Αφιερώματα

Yamaha Yard Built: Custom XSR 700 απ' όλο τον κόσμο (μέρος πρώτο)

9 δημιουργίες


29.07.2021

Θρυλικοί customizers από όλο τον κόσμο έχουν χρησιμοποιήσει το σύνολο των ικανοτήτων τους, για να αποδείξουν πόσο εύκολο είναι να κάνεις τις δικές σου λειτουργικές και αισθητικές επεμβάσεις στις ευπροσάρμοστες ρετρό μοτοσυκλέτες της Yamaha

Κείμενο - Φωτογραφίες: Yamaha Motor

«Faster Son» by Shinya Kimura

Faster Son 1

Η πρώτη συνεργασία της Yamaha με τον θρυλικό κατασκευαστή Shinya Kimura είχε ως αποτέλεσμα την εκπληκτική ‘Faster Son’, τη μοτοσυκλέτα που εκφράζει απόλυτα τη φιλοσοφία των Ιαπώνων κατασκευαστών custom μοτοσυκλετών.

“Η Faster Sons εκφράζει την ισχυρή πίστη μας στην εξέλιξη των σύγχρονων μοτοσυκλετών μας”, σχολίασε ο Product Manager της Yamaha Motor Europe Shun Miyazawa. "Όλες οι μοτοσυκλέτες Sport Heritage έχουν κατασκευαστεί με σεβασμό στους "Fathers", τις θρυλικές μοτοσικλέτες της Yamaha του παρελθόντος, χωρίς κανένα συμβιβασμόστην οδηγική τους συμπεριφορά."

“Επιλέξαμε να συνεργαστούμε με τον Shinya επειδή έχουμε μεγάλο σεβασμό στη φιλοσοφία του για την τροποποίηση μοτοσυκλετών”, συνεχίζει ο Shun Miyazawa, “σίγουρα έχει επηρεάσει αυτό που κάνουμε σήμερα. Χωρίς αμφιβολία είναι ένας από τους Ιάπωνες κατασκευαστές που δημιουργούν το δικό τους στυλ και δεν ακολουθούν ποτέ κανένα άλλο." Με κάνει ευτυχισμένο να δημιουργώ διαχρονική ομορφιά, χωρίς να ακολουθώ τάσεις και μόδες."

“Πάντα έχω στο μυαλό μου την κατασκευή της μοτοσυκλέτας που θα ήθελα να δω, να οδηγήσω και να απολαύσω”, σχολίασε ο Shinya Kimura. “Με κάνει ευτυχισμένο να δημιουργώ διαχρονική ομορφιά χωρίς να ακολουθώ τάσεις και μόδες”.

“Έχω μια συναισθηματική ταύτιση με τη Yamaha”, συνεχίζει o Shinya. Η πρώτη μεγάλη μοτοσυκλέτα που αγόρασα ήταν η DT1-250. Μου άρεσε επίσης η σειρά SR και πάντα είχα μια ή δύο από τις SR400, SR500 ή XT500, από τότε που ήμουν έφηβος. Εξαιτίας αυτού, το πάθος ή η φιλοσοφία μου αν θέλετε, για το σχεδιασμό μοτοσυκλετών Yamaha, είναι ιδιαίτερα ισχυρότερη και πιο προσωπική από ό, τι για μοτοσυκλέτες άλλων κατασκευαστών.

Για την κατασκευή ‘Faster Son’ ο Shinya χρησιμοποίησε το νεότερο 2-κύλινδρο εν σειρά κινητήρα της Yamaha, βρίσκοντας καρδιά και ψυχή σε αυτό τον γεμάτο ροπή παροχέα ισχύος. “Σκέφτηκα ότι κάποιος που αγαπούσε πραγματικά τις μοτοσυκλέτες δημιούργησε αυτόν τον κινητήρα”, σχολίασε.
“Κατά την άποψή μου, οι XS1 και XS650 είναι πολύ συμβολικές και αντιπροσωπεύουν τη φιλοσοφία σχεδιασμού της Yamaha”, συνεχίζει. “Είναι διαχρονικές μοτοσυκλέτες που συνεχίζουν να φαίνονται όμορφες στα μάτια όλων. Αυτή ελπίζω να είναι η έμπνευση που θα προσφέρω για τις σύγχρονες μοτοσυκλέτες. "

“Ήθελα να εκφράσω τη δική μου οπτική χωρίς να αλλοιώσω σημαντικές λειτουργίες όπως είναι η συμπεριφορά στην οδήγηση, η πέδηση, η ταχύτητα και η κλίση στις στροφές, κατά τη δημιουργία της ‘Faster Son’,” είπε ο Shinya. “Ο κινητήρας φέρει τη νεότερη τεχνολογία της Yamaha και δεν μοιάζει με τους vintage κινητήρες με τις πανέμορφες ψύκτρες. Όμως, η συνολική σχεδίαση της μοτοσυκλέτας δεν επηρεάζει τα νεότερα στοιχεία σχεδίασης, ούτε τα νοσταλγικά στοιχεία, αλλά μάλλον ρέει ομαλά και τα συνδυάζει αριστοτεχνικά. "

“Οποιεσδήποτε επιφυλάξεις είχα αρχικά αποδείχτηκαν αβάσιμες, επειδή ήταν ένας διαχρονικός κινητήρας που ενσωματώνει τις καλύτερες λειτουργίες. Είτε χρησιμοποιείς τον κλασικό κινητήρα, είτε τον σύγχρονο, υπάρχει ένα κοινό στοιχείο και αυτό είναι η λειτουργικότητα. Πιστεύω ότι κατάφερα να μια μοτοσυκλέτα που συνδυάζει την κληρονομιά και το διαχρονικό στυλ με τη σύγχρονη τεχνολογία που υπόσχεται μια όμορφη εμπειρία οδήγησης."

