Νεα Μοντελα

Adventure με 19" και 21" μπροστινό τροχό από 300 έως 450 κ.εκ.

Παρουσίαση των 9 μοντέλων της ελληνικής αγοράς


21.12.2023

Οι adventure μοτοσυκλέτες είναι best seller στην χώρα μας και όχι μόνο. Υπάρχουν άπειρες επιλογές αλλά για πολλούς αρκετές από αυτές είναι απλησίαστες. Υπάρχουν ευτυχώς και πιο προσιτές, καλά εξοπλισμένες και ικανές που μπορούν να αποκτηθούν πιο εύκολα


Επιλέξαμε να σας παρουσιάσουμε όσες διαθέτουν μπροστινό τροχό 19 ή 21 ιντσών, δηλαδή τις πιο ικανές σε off road διαδρομές.

BMW G 310 GS – Τιμή από 6.700€

Με το βαρύ GS στα φέρινγκ, το μονοκύλινδρο adventure εκπροσωπεί την BMW στην κατηγορία των μικρών adventure. Η μοτοσυκλέτα της BMW κατασκευάζεται στην Ινδία, στο εργοστάσιο της TVS. Σε ξεχωριστή «κλειστή» γραμμή παραγωγής με εργαλειομηχανές που μεταφέρθηκαν από την Ευρώπη και με την επίβλεψη των Γερμανών.

BMW G310GS 1

Οι σχεδιαστές σχεδίασαν μια νεανική μοτοσυκλέτα συνδυάζοντας στοιχεία από την υπόλοιπη σειρά των adventure μοντέλων τους. Ο μονοκύλινδρος κινητήρας των 313 κ.εκ. με την «ανάποδη» τοποθέτηση (εξαγωγή πίσω – εισαγωγή μπροστά) διαθέτει 34 ίππους και 28 Nm ροπής. Το πλαίσιο είναι σωληνωτό, οι αναρτήσεις αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι 41 mm και κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ, ενώ το ψαλίδι είναι αλουμινίου.

Ύψος σέλας: 832 mm
Βάρος: 175 κιλά (με υγρά)
Τροχοί: 110/80-19 (μπροστά) 150/70-17 (πίσω)
Φρένα: Δισκόφρενο 300 mm ακτινική δαγκάνα 4 εμβόλων / Δισκόφρενο 240 mm δαγκάνα 1 εμβόλου

CFMOTO 450 MT – Τιμή 5.990€

Η νέα προσθήκη στη γκάμα της CFMΟΤΟ υπόσχεται να φέρει ακόμη περισσότερους αναβάτες στην κατηγορία adventure μεσαίου κυβισμού, αφού συνδυάζει μικρό βάρος, αποδοτικό κινητήρα, συμπαγής διαστάσεις και πλαίσιο που μπορεί να ανταπεξέλθει και σε off road περιηγήσεις.

cfmoto 450mt 1

Η καρδιά του CFMΟΤΟ 450MT είναι ένας υδρόψυκτος δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας DOHC 449cc, που αποδίδει 43,6 ίππους και 44 Nm ροπής. Ο στρόφαλος 270 μοιρών εξασφαλίζει ήχο από V2. Το πλαίσιο είναι χαλύβδινο, αποτελούμενο από σωλήνες στρογγυλής διατομής, ενώ το υποπλαίσιο είναι τύπου χωροδικτύωμα. Η ανάρτηση περιλαμβάνει ένα ανεστραμμένο πιρούνι KYB, ενώ το πίσω μέρος υποστηρίζεται από αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας.

Ύψος σέλας: 820 mm
Βάρος: 175 κιλά (χωρίς υγρά)
Τροχοί: 90/90-21 (μπροστά) 140/70-18 (πίσω)
Φρένα: Δισκόφρενο 320 mm ακτινική δαγκάνα 4 εμβόλων / Δισκόφρενο 240 mm δαγκάνα 1 εμβόλου

Honda CRF300 Rally – Τιμή 7.590€

Εμπνευσμένη σχεδιαστικά από την αγωνιστική CRF450 RALLY Dakar, η CRF250 RALLY – προερχόμενη από την CRF250 – είναι μια μοτοσυκλέτα έτοιμη να τα βάλει με τα πιο σκληρά και κακοτράχαλα εδάφη. Παράλληλα όμως είναι ιδανική για καθημερινές μετακινήσεις εντός πόλης χάρη στον ευέλικτο χαρακτήρα της.

