Νεα Μοντελα

Αυτό είναι το πρώτο cruiser της VOGE για αναβάτες με δίπλωμα A2

CU 525 με τον κινητήρα του DS525X


10.07.2023

Έχουμε γράψει επανειλημμένως πως η κατηγορία των cruiser μοτοσυκλετών παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον καθώς οι περισσότεροι κατασκευαστές εντάσσουν στην γκάμα τους νέα μοντέλα. Η VOGE συμμετέχει στην τάση αυτή με το CU 525 που έκανε το ντεμπούτο του πρόσφατα στην Κίνα

Μάλιστα το CU 525 έχει ξεχωριστή σημασία στην ιστορία της μάρκας καθώς είναι το πρώτο cruiser στην ιστορία της. Έως τώρα έχουμε δει νέο-ρετρό scrambler, adventure, naked και scooter.

VOGE CU 525 6

Πριν λίγες ημέρες ανακοινώθηκε η έλευση στην Ελλάδα του DS525X, της νέας adventure της εταιρείας, ενώ δεν έχει περάσει πολύς καιρός που είδαμε το AC525X ενός νέο-ρετρό scrambler. Ένα από τα σημαντικότερα κοινά χαρακτηριστικά αυτών των δύο μοντέλων ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας, με τετραβάλβιδες κεφαλές και δύο εκκεντροφόρους, που αποτελεί την εξέλιξη αυτού που χρησιμοποιείται στα 500R, 500DSX και 500AC.

Η συνολική χωρητικότητα έχει αυξηθεί κατά 23cc, φτάνοντας τα 494 κ.εκ.. η ιπποδύναμη παραμένει στα πλαίσια των διπλωμάτων Α2 (48Hp), με τη ροπή που παρέχεται να έχει σκαρφαλώσει στα 50,5Nm (από 44,5) και να αποδίδεται σε χαμηλότερες στροφές. Σύμφωνα με την VOGE αυτό μεταφράζεται σε πολύ καλύτερη απόδοση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, με καλύτερη απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού και σημαντικά μειωμένη εμφάνιση κραδασμών σε όλο το φάσμα λειτουργίας του κινητήρα.

VOGE CU 525 4

Αυτό το μηχανικό σύνολο χρησιμοποιείται και στο CU 525, που αποτελεί σύγχρονη εκδοχή των αμερικάνικων cruiser. Κάτι αντίστοιχο έχουν κάνει μερικοί από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές στον κόσμο, μεταξύ αυτών η Honda με το Rebel, η Kawasaki με τα Eliminator 450 και Vulcan 650, η Benelli με το 502 C Cruiser, η Royal Enfield με το Super Meteor 650.

Το VOGE CU 525 παρουσιάστηκε σε δύο εκδόσεις. Μία που η τελική μετάδοση επιτυγχάνεται με αλυσίδα και μία που γίνεται με ελαστικό ιμάντα. Κατά τα άλλα είναι ίδιες, βασιζόμενες σε ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο και ψαλίδι, ανεστραμμένο πιρούνι και δύο αμορτισέρ που διαθέτουν ρύθμιση προφόρτισης.

VOGE CU 525 9

Οι τροχοί είναι 16 ιντσών με ελαστικά 130/90 και 150/80. Το φρενάρισμα αναλαμβάνει ένας δίσκος σε κάθε άκρο που υποβοηθούνται από δικάναλο ABS. Ο προμηθευτής του συστήματος πέδησης είναι η J.Juan.

Το ύψος σέλας βρίσκεται στα 710 χλστ., το μεταξόνιο είναι 1.480 χλστ. και το ανακοινώσιμο βάρος είναι 178 κιλά (χωρίς υγρά). Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι 15 λίτρα και είναι πλαισιωμένο από αεραγωγούς, δημιουργώντας μια πιο σπορ εμφάνιση. Με την ίδια φιλοσοφία είναι σχεδιασμένο το ίσιο πίσω φτερό, ενώ δείγμα της προσοχής που έχει δοθεί στο design της μοτοσυκλέτας είναι και τα διπλά τελικά της εξάτμισης.

Στον στάνταρ εξοπλισμό του CU 525 περιλαμβάνονται traction control, φωτιστικά σώματα LED, έγχρωμη ψηφιακή οθόνη LCD.

Το μοντέλο αναμένεται στην Ευρώπη το 2024.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.