«Super 7» by JvB-moto

Super 7 1

Ακολουθώντας την εκπληκτική ιδέα «Faster Son» που δημιούργησε η Shinya Kimura της Chabbott Engineering για να κυκλοφορήσει το XSR700, το γερμανικό JvB-moto είναι τώρα ο πρώτος κατασκευαστής προσαρμοσμένων που ανέβασε και ανέφερε την τελευταία προσφορά της σειράς Sport Heritage. Το αποτέλεσμα, το «Super 7» κάνει μια τολμηρή δήλωση, καθιστώντας σαφές ότι οι δυνατότητες προσαρμογής και εξατομίκευσης με το XSR700 είναι τεράστιες.
Χωρίς κοπή ή συγκόλληση στο σκελετό, ο Jens εργάστηκε για να αφαιρέσει το ποδήλατο με τη μονάδα δίσκου για να αποκαλύψει την ουσία του ρετρό στιλ της μηχανής. Το τελικό αποτέλεσμα είναι μια εξαιρετικά καθαρή μοτοσικλέτα που αντικατοπτρίζει την ελαφριά, ισχυρή και ευέλικτη φύση του στάνταρ XSR700.

Πολλά από τα ανταλλακτικά στο "Super 7" κατασκευάστηκαν εσωτερικά από την JvB-moto και θα είναι σύντομα διαθέσιμα για τους ιδιοκτήτες XSR700. Σε αυτά περιλαμβάνονται ο προβολέας, οι ενδείξεις LED και η τοποθέτηση του ταχύμετρου που κρατά το Daytona speedo. Τα πλαϊνά καλύμματα και η μονάδα καθίσματος που δίνουν στη μοτοσυκλέτα το ιδιαίτερο σχήμα της ήταν όλα κατασκευασμένα από το JvB-moto καθώς και το στήριγμα για την εξάτμιση Arrows. Στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας, η λασπωτή φώτα, το οπίσθιο φώτα και η βάση πινακίδας κυκλοφορίας είναι όλα εσωτερικά, καθώς και το μπροστινό λασπωτήρα.

Το «Super 7» κάθεται στα ελαστικά Pirelli Dragon Supercorsa για απόλυτη πρόσφυση με σοκ Öhlins στο πίσω μέρος, διατηρώντας τα πάντα υπό έλεγχο. Τα μπροστινά πιρούνια είναι είδη αποθεμάτων, τροποποιημένα για την προσαρμοσμένη κατασκευή. Οι ειδικοί ανυψωτήρες διατηρούν το τιμόνι LSL στο σωστό ύψος μπροστά από το εντυπωσιακό ρεζερβουάρ καυσίμου, συνήθως ανοδιωμένο, αλλά τώρα απογυμνωμένο για να δείξει το ακατέργαστο κράμα. Υπάρχει επίσης μια προσαρμοσμένη δεξαμενή πίσω φρένου και γυαλισμένος ρυθμιστής.

Τα υποπόδια και οι βάσεις των αποθεμάτων τροποποιήθηκαν και οι ενδείξεις LED JvB-moto ξεκίνησαν από το μπροστινό άκρο. Για να ολοκληρωθούν οι πλευρές, τα καλύμματα του κινητήρα και άλλα μικρά μέρη, έχουν περαστεί με αμμοβολή για να βγει το τελικό αποτέλεσμα.

Όλα όσα σχεδιάστηκαν και κατασκευάστηκαν εσωτερικά από το JvB-moto θα είναι σύντομα διαθέσιμα ως μπουλόνια για το XSR700.

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τη διαθεσιμότητα, ανατρέξτε στο http://www.jvb-moto.com/

«Tracker» by Bunker Custom Motorcyles

Tracker 2

H Yamaha συνεργάστηκε με την Built, Bunker Custom Motorcycles, που έχει έδρα στην Κωνσταντινούπολη. Οι Brothers Can και Mert Uzer δεν είναι οι τυπικοί σας κατασκευαστές μοτοσυκλετών, Can high-skateboarder με την ομάδα Skateboarding Vans Turkey και Mert που μεταφέρουν σε μοτοσυκλέτες κατασκευής πλήρους απασχόλησης μετά από μια καριέρα στην Ψηφιακή Διαφήμιση.

Οι δύο πρώτοι τράβηξαν την προσοχή και το ενδιαφέρον της Yamaha Motor Europe με τη χαρακτηριστική τους κατασκευή Yamaha SR500 1982. Το εξαιρετικά καθαρό κλασικό χειροποίητο της Yamaha, κατασκευάστηκε πιο σωστά σίγουρα για οδήγηση. Ως αποτέλεσμα, γεννήθηκε η συνεργασία με το Yard Built και οι δύο ήταν απασχολημένοι τους τελευταίους μήνες προσθέτοντας το στυλ Bunker Custom στο Yamaha XSR700, παρέχοντας μια στιβαρή μηχανή τύπου tracker που φαίνεται έτοιμη να αντιμετωπίσει τις παραλίες, τους ορεινούς δρόμους και οτιδήποτε άλλο αλλιώς θέλετε να το ρίξετε.

"Αυτό που είναι πραγματικά σημαντικό για μένα είναι ότι έχουν διατηρήσει τα χαρακτηριστικά ευελιξίας και ισχύος του XSR700 που καθορίζουν πραγματικά τη μοτοσυκλέτα. Γύρω από αυτό έχουν προσθέσει το πολύ ξεχωριστό τους στυλ, δείχνοντας ένα εντελώς νέο πρόσωπο στο XSR700."

