Νεα Μοντελα

CF Moto V.02NK: Η μοτοσυκλέτα του μέλλοντος από την Κίνα

Εκπληκτικό design


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  15.12.2017

Και αυτό το αποδεικνύει το νέο πρωτότυπο που παρουσίασε. Μια μοτοσυκλέτα με κινητήρα V2  και φουτουριστικό design που τραβάει το ενδιαφέρον και τα βλέμματα

Η V.02NK είναι το τελευταίο δημιούργημα της CF Moto που μάς έχει συνηθίσει σε όμορφες μοτοσυκλέτες τα τελευταία χρόνια. Παρουσιάστηκε στην Κίνα και οι πληροφορίες από εκεί είναι ελάχιστες, αν και η εταιρεία υπόσχεται πως σύντομα θα υπάρξει και έκδοση παραγωγής.

CFMoto V 2

Τα στοιχεία που υπάρχουν αναφέρουν πως ο κινητήρας της είναι V2 σε αντίθεση με τα υπόλοιπα μοντέλα που υπάρχουν στην γκάμα της στα οποία χρησιμοποιείται ο δικύλινδρος σε σειρά της Kawasaki με τα 650 κ.εκ. Σύμφωνα με διαρροές που υπάρχουν μέσα από την ίδια την εταιρεία, η V.02NK θα διαθέτει περισσότερα κυβικά μιας και από τις φωτογραφίες φαίνεται πως ο κινητήρας προέρχεται από την KTM RC8. Αυτό σημαίνει πως το μοντέλο, αν και εφόσον δει το φως της παραγωγής, θα διαθέτει τουλάχιστον 1.000 κ.εκ.

CFMoto V 3

Το γεγονός πως η CF Moto συνεργάζεται με την ΚΤΜ στην εξέλιξη μοτοσυκλετών αποκλείει το ενδεχόμενο ο κινητήρας να είναι μια αντιγραφή του V-2 των Αυστριακών. Και αν υπάρχει συνεργασία στον τομέα των κινητήρων και της εξέλιξης μοντέλων εμείς βλέπουμε ομοιότητες και στη σχεδιαστική γραμμή των μοτοσυκλετών της KTM και της CF Moto, αφού το design studio Kiska έχει αναλάβει τη σχεδίασή τους!

CFMoto V 4

Στις ιδιαιτερότητες που παρουσιάζει η μοτοσυκλέτα της CF Moto συγκαταλέγεται η τοποθέτηση του ψυγείου στο πίσω μέρος, σχεδόν κάτω από τη σέλα του συνεπιβάτη το οποίο τροφοδοτείται με αέρα από δύο τεράστιες και καλαίσθητες εισαγωγές που βρίσκονται εκατέρωθεν του κινητήρα. Εντύπωση επίσης προκαλεί το τεράστιο μονόμπρατσο ψαλίδι, ο προβολέας που θυμίζει predator και το μίνιμαλ πίσω φωτιστικό σώμα.

CFMoto V 2

To πλαίσιο είναι μια μίξη ατσάλινου χωροδικτυώματος και χυτών τμημάτων αλουμινίου. Η εξάτμιση είναι καλά κρυμμένη μέσα σχεδόν κάτω από τον κινητήρα. Η πίσω ανάρτηση από τις φωτογραφίες δεν διακρίνεται ξεκάθαρα. Το πιρούνι είναι της Ohlins, τα φρένα της Brembo,  ενώ οι μπροστινοί δίσκοι που είναι κατασκευασμένοι από carbon σίγουρα δεν θα «περάσουν» στο μοντέλο παραγωγής.

Όσοι ήμασταν έφηβοι στα 90’s, μεγαλώσαμε με Jordan και Ducati 916!
O Πέτρος Χατζηροδέλης aka JigSaw customs έχει αναλάβει ένα νέο project για λογαριασμό της ελληνικής αντιπροσωπείας της Ducati  
Στην «πατρίδα» των νέων Jawa με τον δικύλινδρο κινητήρα των 293 κ.εκ. άρχισαν οι δοκιμές των νέων μοντέλων
Η TVS είναι η εταιρεία που συνεργάζεται η BMW στα G310R και G310GS και ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές στην Ινδία που κατασκευάζει μοτοσυκλέτες και scooter για την ασιατική αγορά