Αφιερώματα

Throwback: Όταν ήρθε το ΣΟΥΠΕΡ ΠΑΠΙ της Yamaha

Το τετράχρονο Town Mate με άξονα


23.02.2023

Πριν το internet και το ebanking. Όταν η Yamaha Hellas έφερε το T50 έκανε την απαιτούμενη διαφήμισε στα έντυπα εκείνης της εποχής


Ήταν τότε που μας αρκούσαν 50 κ.εκ. για να μετακινούμαστε καθημερινά, με ελάχιστα έξοδα. Μπορεί τότε τα «παπιά» να μην διέθεταν ούτε καν δισκόφρενα, πόσο μάλλον οθόνες και LED φώτα, αλλά το T50 της Yamaha διέθετε κίνηση με άξονα. Και όχι το κλασσικό «σφύριγμα» που ακούμε μέχρι και σήμερα σε όσα κυκλοφορούν δεν προέρχεται από εκεί αλλά από την καμπάνα.

Η παραγωγή του ξεκίνησε το 1983 μετά την κατάργηση του Mate και το καλό είναι πως όσα υπάρχουν διαθέτουν την original εμφάνιση καθώς ο άξονας δεν έγινε ποτέ δημοφιλής στους πιτσιρικάδες που «άλλαζαν τα φώτα» στα «παπιά» της Honda.

Οι ιδιοκτήτες του επιμένουν πως είναι το πιο αξιόπιστο, ενώ αν ζείτε στην επαρχία σίγουρα θα βλέπετε συχνά να κυκλοφορούν Town Mate.

H συγκεκριμένη διαφήμιση είναι των αρχών της δεκαετίας του 90 και περιείχε όλες τις λεπτομέρειες για το ΣΟΥΠΕΡ ΠΑΠΙ της Yamaha.

super papi honda town mate 2

Από τα 50 κυβικά του μονοκύλινδρου, αερόψυκτου κινητήρα τους παράγονταν 5,4 ίπποι. Τότε είχε την μεγαλύτερη ιπποδύναμη μεταξύ των παπιών. Το ταμπλό διέθετε ταχύμετρο και δείκτη βενζίνης για να μην «μένετε στα κρύα του λουτρού».

Η κίνηση με άξονα εξασφάλιζει λειτουργία χωρίς κραδασμούς χωρίς συντήρηση, ρυθμίσεις ή αλλαγές αλυσίδας.

Η εμφάνισή του ήταν μοντέρνα, με όμορφες καθαρές γραμμές, εντυπωσιακή ανατομική σέλα και ωραίους χρωματισμούς.

Και όπως όλα τα Yamaha καλυπτόταν από το περίφημο Yamaha Service και από άφθονα – αν χρειαστεί – ανταλλακτικά.

Και όσοι ήθελαν μπορούσαν να παραγγείλουν συλλεκτικό t-shirt στέλνοντας ταχυδρομική επιταγή 450 δρχ.

Ωραίες εποχές…

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Υπάρχουν ουσιαστικά δύο μεγάλες αλλαγές: Η μια αφορά τις δοκιμές κρούσης και τον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιούνται, ενώ η άλλη είναι η ίδια η τεχνολογία κράνους
Πρόκειται για τον σημαντικότερο αγώνα μοτοσυκλετών στην Ιαπωνία και η νίκη σε αυτόν είναι θέμα τιμής για τα τέσσερα μεγάλα εργοστάσια
Όσοι βρέθηκαν στις 17 Ιουλίου στην εκδήλωση που διοργάνωσε η Ελληνική αντιπροσωπεία είχαν την ευκαιρία να δουν μια από τις σπάνιες μοτοσυκλέτες παραγωγής στον κόσμο
H Ιαπωνική εταιρεία φτιάχνει μοτοσυκλέτες που δεν πρόκειται να δούμε ποτέ στην Ευρώπη. Ας δούμε 6 από τα πιο «περίεργα» μοντέλα που συμπεριλαμβάνονται στην γκάμα της

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.