"Είμαι πραγματικά εντυπωσιασμένος με το έργο που έκαναν οι Can και Mert σε αυτήν την κατασκευή", σχολίασε ο συντονιστής μάρκετινγκ της Yamaha Motor Europe, Cristian Barelli. "Αυτό που είναι πραγματικά σημαντικό για μένα είναι ότι έχουν διατηρήσει τα χαρακτηριστικά ευελιξίας και ισχύος του XSR700 που καθορίζουν πραγματικά τη μοτοσυκλέτα. Γύρω από αυτό έχουν προσθέσει το πολύ διακριτικό τους στυλ, δείχνοντας ένα εντελώς νέο πρόσωπο στο XSR700."

"Πήγαμε για το στυλ του tracker καθώς θέλαμε πραγματικά να αποτυπώσουμε το πνεύμα της ελευθερίας όσο το δυνατόν περισσότερο", συμφώνησαν οι αδελφοί Uzer. "Ο δίδυμος κινητήρας είναι η τέλεια βάση με τα χαρακτηριστικά του κινητήρα και το ποδήλατο σας εμπνέει να δημιουργήσετε κάτι ελαφρύ, ευέλικτο και ελεύθερο."
Για να δημιουργήσει την ερμηνεία του στυλ tracker του μηχανήματος Sport Heritage, το Bunker Customs ανέβασε τη θέση του καθίσματος και έκανε περισσότερο χώρο στο μπροστινό μέρος για να μετακινηθεί ο αναβάτης. Πήγαν επίσης για περισσότερη απόσταση από το έδαφος, μετεγκατάσταση της εξάτμισης και αλλαγή του μπροστινού τροχού σε 19 "για οδήγηση σε όλο το έδαφος.

Δίνοντας στη μοτοσυκλέτα την πραγματική εμφάνιση του Bunker, όλα τα πάνελ αμαξώματος άλλαξαν για κομμάτια αλουμινίου 2 χιλιοστών, συμπεριλαμβανομένων των καλυμμάτων ρεζερβουάρ καυσίμου, των πλαϊνών πάνελ, των εμπρός και πίσω λασπωτήρων, των καλυμμάτων ψυγείου και της πλάκας καθίσματος. Μία σπονδυλική στήλη από αλεσμένο αλουμίνιο CNC που μεταφέρει τα καλύμματα της δεξαμενής καυσίμου είναι επίσης γυαλισμένη για να δημιουργήσει μια εκπληκτική θέα στην κορυφή. Οι ράβδοι Renthal δημιουργούν αρκετή άνοδο ώστε να ταιριάζει στη νέα θέση οδήγησης και το κάθισμα ανεβαίνει κατά 6 εκατοστά για να ταιριάζει. Αυτό γίνεται με μια επέκταση με μπουλόνι που μπορεί να τοποθετηθεί σε οποιοδήποτε πλαίσιο XSR700. Ένα δερμάτινο κάλυμμα σουέτ προσθέτει στυλ στο κάθισμα που διατηρεί τον αρχικό μηχανισμό ασφάλισης.

Για να παραμείνετε άνετοι και πρακτικοί ενώ ψάχνετε όμορφα σε δύσκολους δρόμους, η κατασκευή αντικαθιστά τα τυπικά πιρούνια για τις αναποδογυρισμένες μονάδες MT-09 Tracer. Τα στάνταρ ζάντες είναι επίσης υπέρ των δροσερών τροχών Super Ténére με καουτσούκ Goldentyre GT201, 19 "μπροστά και 17" πίσω.

Ένας προβολέας φωτοστέφανο 5,5 "τοποθετείται σε προσαρμοσμένη βάση, συμπληρώνοντας το προσαρμοσμένο μπροστινό στήριγμα λάσπας, και τα δύο κατασκευασμένα από χαλύβδινο σωλήνα 8 mm.
Οδηγώντας το σπίτι σε όλη την έκταση, η συνολική απόσταση από το έδαφος αυξήθηκε από 14 εκατοστά σε 20 εκατοστά, με τον σιγαστήρα και την πολλαπλή εξάτμισης να επανατοποθετείται. Το σύστημα εξάτμισης ήταν χειροποίητο από ανοξείδωτο ατσάλι και ενσωματώνει έναν καταλυτικό μετατροπέα Akrapovič όπου ενώνεται ο σιγαστήρας και το 2to1.

Η Bunker Customs πασπαλίζει την κατασκευή με πολλά γνήσια αξεσουάρ Yamaha, όπως συμπλέκτη μπιλιάρδου και μοχλούς φρένων, γόμφους ποδιών και πλευρικές βάσεις και η μοτοσυκλέτα έχει τελειώσει με ένα όμορφα απλό και διακριτικό στυλ γραφικών εμπνευσμένο από τη δεκαετία του '80.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Bunker Custom Motorcycles επισκεφθείτε τη διεύθυνση www.bunkercustomcycles.com.

«Otokomae» by AD HOC Cafe Racer

Otokomae 1

Η πλατφόρμα Yard Built της Yamaha  συνεργάστηκε με την Ισπανούς της  Ad Hoc Café Racers. Έτσι δημιουργήθηκε η σκληροτράχηλη εκδοχή της XSR700, μια πραγματική street tracker για κάθε πρόκληση.

