Νεα Μοντελα

Το Kawasaki Eliminator επιστρέφει στην Ευρώπη

Με δικύλινδρο κινητήρα 451 κ.εκ.


14.06.2023

Στην γκάμα της Kawasaki προστίθεται μία ακόμη επιλογή για τους αναβάτες με άδεια οδήγησης Α2

Στον αστερισμό των cruiser κινείται πλέον η αγορά μοτοσυκλέτας, καθώς καθημερινά παρουσιάζονται νέα μοντέλα. Το Eliminator φυσικά δεν είναι «ένα ακόμη μοντέλο» αλλά μια μοτοσυκλέτα που έχει γράψει ιστορία και στην χώρα μας. Κυκλοφόρησε σε πολλές εκδόσεις με κινητήρες μονοκύλινδρους, δικύλινδρους και τετρακύλινδρους από 125 έως 1000 κ.εκ. Στη χώρα μας, εκεί στα τέλη των 80s και μέχρι τα μέσα των 90s ήρθαν αρκετά μεταχειρισμένα Eliminator από την Ιαπωνία, ιδιαίτερα στις εκδόσεις με τον δικύλινδρο κινητήρα 250 κ. εκ. και τους τετρακύλινδρους 400 και 600 κ. εκ. που «φορούσαν» και τα GPZ 400/GPZ600R (Ninja 600R).

Το 1984 η Kawasaki παρουσίασε το πρώτο «cruiser επιδόσεων» με το όνομα Eliminator, με τον τετρακύλινδρο κινητήρα 900 κ.εκ. που προερχόταν από το GPZ900R με ισχύ 105 ίππων. Ωστόσο την Ιαπωνία κυκλοφόρησε το Eliminator 750 με το κινητήρα του GPZ750R, διότι ο κυβισμός των μοντέλων που πωλούνταν στη εγχώρια αγορά περιοριζόταν στα 750 κ.εκ.

kawasaki eliminator 450 5

Πριν από ενάμιση χρόνο ο Μένιος Κατής είχε μια απροσδόκητη συνάντηση με τρία Elminator. Ένα σπάνιο 1000άρη που έμεινε στην παραγωγή μόλις δύο χρόνια, από το 1987 μέχρι το 1988, από το οποίο πουλήθηκαν παγκοσμίως περίπου 2.500 μονάδες. Ένας νεαρός σε μια αυλή «σκάλιζε» το πολύτιμο απόκτημά του και δίπλα περίμεναν τη σειρά ένα τετρακύλινδρο 400άρη και ένα δικύλινδρο 250.

Μια τυχαία συνάντηση στην αυλή με τα Kawasaki Eliminator

Το νέο Eliminator παρουσιάστηκε, η Kawasaki έδωσε φωτογραφίες στην δημοσιότητα αλλά δεν ανακοίνωσε τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά του. Αυτά που γνωρίζουμε, εμείς οι Ευρωπαίοι, είναι πως υιοθετήθηκε το «οριζόντιο» design για την κατασκευή του και όντως η λεπτή και μακριά σιλουέτα του, με το ρεζερβουάρ να μην εξέχει σχεδόν καθόλου, δείχνει την διαφορετική σχεδιαστική προσέγγιση της εταιρείας του Akashi. Οι τροχοί είναι 18 ιντσών μπροστά και 16 ιντσών πίσω, ενώ ο δικύλινδρος κινητήρας, προερχόμενος από τα Ninja 400 και Ζ 400, διαθέτει 451 κ.εκ. Επιπλέον είναι εφοδιασμένο με συμπλέκτη ολίσθησης. Τα χρώματα που θα είναι διαθέσιμο θα είναι το μαύρο και το γκρι.

kawasaki eliminator 450 8

Αυτά είναι όσα ξέρουμε για το «ευρωπαϊκό» Eliminator 450, όμως στις Η.Π.Α. έχουμε την πλήρη παρουσίαση του cruiser. Αυτό δεν σημαίνει πως ότι διαβάσετε από εδώ και κάτω θα ισχύει για το «δικό» μας Eliminator.

Η χωρητικότητα του κινητήρα έφτασε τα 451 κ.εκ. χάρη στην αύξηση της διαδρομής κατά 6,8 χλστ. φτάνοντας τα 58,6 χλστ. H Kawasaki Αμερικής ανακοίνωσε πως η μέγιστη τιμή της ροπής του Eliminator 450 είναι 4,4 kgm στις 7.500 σ.α.λ., όσο για την ιπποδύναμη ούτε λόγος.

kawasaki eliminator 450 7

Το πλαίσιο είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα και το ψαλίδι αλουμινένιο. Το πιρούνι 41 χλστ. διαθέτει διαδρομή 119 χλστ. ενώ τα δύο αμορτισέρ στο πίσω άκρο προσφέρουν διαδρομή 89 χλστ.

Τα φρένα αποτελούνται από έναν δίσκο σε κάθε τροχό, διαμέτρου 310 χλστ. μπροστά και 220 χλστ. πίσω, συνδυασμένοι με δαγκάνες δύο εμβόλων και ABS.

Τα μεγέθη ελαστικών είναι 130/70 μπροστά και 150/80 πίσω. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 14 λίτρα. Τα φωτιστικά σώματα είναι όλα LED.

Το πάνελ οργάνων αποτελείται από στρογγυλή οθόνη LCD, που μπορεί να συνδεθεί με smartphone μέσω Bluetooth χρησιμοποιώντας την εφαρμογή της Kawasaki «Rideology».

Στις H.Π.Α. θα είναι διαθέσιμη και δίχρωμη έκδοση S, που στον στάνταρ εξοπλισμό προσφέρει κάλυμμα για τον προβολέα, προστατευτικές φυσούνες για τα στελέχη του πιρουνιού, δύο αποχρώσεων σέλα με εξωτερικές ραφές και θύρα φόρτισης USB-C.

kawasaki eliminator 450 6

Η τιμή της βασικής έκδοσης με ABS στις Η.Π.Α. ισοδυναμεί με 6.440 ευρώ.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.