To Triumph Speed 400 είναι διαθέσιμο στην Ινδία σε πολύ χαμηλή τιμή

Triumph και Bajaj ανακοίνωσαν την τιμή του Speed 400 στην Ινδία


07.07.2023

Την Τετάρτη, 5 Ιουλίου 2023, έκαναν ντεμπούτο στην Ινδία τα νέα Triumph Speed 400 και Scrambler 400 X που πρόσφατα παρουσιάστηκαν και στην ευρωπαϊκή αγορά

Οι επικεφαλής και των δύο εταιρειών Nick Bloor από την Triumph και ο Rajiv Bajaj από την Bajaj ήταν παρόντες στο event που διοργανώθηκε και έδωσαν πολλές σημαντικές πληοροφορίες για τα δύο μοντέλα.

Να ξεκαθαρίσουμε αρχικά πως στην Ευρώπη θα αρχίσει η διάθεσή τους στα τέλη του 2023 σε τιμές που δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη. Το Speed 400 θα είναι άμεσα διαθέσιμο στην ινδική αγορά, ενώ το Scrambler 400 X θα αρχίσει να πωλείται τον Οκτώβριο.

Bloor και Bajaj ανέδειξαν ενδιαφέρουσες πτυχές της εξέλιξης του project και απάντησαν σε ερωτήσεις Ινδών δημοσιογράφων. Στο τέλος αποκάλυψαν και την τιμή του Speed 400 που είναι 233.000 ρουπίες (2.603 ευρώ). Η τιμή είναι πολύ κοντά σε αυτήν των άμεσων ανταγωνιστών του. Ενδεικτικά να αναφέρουμε πως το Honda H’ness κοστίζει 2.333 ευρώ, το Harley-Davidson X 440 2.500 ευρώ και το Royal Enfield Hunter 350 1.663 ευρώ. Το μοναδικό από αυτά τα μοντέλα που διατίθεται στην Ελλάδα αυτήν την στιγμή είναι το HNTR 350, όπως ονομάζεται το Hunter, το οποίο κοστίζει 4.390 ευρώ η μονόχρωμη έκδοση και 4.490 ευρώ η δίχρωμη. Αν λάβουμε υπόψη μας πόσο κοστίζουν στην ινδική αγορά, ίσως να είναι πιο προσιτά στη Γηραιά Ήπειρο από ό,τι πιστεύαμε αρχικά...

Ο Rajiv Bajaj , Διευθύνων Σύμβουλος της Bajaj, επαίνεσε το έργο του John Bloor: « Θέλω να ευχαριστήσω προσωπικά τον John Bloor που επανέφερε στo προσκήνιο την Triumph, ώστε να έχουμε όλοι τώρα την ευκαιρία να απολαμβάνουμε τις μοτοσυκλέτες της. Στη Bajaj είμαστε πολύ περήφανοι που συνεργαζόμαστε με μια τόσο εμβληματική μάρκα. Είμαστε σε επαφή με την Triumph από το 2007, οπότε μας πήρε 16 χρόνια για να φέρουμε αυτά τα δύο μοντέλα στην αγορά, κάτι που νομίζω ότι είναι παγκόσμιο ρεκόρ. Θέλω να εκφράσω μια σκέψη του Soichiro Honda που μας αντιπροσωπεύει: «Ο πελάτης είναι αυτός που δημιουργεί την αγορά, όχι τις μάρκες». Η δουλειά μας είναι να του απαντήσουμε όσο καλύτερα μπορούμε ».

Ο Nick Bloor ρωτήθηκε για την κατανάλωση του μονοκύλινδρου κινητήρα: « Ζητώ συγγνώμη που δεν δίνω τον αριθμό σε λίτρα, η κατανάλωση είναι περίπου 80 μίλια ανά γαλόνι (34 km ανά λίτρο, δηλαδή περίπου 2,9 λίτρα ανά 100 km ). "Αυτές οι μοτοσυκλέτες έχουν σχεδιαστεί για ένα παγκόσμιο κοινό, θα διατίθενται σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται η Triumph. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με την ζήτηση που υπάρχει ήδη σε διάφορα μέρη του κόσμου. Πιστεύουμε ότι μπορούμε να πουλήσουμε από 20.000 έως 30.000 μονάδες. Σε αυτή την κατηγορία, η ινδική αγορά είναι η μεγαλύτερη στον κόσμο. Εάν θέλεις να είσαι ένας κατασκευαστής με παγκόσμια αναγνωρισιμότητα, πρέπει να δραστηριοποιείσαι σε αυτήν. Οι περισσότερες μοτοσυκλέτες θα κατασκευάζονται στην Ινδία, αλλά έχουμε άλλα δύο εργοστάσια στη Βραζιλία και στην Ταϊλάνδη, όπου θα κατασκευάζονται για τις τοπικές αγορές. Οι μοτοσυκλέτες που θα πωλούνται στην Ευρώπη θα προέρχονται από το ινδικό εργοστάσιο που βρίσκεται στην πόλη Chakan .»

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η μεσαία naked της είναι η πρώτη κινέζικη μοτοσυκλέτα που λαμβάνει το διάσημο βραβείο
To Django είναι ότι η Vespa για την Piaggio. Ένα ξεχωριστό brand name στην γκάμα της Peugeot, ένα εμβληματικό μοντέλο που έχει στις ρίζες του στο 1953
To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.