honda crf300 rally 2
Ο κινητήρας 286 κ.εκ. αποδίδει 27,3 Ps στις 8.500 σ.α.λ., και ροπή 26,6Nm στις 6.500 σ.α.λ. Το ελαφρύ ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο σε συνδυασμό με το αλουμινένιο ψαλίδι έχουν συμβάλει στο μικρό βάρος της μοτοσυκλέτας βελτιώνοντας παράλληλα τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας. To ανεστραμμένο πιρούνι Showa 43mm και η πίσω ανάρτηση Pro-Link προσφέρουν διαδρομή 260mm, ενώ το αμορτισέρ της Showa είναι μονού σωλήνα.

Ύψος σέλας: 885 mm
Βάρος: 153 κιλά (με υγρά)
Τροχοί: 80/100-21 (μπροστά) 120/80-18 (πίσω)
Φρένα: Δισκόφρενο 296 mm δαγκάνα 2 εμβόλων / Δισκόφρενο 220 mm δαγκάνα 1 εμβόλου

Kove 450 Rally – Τιμή από 7.495€

Το πιο «πολεμικό» μοντέλο της κατηγορίας που δικαιωματικά φέρει το όνομα Rally. Το 450 Rally μπορεί να αποκτηθεί απ’ όλους, να βγάλει πινακίδα και να κάνει την καθημερινότητα πιο ενδιαφέρουσα και περιπετειώδη.

KOVE 450 RALLY 2024 1

Ο μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος κινητήρας των 449 κ.εκ. έχει ισχύ 42 ίππων στις 8.500 σ.α.λ. και ροπή 35 Nm στις 6.500 σ.α.λ. Οι αναρτήσεις του, ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά με διαδρομή 240 mm και κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ πίσω, είναι πλήρως ρυθμιζόμενες. Η έγχρωμη TFT οθόνη της 450 RALLY είναι τοποθετημένη ψηλά για εύκολη ανάγνωση, στα πρότυπα των οργάνων των rally μοτοσυκλετών, με πλήρεις ενδείξεις και όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται ο αναβάτης. Το εμπρόσθιο ρεζερβουάρ χωρητικότητας 14L είναι διαιρεμένο σε δύο τμήματα με ξεχωριστές τάπες ανεφοδιασμού, τα οποία ενώνονται μέσω σωληνώσεων, κατανέμοντας το βάρος από το καύσιμο χαμηλά προκειμένου να μειωθεί και το ύψος του κέντρου βάρους της μοτοσυκλέτας. Πίσω και κάτω από τη σέλα της 450 RALLY βρίσκεται ένα συμπληρωματικό δοχείο για μεταφορά υγρών χωρητικότητας 16 λίτρων, στα πρότυπα των αγωνιστικών rally μοτοσυκλετών.

Ύψος σέλας: 910 mm
Βάρος: 145 κιλά (χωρίς υγρά)
Τροχοί: 90/90-21 (μπροστά) 140/80-18 (πίσω)
Φρένα: Δισκόφρενο 296 mm δαγκάνα 2 εμβόλων / Δισκόφρενο 220 mm δαγκάνα 1 εμβόλου

KTM 390 Adventure – Τιμή από 6.990€

Μια από τις πιο ικανές μικρές adventure, σε άσφαλτο και χώμα, που έχουν κατασκευαστεί ποτέ. Η KTM έφτιαξε μια μοτοσυκλέτα αντάξια της φήμης των adventure μοτοσυκλετών της.