Ο David Gonzalez της Ad Hoc είναι απόλυτα εξοικειωμένος με την τροποποίηση μοτοσυκλετών Yamaha. Ο κορυφαίος κατασκευαστής custom μοτοσυκλετών με έδρα τη Βαρκελώνη έχει ήδη λάβει παγκόσμια αναγνώριση για τη δουλειά του με τα μοντέλα XJ650 και XJ750. Απογύμνωσε και δούλεψε ξανά τις κλασικές μηχανές, προσδίδοντάς τους το τελικό φινίρισμα χρησιμοποιώντας ακριβώς τη σωστή ποσότητα μοναδικών εξαρτημάτων με ηλεκτροστατική βαφή, αφήνοντας έτσι το δικό του στίγμα. Όσον αφορά την Yard Built XSR700 "Otokomae", ο David δημιούργησε μια street tracker με στυλ, μια άγρια custom μοτοσυκλέτα με έντονα χρώματα που κλέβει τις εντυπώσεις.
"Μου αρέσει πολύ αυτό το τρελό στυλ που δημιούργησε ο David. Αυτή η άγρια αίσθηση "street tracker" ταιριάζει ιδανικά στην XSR700, ενώ η βαφή είναι πραγματικά μοναδική. "

"Μου αρέσει πολύ αυτό το τρελό στυλ που δημιούργησε ο David" σχολίασε ο Υπεύθυνος συντονισμού μάρκετινγκ της Yamaha Motor Europe, Cristian Barelli. "Αυτή η άγρια αίσθηση "street tracker" ταιριάζει ιδανικά στην XSR700, ενώ η βαφή είναι πραγματικά μοναδική. Φρόντισε να ακολουθήσει τον χρυσό κανόνα να μην κόψει ούτε να συγκολλήσει τίποτα στον σκελετό της μοτοσυκλέτας, αποδεικνύοντας περίτρανα με αυτή την κατασκευή ότι όποιος θέλει μπορεί να τροποποιήσει και να δημιουργήσει μια μοναδική εκδοχή της XSR του χωρίς μεγάλες παρεμβάσεις στην κατασκευή. Δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή στις λεπτομέρειες της προσαρμογής, χωρίς να μειωθεί η ευκολία οδήγησης που προσφέρει η XSR700 και διατηρώντας την απόλαυση του αναβάτη!"

Για να δώσει στη μοτοσυκλέτα την κλασική σχεδίαση Ad Hoc, ο David ξεκίνησε πρώτα από το μπροστινό μέρος, προσθέτοντας αρκετά γνήσια εξαρτήματα Yamaha από άλλα μοντέλα. Αυτά περιλαμβάνουν ένα σετ στελέχους και τιμονιού από την MT-09, μπροστινό πιρούνι, δισκόφρενα, κεντρικό κύλινδρο φρένου και συμπλέκτη από την YZF-R6 και μπροστινά φώτα και βραχίονα στήριξης από την MT-01.
Οι ζάντες Borrani και τα ελαστικά Michelin έρχονται να συμπληρώσουν τη στιβαρή σχεδίαση, ενώ το αρχικό ρεζερβουάρ καυσίμου διατηρείται, κρυμμένο έξυπνα σε ένα προσαρμοσμένο κέλυφος με τέσσερα αρθρωτά μέρη. Το χρώμα του ψυγείου έγινε μαύρο για να ταιριάζει με το μπλοκ του κινητήρα και το κιβώτιο φίλτρου αέρα αφαιρέθηκε και αντικαταστάθηκε με φίλτρα ισχύος για περισσότερο χώρο στο κέντρο.
Η στάνταρ εξάτμιση της XSR700 αντικαταστάθηκε από ένα μάλλον πιο βροντερό πλήρες σύστημα SC Project και ένα πίσω υποπλαίσιο ειδικά προσαρμοσμένο για βιδωτή τοποθέτηση, προσφέροντας πρόσβαση στα εργαλεία και την μπαταρία. Το ύψος της θέσης οδήγησης αυξήθηκε κατά 15 mm με ένα αμορτισέρ Gears Racing και προστέθηκε ένα προσαρμοσμένο κάθισμα από υψηλής ποιότητας δέρμα βοοειδούς. Μπροστά, στις έξυπνες φυσούνες πιρουνιού έχει ενσωματωθεί το μπροστινό φλας. Τέλος, η μοτοσυκλέτα διαθέτει φινίρισμα στο κλασικό μπλε και κίτρινο χρώμα της Yamaha Racing, μια μοντέρνα, ευχάριστη πινελιά που την κάνει να ξεχωρίζει.

Η Yard Built XSR700 Otokomae κάνει τη διαφορά στις custom μοτοσυκλέτες, αποτελώντας μια πραγματική street tracker με στυλ.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Ad Hoc Café Racers, επισκεφτείτε τη διεύθυνση: www.adhocaferacers.com

«Double-style» by Rough Crafts

Double style 4

Το custom πρόγραμμα Yard Built της Yamaha συνεργάστηκε από τον κορυφαίο ταϊβανέζο κατασκευαστή Winston Yeh της Rough Crafts. Έχοντας θέσει υψηλές προσδοκίες μετά την εντυπωσιακή προσαρμογή που έκανε ο Winston στην XJR1300, δημιουργώντας την Guerilla Four το 2015, η Yamaha επέλεξε τη Rough Crafts για την πρώτη custom κατασκευή φέτος, χρησιμοποιώντας ως βάση την XSR700, την πρωταθλήτρια μεσαίων βαρών της σειράς Sport Heritage.

Χωρίς επεμβάσεις και συγκολλήσεις στο πλαίσιο, ο Winston είχε την ελευθερία να βάλει την μαγική υπογραφή τους στη μεσαίας κατηγορίας XSR700. Το αποτέλεσμα δεν ήταν ένα, αλλά δύο αριστουργήματα. Τα εύκολα στην αντικατάσταση κιτ που χρησιμοποίησε μεταμορφώνουν την XSR700 σε λιγότερο από μία ώρα, από μια μοτοσυκλέτα café racer, “The Corsa Scorcher” σε μια scrambler “The Soil Scorpion” που είναι έτοιμη για είσοδο σε πίστα dirt track.

