Νεα Μοντελα

Όλα τα 500αρια adventure και crossover της ελληνικής αγοράς

5 μοτοσυκλέτες της κατηγορίας Α2


03.01.2024

Η συγκεκριμένη κατηγορία περιλαμβάνει μοτοσυκλέτες με εκατοντάδες πωλήσεις στην χώρα μας. Πολυτάλαντες, οικονομικά προσιτές, με πλούσιο εξοπλισμό, ταξιδιωτικές ικανότητες με off road δυνατότητες και «εύκολες» στην καθημερινότητα δίνουν όλα ζητάει ο σύγχρονος μοτοσυκλετιστής χωρίς να ζητάνε πολλά


Όλες οδηγούνται με άδεια οδήγησης Α2, διαθέτουν δικύλινδρους σε σειρά κινητήρες και προέρχονται από πέντε διαφορετικούς κατασκευαστές. Benelli, Honda, Kove, QJMOTOR και VOGE έχουν επενδύσει στην συγκεκριμένη κατηγορία και έχουν βγει κερδισμένες.

Σε προηγούμενο αφιέρωμα (δείτε εδώ) σας είχαμε παρουσιάσει όλες τις adventure από 300 έως 450 κ.εκ. με μπροστινό τροχό 19 και 21 ιντσών

Benelli TRK 502 & TRK 502 X

Το best seller της Benelli σε όλη την Ευρώπη. Στην χώρα μας έχει βρει φανατικούς θαυμαστές, αρκετοί από τους οποίους την απόκτησαν, ενώ βρίσκεται στο μυαλό όσων θέλουν να αποκτήσουν μια μοτοσυκλέτα της κατηγορίας on off. Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 500 κ.εκ. αποδίδει 47,6 ίππους και 4,6 kgm ροπή.

TRK502GREY

Δοκιμή Benelli TRK 502 X

Δοκιμή Benelli TRK 502

TRK502X BLUE

H Benelli διαθέτει δύο εκδόσεις. Η «απλή» TRK με τροχούς 17 ιντσών και χυτές ζάντες αλουμινίου, ύψος σέλας 835 χλστ., χαμηλά τοποθετημένη εξάτμιση και βάρος 235 κιλά (με υγρά). Η έκδοση «X» έχει το ίδιο βάρος, διαφέρει ως προς τους τροχούς που είναι 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω με ακτινωτές ζάντες, το ύψος σέλας που είναι στα 860 χλστ. και το μεγάλο τελικό εξάτμισης που είναι ψηλά τοποθετημένο.

Περισσότερα για το TRK 502 X δείτε εδώ 
Περισσότερα για το TRK 502 δείτε εδώ

Honda NX 500

Honda NX500 2024 2

H νέα NX500 θα αντικαταστήσει στην γκάμα της Honda το best seller CB500X. NX έρχεται με δικύλινδρο 471 κ.εκ., ισχύ 48 ίππους στις 8.600 σ.α.λ. και ροπή 43Nm στις 6.500 σ.α.λ.. Σε αντίθεση με το CB500X, το ΝΧ500 2024 είναι εξοπλισμένο με έλεγχο πρόσφυσης HSTC που μπορεί να απενεργοποιηθεί.

Honda NX500 2024 1

Είναι εξοπλισμένο με οθόνη TFT 5 ιντσών. Το ανεστραμμένο πιρούνι Showa 41mm Separate Function Fork Big Piston (SFF-BP) USD 41χλστ. με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου, διαδρομή άξονα 135χλστ. (150χλστ. διαδρομή πιρουνιού), διαθέτει διαχωρισμό των λειτουργιών στις δύο μπουκάλες.Το ατσάλινο πλαίσιο – τύπου διαμάντι με σωλήνες διατομής 35χλστ. παραμένει ίδιο στο ΝΧ500. Το βάρος του είναι 196 κιλά, τρία λιγότερα από του CB500X. Ο εμπρός τροχός είναι 19 ιντσών και ο πίσω 17 ιντσών και οι δύο κατασκευασμένοι από χυτό αλουμίνιο.

KOVE Maverick 500

Το μεσαίο adventure της KOVE συνεχίζει την επιτυχήμενη εμπορική του πορεία στην ελληνική αγορά με νέα χρώματα και μειωμένη τιμή το 2024. Το Maverick 500 φέρει υγρόψυκτο, δικύλινδρο σε σειρά, οχταβάλβιδο κινητήρα, που αποδίδει 4,1 kgm ροπή και 46 ίππους. Το καλοσχεδιασμένο φέρινγκ του του Maverick έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την προστασία του αναβάτη αλλά και στην ομαλή ενσωμάτωση του ρεζερβουάρ των 20 λίτρων. Οι ζάντες, 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω, φέρουν ακτίνες που «δένουν» περιμετρικά της ζάντας, «έτοιμες» να δεχτούν τα tubeless ελαστικά. Οι αναρτήσεις φέρουν την υπογραφή της KYB και τα φρένα της Nissin. Το βάρος του είναι 178 κιλά (χώρις υγρά).