ktm 390 adv 2
Ο μονοκύλινδρος των 373 κ.εκ., είναι υγρόψυκτος, με τετραβάλβιδη κεφαλή και δύο εκκεντροφόρους. Με απόδοση 44 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 37 Nm ροπή στις 7.000 σ.α.λ. To πλαίσιο είναι χαλύβδινο τύπου χωροδικτύωμα με την δομή του να μοιάζει με του 450 Rally, της μοτοσυκλέτας που κυριαρχεί στου σκληρότερους αγώνες μοτοσυκλετών. To αλουμινένιο ψαλίδι είναι μακρύ, για να προσφέρει σταθερότητα στο χώμα, αλλά και να μπορεί να υποδεχθεί "τακουνάτα" ελαστικά. Το βιδωτό, οπότε και αφαιρούμενο υποπλαίσιο, έχει σχεδιαστεί για δύο άτομα και φορτίο, οπότε μέσα στην γκάμα δυνατοτήτων του 390 Adventure είναι και το ταξίδι. Οι αναρτήσεις είναι της WP με αναστραμμένο πιρούνι APEX 43 χλστ., το πρώτο ρυθμιζόμενο σε μοτοσυκλέτα της κατηγορίας, με διαδρομή 170 χλστ.. Το αμορτισέρ ρυθμίζεται και αυτό ως προς την προφόρτιση και την επαναφορά και έχει διαδρομή 177 χλστ.

Ύψος σέλας: 855 mm
Βάρος: 158 κιλά (χωρίς υγρά)
Τροχοί: 100/90-19 (μπροστά) 130/80-17 (πίσω)
Φρένα: Δισκόφρενο 320 mm ακτινική δαγκάνα 4 εμβόλων / Δισκόφρενο 230 mm δαγκάνα 1 εμβόλου

Royal Enfield Himalayan 450 – Τιμή από 5.890€

To Himalayan δείχνει πως η Royal Enfield μπορεί να κατασκευάσει σύγχρονες μοτοσυκλέτες που είναι ικανές να πρωταγωνιστήσουν στις πιο ανταγωνιστικές κατηγορίες. Το Himalayan 450 την βάζει για τα καλά στα μικρομεσαία adventure που μπορούν να αποκτηθούν από αναβάτες με δίπλωμα Α2.

Royal Enfield Himalayan 450 1

Ο υγρόψυκτος κινητήρας αποδίδει 40 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και ροπή 40 Nm στις 5.500 σ.α.λ. ενώ παράλληλα διαθέτει και διαφορετικά modes για ρύθμιση ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης. Διαθέτει βελτιωμένη TFT στρογγυλή οθόνη που παρέχει όλες τις αναγκαίες πληροφορίες στον αναβάτη με πλοήγηση πλήρους χάρτη σε συνεργασία με Google Maps, σύνδεση τηλεφώνου, ρύθμιση μουσικής και θύρα φόρτισης USB Type C. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο και οι αναρτήσεις του αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι 43 mm και monoshock αμορτισέρ, αμφότερα με διαδρομές 200 mm.

Ύψος σέλας: 805 mm
Βάρος: 196 κιλά (με υγρά)
Τροχοί: 90/90-21 (μπροστά) 140/80-17 (πίσω)
Φρένα: Δισκόφρενο 320 mm δαγκάνα 2 εμβόλων / Δισκόφρενο 270 mm δαγκάνα 1 εμβόλου

SYM NH T 300 – Τιμή 3.765€

Το NH -T 200 απευθύνεται σε όλους τους μελλοντικούς “adventurάδες”, που ονειρεύονται GS, Adventure, Tiger, Africa Twin και Tenere. Αυτός είναι ο στόχος. Το μοντέλο της SYM να αποτελέσει την ιδανική αρχή μιας μεγάλης μοτοσυκλετιστικής πορείας.

sym nh t 300 2

Tο NH-T300 τροφοδοτείται από τετράχρονο μονοκύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα 278 κ. εκ. προδιαγραφών Euro5 που αποδίδει 24 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 22,5 Nm ροπής στις 7.000 σ.α.λ. Ο ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός της Continental εγγυάται την απρόσκοπτη παροχή καυσίμου. To πλαίσιο είναι κατασκευασμένο από ατσάλι, τύπου “διαμάντι” και αγκαλιάζει τον κινητήρα. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από τηλεσκοπικό πιρούνι 37 mm και διαδρομής 140 mm μπροστά και μονό αμορτισέρ πίσω που βρίσκεται κεντρικά τοποθετημένο. Στον εξοπλισμό του περιλαμβάνονται επίσης φωτιστικά σώματα LED, ψηφιακό πάνελ οργάνων και θύρα USB.

