Νεα Μοντελα

Γιατί το Honda CB500X είναι παράδειγμα προς μίμηση;

Το best seller της ελληνικής αγοράς μοτοσυκλετών


03.07.2023

Ενώ η «συνταγή» CB500X είναι απλή καμία μοτοσυκλέτα έως τώρα δεν έχει πλησιάσει την επιτυχία του

Σχεδόν ίδιο από το 2019, όταν απέκτησε τον μπροστινό τροχό των 19 ιντσών και την πιο adventure μορφή, είναι ιδανικό για την ταλαιπωρημένη και γλιστερή μας άσφαλτο. Μια εξαιρετική μοτοσυκλέτα για τον αρχάριο, που σίγουρα θα μάθει από αυτήν αλλά και τον μέσο αναβάτη που θέλει «μία για όλα».

65552 22YM CB500X PEARL ORGANIC GREEN GY157

Είναι όμως αυτές οι λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά από γενιά σε γενιά για το CB500X. Μέσα σε όλα αυτά πρέπει να έχουμε κατά νου την εμπορική του αξία. Με λίγα λόγια το συγκεκριμένο μοντέλο «κρατάει» τιμή και όταν αποφασίσεις να το πουλήσεις θα το κάνεις «εντός ολίγων ημερών».

Η εξέλιξή του έχει φτάσει στο αποκορύφωμα, χάρη στις καίριες αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν στην τελευταία γενιά, στον τομέα των αναρτήσεων, των μπροστινών φρένων και τα γραμμάρια που λείπουν από τον μπροστινό τροχό και το ψυγείο.

342965 22YM HONDA CB500X

Έμφαση δόθηκε στις αναρτήσεις με την τοποθέτηση νέου ανεστραμμένου πιρουνιού 41 mm της Showa, τεχνολογίας SFF-BP, δηλαδή με διαχωρισμό λειτουργιών στις δύο μπουκάλες – αποσβεστήρας πίεσης Big Piston στη μια και μηχανισμός ελατηρίου στην άλλη.

Η Honda άλλαξε και το αμορτισέρ, με ένα ποιοτικότερης λειτουργίας, με ρύθμιση προφόρτισης 5 σταδίων. Σε συνδυασμό με το νέας σχεδίασης, λεπτότερο και ελαφρύτερο ψαλίδι, που προσφέρει μεγαλύτερη στρεπτική και μικρότερη πλευρική ακαμψία, η οδηγική εμπειρία του αναβάτη έχει περάσει σε επίπεδο ακριβότερης μοτοσυκλέτας adventure.

342979 22YM HONDA CB500X

Παράλληλα, σημαντική αναβάθμιση αποτελεί η τοποθέτηση και δεύτερου δισκόφρενου μπροστά. Το μέχρι πρότινος μονό δισκόφρενο των 310mm έδωσε τη θέση του πλέον σε δύο δίσκους διαμέτρου 296mm, με δαγκάνες δύο εμβόλων της Nissin.

Ο μπροστινό τροχός 19 ιντσών επανασχεδιάστηκε, απέκτησε πιο λεπτές ακτίνες και «έχασε» κάποια γραμμάρια.

342943 22YM HONDA CB500X

Μπορεί να οδηγηθεί με άδεια οδήγησης A2 και ως εκ τούτου συνιστά μια ελκυστική επιλογή για αναβάτες που εξακολουθούν να αναπτύσσουν τις δεξιότητές τους. Το Honda CB500X παράγει το νόμιμο όριο των 35 kW ή 47,6 ίππων στις 8.600 σ.α.λ. από τον υγρόψυκτο εν σειρά δικύλινδρο κινητήρα των 471cc που αποτελεί ενεργό τμήμα του χαλύβδινου πλαισίου.

Μέρος της φιλικότητας αυτής της μοτοσυκλέτας είναι η αναλογία ισχύος προς βάρος, αφού το on - off της Honda ζυγίζει κάτω από 200 κιλά με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 17,5 λίτρων και έτοιμο να βγει στο δρόμο.

Ενώ το ύψος της σέλας (830 mm) είναι περίπου στον μέσο όρο της κατηγορίας των μικρομεσαίων adventure, η λεπτή και μελετημένη σχεδίαση επιτρέπει την εύκολη πρόσβαση στο έδαφος. Η θέση οδήγησης είναι άνετη με τα πόδια και τα χέρια να σχηματίζουν φυσιολογικές γωνίες. Το φαρδύ τιμόνι συνεισφέρει στον καλύτερο και αποτελεσματικό έλεγχο της μοτοσυκλέτας.

Το Honda CB500X κοστίζει 7.990 ευρώ (Ιούλιος 2023) και είναι διαθέσιμο σε τρία χρώματα. Κόκκινο, μαύρο και χακί. Περισσότερα δείτε εδώ

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.