Suzuki V-Strom 1000 Desert Express: Έτοιμο για όλα!

Έτοιμο να οργώσει


02.04.2018

H Hessler Motorsports ειδικεύεται στην μετατροπές μοτοσυκλέτων on off και endurο της Suzuki. Από DR Big μέχρι DR350 και 650 και από Freewind, μέχρι το νέο V-Strom 1000 που είναι το τελευταίο της δημιούργημα

Το όνομα του, V-Strom Desert Express. Για να φτάσει σε αυτήν την κατάσταση υπεβλήθη σε «εξαντλητική διάιτα» αφού «έχασε» 15 κιλά. Εκτός αυτού απέκτησε αναρτήσεις με μεγαλύτερες διαδρομές, εξοπλισμό προστασίας για κίνηση off road, μεγαλύτερους τροχούς και ελαστικά διττού χαρακτήρα.

suzuki vstrom 1000 desert express 4

Το βάρος εξοικονομήθηκε από την αντικατάσταση της απλής μπαταρίας με μία ιόντων λιθίου, αλλά και εξαιτίας της χρησιμοποίησης ενός ελαφρύτερου υποπλαισίου και μικρότερου πίσω φτερού. Η εργοστασιακή βαριά σέλα έδωσε την θέση της σε μια custom κατασκευή, που βάζει και τον αναβάτη ψηλότερα. Θεωρείται σίγουρο επίσης πως η εξάτμιση της Yoshimura είναι κατά πολύ ελαφρύτερη από την εργοστασιακή.

suzuki vstrom 1000 desert express 3

Για να «τονωθεί» η ιπποδύναμη στις χαμηλές στροφές με στόχο την καλυτέρευση των off road δυνατοτήτων του V-Stom άλλαξε το γρανάζωμα από 41/17 σε 45/17. Στον ίδιο τομέα βοηθάσει και το τελικό Yoshimura R-77.

suzuki vstrom 1000 desert express 5

Οι τροχοί είναι της Excel 21 ιντσών μπροστά και 18 πίσω με κέντρα Haan. Το πιρούνι έχει αναβαθμιστεί με εσωτερικές μονάδες Wilbers και έχει αυξημένη διαδρομή.

Το αμορτισέρ έχει αντικατασταθεί με ένα της Wilbers με μεγαλύτερη διαδρομή. Διαθέτει ξεχωριστό δοχείο λαδιού και ρυθμίζεται ως προς την συμπίεση και την προφόρτιση.

suzuki vstrom 1000 desert express 2

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic
Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.