KOVE MAVERICK 500 BLACK

Δοκιμή KOVE MAVERICK 500

Στις αρχές του 2022 ταξιδεύοντας 22 ημέρες στην Τουρκία και στη Μέση Ανατολή (Λίβανος) ο ταξιδιωτικός αρθρογράφος – φωτογράφος Κων/νος Μητσάκης ολοκλήρωσε ένα συναρπαστικό οδοιπορικό Ιστορίας 7.000 χλμ. με το Daytona Maverick.

KOVE MAVERICK 500

Περισσότερα για το Maverick 500 δείτε εδώ

QJMOTOR SRT 550

Ο τετράχρονος, υγρόψυκτος, δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας, αποδίδει 47,6 ίππους (35kw) στις 7.500 στροφές. Η τιμή της μέγιστης ροπής φτάνει τα 51Nm στις 5.500 στροφές.

QJMOTOR SRT 550 BLACK

Τα full LED φώτα, και η θύρα φόρτισης USB, περιλαμβάνονται και αυτά στο στάνταρ εξοπλισμό της SRT, όπως και η LCD οθόνη των 5'' με δυνατότητα διασύνδεσης μέσω Bluetooth. Η SRT 550 διαθέτει τροχούς 17 ιντσών, με το αμορτισέρ να είναι ρυθμιζόμενο σε ό,τι αφορά την προφόρτιση του ελατηρίου και την απόσβεση επαναφοράς, ενώ το ανεστραμμένο πιρούνι αποτελείται από στελέχη 43mm, με τη διαδρομή του να φτάνει τα 140mm. Το πακέτο των φρένων περιλαμβάνει και το δικάναλο ABS για τους δύο δίσκους των 320mm μπροστά και το 260mm πίσω. Το βάρος της μοτοσυκλέτας είναι 235 κιλά (με υγρά).

QJMOTOR SRT 550 BLUE

Περισσότερα για το SRT 550 δείτε εδώ

VOGE DS525X

Η κινέζικη εταιρεία αντικατέστησε το 500DS με το DS525X, επανασχεδιάζοντας τα πάντα. Ο κυβισμός του δικύλινδρου σε σειρά κινητήρα αυξήθηκε κατά 23 κ.εκ., αλλά η ιπποδύναμη του παρέμεινε εντός των ορίων της κατηγορίας Α2 (48 ίπποι), με την τιμή της ροπής να αυξάνεται στα 50,5 Nm από 44,5 Nm.

VOGE DS525X 1

Δοκιμή VOGE DS525X

Νέο και κατά 4,5 κιλά ελαφρύτερο είναι το πλαίσιο. Το υποπλαίσιο είναι προσθαφαιρούμενο. Συνδυάζεται με ανεστραμμένο ρυθμιζόμενο πιρούνι Kayaba 41mm και μονό ρυθμιζόμενο αμορτισέρ Kayaba με μοχλικό σύστημα. Τα φρένα φέρουν την υπογραφή της Nissin και οι τροχοί είναι 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω. Διαθέτει οθόνη LCD 7 ιντσών και το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 17 λίτρα. Το βάρος της μοτοσυκλέτας είναι 192 κιλά (χωρίς υγρά).

VOGE DS525X 20

Περισσότερα για το DS525X δείτε εδώ

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η ένατη γενιά του δημοφιλέστερου mega scooter της ιστορίας έρχεται ανανεωμένη σε όλους τους τομείς
Αμφότερα τα μοντέλα έχουν εμπλουτιστεί με νέες τεχνολογίες και βελτιωμένα χαρακτηριστικά, με έμφαση στην απόδοση και τον έλεγχο
H Kymco που γιορτάζει φέτος την 60η επέτειο από την ίδρυσή θα παρουσιάσει τουλάχιστον τρία πολύ ενδιαφέροντα νέα μοντέλα
Η γερμανική εταιρεία προέβει σε αναβαθμίσεις που καθιστούν τα δυο μοντέλα ιδανικές επιλογές για αναβάτες οδηγούς που επιθυμούν την απόλυτη απόδοση, τόσο σε αγωνιστικές συνθήκες όσο και σε καθημερινή χρήση

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.