“Αυτή είναι η πρώτη μας custom δημιουργία διπλού στυλ με βάση μια μόνο μοτοσυκλέτα”, σχολίασε ο συντονιστής μάρκετινγκ της Yamaha Motor Europe, Cristian Barelli. “Η κατασκευή αποδεικνύει την ευελιξία της XSR700 ως βάση για customizing. Είτε θέλετε να δημιουργήσετε μια café racer, είτε μια scrambler, αυτή είναι η απόδειξη ότι μπορείτε να δημιουργήσετε και τις δύο, χωρίς να χαθεί ο χαρακτήρας και η ευκολία οδήγησης της στάνταρ μοτοσυκλέτας.“

"Η XSR είναι μια καταπληκτική βάση για να ξεκινήσεις. Λατρεύω το σωληνωτό πλαίσιο της XSR700. Η αναλογία ισχύος προς βάρος είναι ιδανική για μια μοτοσυκλέτα."

" Η XSR είναι μια καταπληκτική βάση για να ξεκινήσεις", σχολίασε ο Winston. «Λατρεύω το σωληνωτό πλαίσιο της XSR700. Η αναλογία ισχύος προς βάρος είναι ιδανική για μια μοτοσυκλέτα. Με το πρόσφατα σχεδιασμένο μικρότερων διαστάσεων πλαίσιο και τον αποσπώμενο βρόχο του υποπλαισίου, πραγματικά δεν χρειάζεται να κάνεις κοψίματα στο πλαίσιο, για να δημιουργήσεις το επιθυμητό custom σχήμα."
“Δυσκολεύτηκα να αποφασίσω αν πρέπει να επιλέξω κλιπ-ον και να την μετατρέψω σε cafe racer ή ίσιο τιμόνι για να δημιουργήσω μια αγωνιστική μοτοσυκλέτα και κάπου εκεί ήρθε η ιδέα. Γιατί να μην μορφοποιήσω τη μοτοσυκλέτα με τη χρήση ειδικών κιτ πλαισίου, όπου ο πελάτης θα μπορεί να επιλέξει και να συνδυάσει εξαρτήματα, όπως αναρτήσεις, φρένα και τιμόνι, για να δημιουργήσει τη μοτοσυκλέτα που του αρέσει περισσότερο; "
Για να είναι το κιτ όσο το δυνατόν πιο ευέλικτο, σχεδιάστηκε ένα σετ τριπλών βάσεων που μπορεί να στηρίξει το πιρούνι μιας YZF-R1, καθώς και άξονας, φρένα και τροχοί που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για το μπροστινό σύστημα της R1. Στη συνέχεια χρησιμοποιήθηκε ίδιας σχεδίασης τροχός που κατασκευάστηκε για την XSR700, ώστε να επιτευχθεί άμεση σύνδεση στον μπροστινό και τον πίσω custom τροχό, με ανεστραμμένο πιρούνι.
Για να επιτευχθεί η ιδέα δύο προσαρμογών σε μια μοτοσυκλέτα, ο Winston Yeh απευθύνθηκε στην Shark Factory για να προμηθευτεί την πλήρως ρυθμιζόμενη μέσω τηλεχειρισμού ανάρτηση X2E, ώστε να πετύχει την εύκολη επιλογή διαμόρφωσης για οδήγηση στην άσφαλτο και το χώμα.

Η εκδοχή cafe racer διαθέτει τροχούς από εξαιρετικά ελαφριές ίνες άνθρακα της Rotobox, τιμόνι κλιπ-ον από την Gilles Tooling και εξάτμιση τιτανίου της Akrapovič για την YZF-R1, που ενισχύουν τις επιδόσεις της μοτοσυκλέτας.
Η έκδοση scrambler διαθέτει ελαφρούς σφυρήλατους τροχούς της Wukawa Industry Co., ένα χειροποίητο ίσιο τιμόνι και μια ψηλή εξάτμιση τιτανίου Akrapovič που έχει σχεδιαστεί για την XSR700 και τροποποιήθηκε σε στυλ tracker. Ενώ η cafe racer κάνει αισθητή την παρουσία της με τις εντυπωσιακές εισαγωγές αέρα, η scrambler διαθέτει αδιάβροχα φίλτρα Sprint για να είναι ασφαλής η οδήγηση στο χώμα. Και οι δύο κατασκευές διαθέτουν αξιόπιστα custom φρένα της Beringer.

Το κιτ “Faster XSR” περιλαμβάνει μονό σώμα από ανθρακονήματα με μικρότερο ρεζερβουάρ αλουμινίου από κάτω, το οποίο τοποθετήθηκε χωρίς καμία τροποποίηση και έχει κατασκευαστεί από την MS Pro.
Η έμφαση σε κάθε λεπτομέρεια της Corsa Scorcher café racer είναι μοναδική, με μια custom εισαγωγή εξάτμισης από τη Rough Crafts. Η δαγκάνα του πίσω φρένου είναι η στάνταρ της XSR και συνδυάζεται με δίσκο της Beringer. Στον πίσω τροχό τοποθετήθηκε γρανάζι της Wukawa Industry, με πίσω σετ της Gilles Tooling και μαρσπιέ MS Pro. Τα χειριστήρια της MS Pro διατηρούν τα πάντα στην ιδανική θέση και συνδυάζονται με custom γκριπ της Rough Crafts και custom καβαλέτα της Rough Crafts σε σχήμα πτερυγίου. Υπάρχουν ακόμη περισσότερα μοναδικά χαρακτηριστικά, όπως είναι ο προβολέας Rough Crafts σε στυλ γρίλιας, η τάπα του ρεζερβουάρ και φυσικά το κοστούμι από ανθρακονήματα. Και τέλος, αίσθηση προκαλούν οι εισαγωγές αέρα της Rough Crafts που τοποθετήθηκαν στον κινητήρα.
Στη μεταμόρφωση της Soil Scorpion, η διαμόρφωση των φρένων από τη Beringer παρέμεινε στους σφυρήλατους τροχούς της Wukawa Industry. Η νέα θέση οδήγησης υποστηρίζεται από το τιμόνι Rough Crafts Fighter Bars και τα χειριστήρια της MS Pro. Η διαμόρφωση του πίσω φρένου της XSR παρέμεινε αμετάβλητη.

