηκε» το 2025 έφτασε στη χώρα μας σε τέσσερα χρώματα και τιμή κατά 1.000€ υψηλότερη από την έκδοση 2024
Το ανανεωμένο Transalp έφτασε στη χώρα μας και είναι διαθέσιμο σε τρεις χρωματικούς συνδυασμούς

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.