Ύψος σέλας: 812 mm
Βάρος: 166 κιλά (με υγρά)
Τροχοί: 100/90-19 (μπροστά) 130/80-17 (πίσω)
Φρένα: Δισκόφρενο 288 mm δαγκάνα 2 εμβόλων / Δισκόφρενο 222 mm δαγκάνα 2 εμβόλων

VOGE 300 Rally – Τιμή 4.645

To 300 Rally αναβιώνει μια κατηγορία που γνώρισε μεγάλες δόξες τις περασμένες δεκαετίες, αυτή των ψηλόφτερων On/Off μικρομεσαίου κυβισμού.

voge 300 rally 1

Τροφοδοτείται από τετράχρονο μονοκύλινδρο τετραβάλβιδο υγρόψυκτο κινητήρα χωρητικότητας 292 κ. εκ. και προδιαγραφών Euro5, που αποδίδει 29 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 25 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Το adventure της Voge είναι «χτισμένο» σε ατσάλινο περιμετρικό πλαίσιο. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από αντεστραμμένο πιρούνι 41 mm και μονό αμορτισέρ πίσω που ρυθμίζεται σε προφόρτιση. Το πάνελ οργάνων αποτελείται από οθόνη LCD, ενώ στον εξοπλισμό του περιλαμβάνονται επίσης θύρα USB, φωτιστικά σώματα LED. Tο υποπλαίσιο της μοτοσυκλέτας, το οποίο είναι προσθαφαιρούμενο και μπορεί εύκολα να αντικατασταθεί.

Ύψος σέλας: 877 mm
Βάρος: 147 κιλά (με υγρά)
Τροχοί: 80/100-21 (μπροστά) 120/80-18 (πίσω)
Φρένα: Δισκόφρενο 265 mm δαγκάνα 1 εμβόλoυ / Δισκόφρενο 220 mm δαγκάνα 1 εμβόλου

Zontes 350T2 – Τιμή 4.695€

Αφού ο σχεδιασμός ήταν και είναι «πολύ μπροστά από την εποχή του», το τμήμα έρευνας και εξέλιξης της Zontes επικεντρώθηκε στους υπόλοιπους τομείς της μοτοσυκλέτας. Το 350Τ2 διαθέτει νέο, πιο ισχυρό κινητήρα με υψηλή σχέση συμπίεσης 12.3:1, 39,5 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και 3,34 kgm ροπής στις 7.500 σ.α.λ., με δύο χαρτογραφήσεις λειτουργίας (eco και sport), νέα γεννήτρια με μειωμένο βάρος που εξασφαλίζει λιγότερους κραδασμούς και μονόδρομο συμπλέκτη για ομαλά κατεβάσματα σχέσεων που δίνει πιο ελαφριά αίσθηση στη μανέτα. Το σύστημα τροφοδοσίας προέρχεται από την Bosch.

zontes 350t2 1

Το πλαίσιο είναι χαλύβδινο και το ψαλίδι με τα εξωτερικά νεύρα, σήμα κατατεθέν σχεδόν όλων των μοντέλων της Zontes, κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Το ανεστραμμένο πιρούνι των είναι 43 χλστ. και κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ. Η οθόνη TFT μπορεί να συνδεθεί με smart phone μέσω Bluetooth. Διαθέτει τέσσερα διαφορετικά προφίλ προβολής πληροφορίων και ρυθμίζει τη φωτεινότητά της σε σχέση με το φως του περιβάλλοντος. Οι λειτουργίες ελέγχονται από διακόπτες στα αριστερά του τιμονιού. Πρόκειται για υπέρ πλήρες trip computer με πληροφορίες ακόμη και για την πίεση (TPMS) και τη θερμοκρασία ελαστικών.

Ύψος σέλας: 830 mm
Βάρος: 196 κιλά (με υγρά)
Τροχοί: 110/80-19 (μπροστά) 160/60-17 (πίσω)
Φρένα: Δισκόφρενο 320 mm ακτινική δαγκάνα 4 εμβόλων / Δισκόφρενο 265 mm δαγκάνα 1 εμβόλου

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η μεσαία naked της είναι η πρώτη κινέζικη μοτοσυκλέτα που λαμβάνει το διάσημο βραβείο
To Django είναι ότι η Vespa για την Piaggio. Ένα ξεχωριστό brand name στην γκάμα της Peugeot, ένα εμβληματικό μοντέλο που έχει στις ρίζες του στο 1953
To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.