Η κατασκευή ολοκληρώθηκε με δύο διαφορετικούς χρωματισμούς που πραγματοποιήθηκαν σε συνεργασία της Rough Crafts με την Air Runner Custom Paint.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.roughcrafts.com

«Workhorse» by Workhorse Speed Shop

Workhorse 1

Ο εξαιρετικός ειδικός κατασκευαστής μοτοσυκλετών Brice Hennebert ανέθεσε στο Workhorse Speed Shop, το καθήκον να λάβει την κορυφαία διάκριση στην κατηγορία Sultans of Sprint Factory, με μια ειδικά τροποποιημένη Yamaha XSR700.

Οι Yard Built custom μοτοσυκλέτες συνήθως κατασκευάζονται για να εμπνεύσουν τους πελάτες μας, στο να κάνουν τις XSR900, XSR700, XV950R και SCR950 πραγματικά μοναδικές. Για αυτό το λόγο, η Yamaha παραβιάζει τους κανόνες. Αυτή η XSR δεν είναι μια μοτοσυκλέτα που έχει κατασκευαστεί για να στέκεται ακίνητη. Είναι μία μοτοσυκλέτα που έχει κατασκευαστεί από τον Brice για να κυριαρχεί σε επιτάχυνση. Χαμηλή, μακριά και γρήγορη, η μοτοσυκλέτα της Workhorse Speed Shop είναι μια ασυμβίβαστη και σημαντικά τροποποιημένη Yamaha. Ο κινητήρας, το πλαίσιο και κάθε σημείο μεταξύ τους έχουν τροποποιηθεί, ρυθμιστεί και αναβαθμιστεί για να συμπληρώσουν μια custom μοτοσυκλέτα, αξιοποιώντας ένα από τα πιο ευπροσάρμοστα και ευέλικτα μοντέλα που υπάρχουν.

Σε μια αγωνιστικών προδιαγραφών μοτοσυκλέτα, υπάρχουν προφανείς περιορισμοί σχετικά με το τι μπορεί να αλλαχτεί και σε ποια σημεία μπορεί να εστιάσει ένας κατασκευαστής. Ο Brice είχε ακόμη περιθώριο ελιγμών. Το πλήρως χειροποίητο πλαίσιο αλουμινίου παρέχει μια επιθετική σιλουέτα και είναι βαμμένο στην κλασική διχρωμία μπλε και κίτρινου της Yamaha, αποτελώντας ένα αφιέρωμα στην FZR 750 Bol d’Or Sonauto του 1985 και τον Christian Sarron που αγωνίστηκε με αυτή. Το πλαίσιο χαμήλωσε στα 150 χιλ. και τα μαρσπιέ μετακινήθηκαν πιο πίσω. Το ειδικά σχεδιασμένο ψαλίδι Workhorse επεκτάθηκε κατά 100 χιλ. και έχει μετατρέψει αυτό το θηρίο σε ένα εντυπωσιακά χαμηλωμένο dragster όνειρο.

Η XSR700 έχει τον μικρότερο κινητήρα από όλες τις μοτοσυκλέτες που συμμετέχουν στην κατηγορία Factory. Όμως, απαντάμε στον ανταγωνισμό με ένα ισχυρό πλεονέκτημα, ένα πολύ χαμηλό βάρος και μια εντυπωσιακή ροπή. Ο στροφαλοφόρος άξονας έχει ισορροπηθεί, το κύκλωμα λαδιού τροποποιήθηκε και τα αντίβαρα συμπιέστηκαν. Με ένα συμπλέκτη ολίσθησης Suter και ένα τροποποιημένο σώμα ψεκασμού, αυτός είναι ένας ολοκαίνουργιος κινητήρας.
Μεταξύ των εξαρτημάτων υψηλής τεχνολογίας που ανεβάζουν αυτή τη δημιουργία στη στρατόσφαιρα είναι μια μπαταρία άνθρακα, ένα πλήρως αγωνιστικό σύστημα πέδησης, ένας συμπλέκτης, αντλίες φρένου μπροστά και πίσω, καθώς και σύστημα NOS με Max Extreme Nitrous Controller. Η βαφή προέρχεται από τον Matthias Van Brussel, ενώ η σέλα είναι μια έμπνευση του Jeroen Bouwmeester και της Silver Machine.

“Τι μπορώ να πω για αυτή τη μοτοσυκλέτα;” σχολίασε ο Product Manager μοτοσυκλετών Yamaha Motor Europe Antoine Clémot. “Είναι γρήγορη και χαμηλή που σημαίνει ότι είναι πολύ διασκεδαστική στην οδήγηση και πιστεύουμε ότι θα είναι ο νικητής. Εκδηλώσεις όπως το Sultans of Sprint φέρνουν πραγματικά νέες τάσεις στην κατηγορία Sport Heritage, με έναν άψογο συνδυασμό διασκέδασης και απόδοσης. Μας αρέσει να βλέπουμε τόσο καταπληκτικές μοτοσυκλέτες να ξεφεύγουν από στατική έκθεση και να συμμετέχουν σε αγώνες. Αποτελούν ατομική έκφραση και τρελά σχέδια που γίνονται πραγματικότητα. Η μοτοσυκλέτα Workhorse, έχει το παλιάς σχολής στυλ της Yamaha, την εμφάνιση της FZR750 Suzuka και είναι πραγματικά μοναδική. Τα πάντα πάνω της είναι ξεχωριστά και φαίνεται πραγματικά μοναδική. Είμαι ενθουσιασμένος που βλέπω τι μπορεί να κάνει, αλλά και πολύ περήφανος που συμμετείχα στην κατασκευή της."

