Νεα Μοντελα

H υβριδική Kawasaki HEV εμφανίστηκε στους δρόμους του Τορίνο

Κατά την διάρκεια της επίσημης φωτογράφησης εν όψει της παρουσίασης


26.09.2023

Μετά τις δύο ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες που παρουσιάστηκαν επίσημα πριν από λίγες ημέρες, η ιαπωνική εταιρεία είναι έτοιμη για νέο «χτύπημα»

H Kawasaki ετοιμάζεται να εμπλουτίσει την γκάμα της με νέα μοντέλα. Απ’ ότι φαίνεται έχει στα πλάνα της εκτός από ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες και υβριδικές. Και μάλιστα την πρώτη στην ιστορία που θα παραχθεί από μεγάλο κατασκευαστή. Στο video βλέπουμε το Kawasaki HEV που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην περσινή EICMA.

Kawasaki HEV 4

Κατά την διάρκεια της έκθεσης τον Νοέμβριο του 2022, ο Πρόεδρος της Kawasaki Motors Corporation, κ. Hiroshi Ito ανέδειξε την έρευνα και την εξέλιξη της Kawasaki σε άλλους καινοτόμους τύπους δικύκλων, παρουσιάζοντας την πρώτη υβριδική μοτοσυκλέτα της εταιρείας σε πρωτότυπη μορφή. Με δυνατότητα γρήγορης και εύκολης εναλλαγής μεταξύ κινητήρα εσωτερικής καύσης και ηλεκτρικής ισχύος, η HEV θα αποτελέσει μέρος της γκάμας το 2024.

Τα Kawasaki Z e-1 & Ninja e-1 είναι οι πρώτες ηλεκτρικές ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής

Εμφανισιακά η έκδοση παραγωγής είναι ίδια με αυτή του πρωτότυπου. Τόσο το φέρινγκ, όσο και το ουραίο τμήμα διαθέτουν την σχεδιαστική ταυτότητα των μοντέλων της εταιρείας του Akashi.

Από τα όσα γνωρίζουμε έως τώρα το HEV θα φέρει ηλεκτροκινητήρα που θα φορτίζεται από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, ο οποίος υποθέτουμε πως θα είναι ο νέος δικύλινδρος που θα χρησιμοποιηθεί στο Eliminator 500. Αυτό θα επιτρέπει στην μοτοσυκλέτα να κινείται μόνο με ηλεκτρική ενέργεια σε μικρές ταχύτητες. Το κιβώτιο ταχυτήτων θα είναι κάτι εντελών καινούργιο. Στις μικρές ταχύτητες, όσο η μοτοσυκλέτα κινείται με ηλεκτρική ενέργεια ο συμπλέκτης θα απενεργοποιείται.

Kawasaki HEV 3

Προς το παρόν δεν έχουμε πληροφορίες για την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα ούτε για τη χωρητικότητα της μπαταρίας η οποία, σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να είναι περιορισμένη.

Σε όλα τα παραπάνω προστίθεται η λειτουργία e-Boost. Ένας διακόπτης κάτω από τη δεξιό γκριπ επιτρέπει την εκμετάλλευση της μέγιστης ισχύς και την επιτάχυνσης για 15 δευτερόλεπτα, για παράδειγμα, για πιο εύκολες προσπεράσεις.
Υπάρχει ακόμη μία λειτουργία, που ονομάζεται Walk, η οποία σας επιτρέπει να μετακινείτε τη μοτοσυκλέτα με ρυθμό βαδίσματος έως το πολύ 5 χλμ/ώρα διευκολύνοντας έτσι τους ελιγμούς ειδικά.

Περισσότερα θα ξέρουμε σύντομα

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.