Νεα Μοντελα

Τα Kawasaki Z e-1 & Ninja e-1 είναι οι πρώτες ηλεκτρικές ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής

Ανυπομονούμε να τις οδηγήσουμε


15.09.2023

Το Ninja e-1 και το Z e-1 σηματοδοτούν μια ιστορική στιγμή για την εταιρεία του Akashi. Μετά την εμφάνισή τους στην EICMA 2022, παρουσιάζονται πλέον στην τελική τους μορφή. Το μόνο που απομένει είναι να τις δούμε από κοντά και να τις οδηγήσουμε

Και τα δύο μοντέλα βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα και εντάσσονται στην κατηγορία των δικύκλων 125 κ.εκ. χάρη στον αερόψυκτο κινητήρα μόνιμου μαγνήτη με ονομαστική ισχύ 5 kW και μέγιστη 9 kW με ροπή 40,5 Nm.

Ο κινητήρας χρησιμοποιεί δύο μπαταρίες ιόντων λιθίου συνδεδεμένες παράλληλα. Όταν αφαιρούνται μπορούν να φορτιστούν με δύο τρόπους (με ειδική βάση ή χωρίς αυτήν), ενώ υπάρχει και η δυνατότητα φόρτισης ενώ είναι τοποθετημένες στην μοτοσυκλέτα. Η διάταξη επιτρέπει τη λειτουργία με μία μπαταρία (σε λειτουργία ECO) εάν υπάρχει υπάρχει πρόβλημα με μία από τις μπαταρίες ή σε περίπτωση που μία μπαταρία αποφορτιστεί πλήρως πριν από το άλλη.

hi 24MY Ninja e 1 SL1 STY 2

Κάθε μπαταρία είναι 50,4 V και 30 Ah και 11,5 kg η καθεμία. Η φόρτιση σε μια κανονική οικιακή πρίζα από 0 έως 100% πραγματοποιείται σε 3,7 ώρες ανά μπαταρία και η συνδυασμένη αυτονομία είναι περίπου 72 km.
Η τελική μετάδοση γίνεται με αλυσίδα, αλλά δεν υπάρχει συμπλέκτης ούτε κιβώτιο ταχυτήτων. Υπάρχουν δύο προγράμματα οδήγησης: Road (τελική 85 χλμ./ώρα) και Eco (60 χλμ./ώρα ). Σε αυτά προστίθεται η λειτουργία e-Boost. Ένας διακόπτης κάτω από τη δεξιό γκριπ σάς επιτρέπει να εκμεταλλευτείτε τη μέγιστη ισχύ και την επιτάχυνση για 15 δευτερόλεπτα, για παράδειγμα για πιο εύκολες προσπεράσεις. Η μέγιστη ταχύτητα με το e-Boost είναι 73 km/h σε λειτουργία Eco και 99 km/h σε λειτουργία Road.

hi 24MY Z e 1 SL1 ACT 2

Υπάρχει ακόμη μία λειτουργία, που ονομάζεται Walk, η οποία σας επιτρέπει να μετακινείτε τη μοτοσυκλέτα με ρυθμό βαδίσματος έως το πολύ 5 χλμ/ώρα διευκολύνοντας έτσι τους ελιγμούς ειδικά. Το Ζ e-1 ζυγίζει 135 κιλά και το Ninha e-1 140 κιλά, αμφότερα σε κατάσταση λειτουργίας. Το ύψος σέλας και στα δύο είναι 785 χλστ.

hi 24MY Z e 1 SL1 STR 1

Η σχεδίαση και το πλαίσιο προέρχονται από τα Ninja και Z 400. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα, μπροστά υπάρχει συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι με στελέχη διαμέτρου 41 χλστ. και πίσω μονό αμορτισέρ αερίου με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου. Οι διαδρομές είναι 120 και 133 χλστ.

Τα ελαστικά είναι 100/80-17" και 130/70-17" και το συστημε πέδησης αποτελείται από δισκόφρενα 290 mm και 220 mm με δαγκάνες δύο εμβόλων.

hi 24NX011A 44TSL1FPOV3CG A

Τα Z e-1 και Ninja e-1 είναι εξοπλισμένα με σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα. Τα όργανα αποτελούνται από οθόνη TFT 4,3 ιντσών προσφέρουν τη δυνατότητα σύνδεσης με smartphone σας, αλλά ακόμα δεν έχει γίνει γνωστό σε ποιες λειτουργίες μπορεί να επέμβει ο αναβάτης εξ αποστάσεως.

Ανυπομονούμε να οδηγήουμε τις πρώτες ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες παραγωγής της Kawasaki.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.