Αυτή η υπέροχη κατασκευή απευθύνεται άμεσα στις εκδηλώσεις Sultans of Sprint που πραγματοποιούνται φέτος. Όποιος έχει βενζίνη στις φλέβες του πρέπει να γνωρίζει τους σουλτάνους της επιτάχυνσης, αλλά σε περίπτωση που θέλει να ταυτιστεί απόλυτα, αυτή είναι η μοτοσυκλέτα που θα τον συγκλονίσει. Κάθε χρόνο εκατοντάδες άνθρωποι που μοιράζονται το ίδιο πάθος, συναντιούνται για να αγωνιστούν στην ευθεία, με απίστευτη ταχύτητα. Να συμμετάσχουν σε εκδηλώσεις που περιστρέφονται γύρω από τον επιθετικό σχεδιασμό, την ταχύτητα και πάνω απ 'όλα, τη διασκέδαση! Η εκδήλωση Sultans of Sprint θα πραγματοποιηθεί στο Reunion της Ιταλίας από τις 19 Μαΐου έως τις 20 Μαΐου, στη συνέχεια στο Biker's Classics στο Βέλγιο από τις 29 Ιουνίου έως την 1η Ιουλίου, στο Glemseck, στη Γερμανία από τις 29 Αυγούστου έως τις 2 Σεπτεμβρίου και τέλος στο Φεστιβάλ Dandy Riders στη Γαλλία από 23 έως 24 Σεπτεμβρίου. Εάν έχετε την τύχη να βρεθείτε σε κάποια από αυτές τις εκδηλώσεις, θα δείτε μερικές εξωφρενικές δημιουργίες από πολύ παθιασμένους ανθρώπους.

Η Workhorse XSR700 custom dragster θα οδηγηθεί από διαφορετικό αναβάτη σε κάθε εκδήλωση. Η αρχή θα γίνει με τον θρυλικό Niccolò Canepa, τον πρώτο ιταλικό αναβάτη που κέρδισε τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος FIM Endurance μετά την κατάκτηση του τίτλου 2016/2017 στην μόλις δεύτερη σεζόν του με την GMT94 Yamaha Official EWC Team. Αν θέλετε να συμμετάσχετε στην περιπέτεια και να μάθετε τους αναβάτες για κάθε έναν από τις υπόλοιπες εκδηλώσεις, ακολουθήστε την ομάδα στην ιστοσελίδα: https://www.facebook.com/YamahaMotorEU/

«XS1100 Fior» by Fior Cafe

XS1100 Fior 1

Για το Bol d'Or του 1980, ο εξειδικευμένος κατασκευαστής εξαρτημάτων από κράμα αλουμινίου και μηχανικός Claude Fior δημιούργησε και οδήγησε, μαζί με τον συνεργάτη του Pierre Guy, μια από τις πιο προηγμένες πρωτότυπες μοτοσυκλέτες που είχαν κατασκευαστεί εκείνη την εποχή, την Yamaha XS1100 Fior. Η μοτοσυκλέτα συμμετείχε με την επίσημη υποστήριξη του εργοστασίου και διέθετε έναν τετρακύλινδρο κινητήρα Yamaha και μοναδικά κατασκευασμένο πλαίσιο με ειδικής σχεδίασης πιρούνι. Ο άξονας μετάδοσης κίνησης αντικαταστάθηκε με αλυσίδα και η ισχύς του κινητήρα αυξήθηκε στα 130bhp, με τη βοήθεια δύο ενισχυμένων καρμπυρατέρ.

Ήταν μια μοτοσυκλέτα που έκανε ιδιαίτερα αισθητή την παρουσία της. Ο εκδότης του περιοδικού BUILT Gary Pinchin σίγουρα δεν την έχει ξεχάσει, αφού παρατήρησε ότι οι γραμμές της Yamaha XSR700 του θυμίζουν το σχήμα του ρεζερβουάρ της XS1100 Fior. Αφού συνέλεξε ένα αρχείο φωτογραφιών από την πρωτότυπη μοτοσυκλέτα, η BUILT ανέθεσε στον φημισμένο σχεδιαστή Kar Lee να δημιουργήσει μια μοτοσυκλέτα που να αποδίδει φόρο τιμής στη μηχανολογία που χρησιμοποίησε ο Claude For, αξιοποιώντας ως βάση την XSR700.

Ο Gary ένωσε τις δυνάμεις του με τους θρυλικούς κατασκευαστές μοτοσυκλετών της Down & Out Motorcycles για τη δημιουργία της XSR700 Fior Café Racer. Μόνο μια συνάντηση στην έδρα τους στο Rotherham ήταν αρκετή για να κάνει τους Shaun Walker και Carl Portlock να αγκαλιάσουν την ιδέα και οι δημιουργικές ιδέες άρχισαν να πέφτουν σαν βροχή.
Με την συσσώρευση όλου αυτού του ταλέντου, τα κομμάτια άρχισαν να μπαίνουν στη θέση τους. Με την αξιοποίηση των εκπληκτικών σχεδίων του Kar Lee, η μοτοσυκλέτα πήρε μια μορφή που απηχούσε τη στάνταρ μοτοσυκλέτα, με μια απόλυτα εστιασμένη και μοναδική εμφάνιση. Ακολουθώντας τη σχεδιαστική φιλοσοφία της στάνταρ μοτοσυκλέτας, η δημιουργία τους διαθέτει μικρό φέρινγκ και καρίνα με γραφικά και χρώματα από την Arne Pro Customs Paintwork που τιμούν την εμβληματική μοτοσυκλέτα του 1980.

Το ρεζερβουάρ της XSR που αρχικά ενέπνευσε την προσαρμογή συνοδεύεται από τάπα τύπου Monza, που σχεδιάστηκε ειδικά για να επιτρέπεται ο γρήγορος ανεφοδιασμός. Η λύση για την εξάτμιση δόθηκε με διπλούς σωλήνες Akrapovic που συνδυάζονται με ένα κωνικό τελικό από ανοξείδωτο ατσάλι προέλευσης ΗΠΑ. Προστέθηκαν αναρτήσεις Öhlins, ενώ στο ψαλίδι και το πιρούνι δόθηκε πιο προοδευτική αίσθηση.

Το φέρινγκ, η σέλα και το μπροστινό φτερό είναι εμπνευσμένα από την TZ750, ενώ οι προβολείς είναι δίδυμοι σε στυλ ‘endurance’ με μικρά φώτα αλογόνου 5 " με κλίση προς τα εμπρός και κάτω, καθώς οι αναβάτες τα τοποθετούσαν με αυτό τον τρόπο για καλύτερο φωτισμό στο φρενάρισμα και τις ευθείες. Όλα τα ηλεκτρονικά έχουν επανατοποθετηθεί για να θυμίζουν μια εποχή όπου η καλωδίωση ήταν απλή και η ευκολία αντικατάστασης ήταν προτεραιότητα στον κόσμο των αγώνων αντοχής.
Οι λεπτομέρειες σχετικά με την XSR700 Fior είναι σε πρωτοφανή επίπεδα. Θα έκαναν ακόμη και τον Claude Fior περήφανο και αποτελούν φόρο τιμής στον Γάλλο πρωτοπόρο.

«The Outrun» by Ton Up Garage

The Outrun 1

Η πορτογαλική Ton-up Garage οδήγησε την Yamaha XSR700 στο μέλλον με μια σχεδίαση που αντλεί έμπνευση από συνθετικούς ήχους και όνειρα νέον. Η μοτοσυκλέτα τους είναι η «Outrun» και δείχνει πόσο ευπροσάρμοστη μπορεί να είναι η γκάμα Yamaha Sports Heritage, καθώς μεταμορφώθηκε από την αρχή, σε ένα αυθεντικό μοντέλο της δεκαετίας του '80. Η έμπνευση της Ton-up Garage φάνηκε πολύ φιλόδοξη και τελικά προσαρμόστηκε στην ιδέα που επικρατούσε τη δεκαετία του ’80 για το πως θα είναι το μέλλον, δηλαδή επιθετικό, επιβλητικό και έντονο.

Για όσους είναι εξοικειωμένοι με το κλασικό arcade στυλ της δεκαετίας του 80, η σχεδίαση της Outrun είναι εξαιρετικά οικεία. Τα χρώματα νέον και οι αιχμηρές γραμμές θυμίζουν πώς φάνταζε το μέλλον στο όχι και τόσο μακρινό παρελθόν. Το κοστούμι είναι χειροποίητο, με συγκολλημένα πολυγωνικά τμήματα αλουμινίου και φινιρίσματα με φρέσκια, ατσάλινη γκρι βαφή και φωτεινές αποχρώσεις. Οι καθρέφτες αντικαταστάθηκαν από μια κάμερα που στρέφεται προς τα πίσω και έχει τοποθετηθεί στο πάνελ της κονσόλας. Είναι ένα εξάρτημα υψηλής τεχνολογίας που θα ενθουσίαζε κάθε ασυμβίβαστο αναβάτη της δεκαετίας του '80.

Η Ton-up Garage δημιούργησε τους δικούς της τροχούς και εξάτμιση από ανοξείδωτο ατσάλι, ενώ προσάρμοσε και αγωνιστικά ελαστικά, για να ολοκληρώσει την εμφάνιση και την αίσθηση της μοτοσυκλέτας.
Η μοτοσυκλέτα έκανε το ντεμπούτο της στο Wheels and Waves του 2018 ως μια από τις έξι XSR700 που συμμετείχαν στην ενέργεια Yard Built με θέμα το Back to the Future της Yamaha. Η Ton-up Garage's Outrun έκανε αισθητή την παρουσία της και κέρδισε στην κατηγορία της, στον ιστορικό αγώνα Punk's Peak Race.

«XSR TT 700» by Capelo’s Garage & Elemental Rides

XSR TT 700 1

Το 2019, ο κόσμος του Yamaha Yard Built επέστρεψε στο χώμα και εξερεύνησε νέες δημιουργίες που αντλούν έμπνευση από τα ράλι μοντέλα των δεκαετιών του '70 και του '80. Η Yamaha προκάλεσε customizers από όλο τον κόσμο να προσαρμόσουν την XSR700, δίνοντας έμφαση σε αλλαγές που στοχεύουν στη βελτίωση των επιδόσεων της μοτοσυκλέτας στο χώμα και στη δημιουργία μιας motocross εμπειρίας οδήγησης. Το 2019 ήταν η χρονιά δημιουργίας μοντέλων που είναι εμπνευσμένα από την Yamaha XT και την εκτός δρόμου οδήγηση, που έθεσαν τα θεμέλια για τη συναρπαστική γκάμα μοτοσυκλετών Back to the Dirt.

Οι πορτογαλικές Capelo's Garage & Elemental Rides φέρνουν τη χαρισματική τους αισθητική στην ενέργεια, με τη δική τους custom XSR700. Ο ιδρυτής της Capelo, Nuno Capelo, είναι αρχιτέκτονας-σχεδιαστής που φημίζεται για την απλουστευμένη προσέγγισή και τον σχολαστικό ψηφιακό σχεδιασμό του, ενώ ο Ricardo Santos της Elemental είναι γνωστός για την αναβάθμιση μοτοσυκλετών μέσω εξαιρετικής μηχανολογίας. Μαζί δημιούργησαν μια νέα έκδοση της XSR700, παρουσιάζοντας μια νεο-ρετρό εκτός δρόμου πρόταση και εισάγοντας διαχρονικά, κλασικά στοιχεία στο στάνταρ μοντέλο.

Αφήνοντας ανέπαφο το ελαφρύ ατσάλινο πλαίσιο και διατηρώντας την απόλαυση της οδήγησης για την οποία δημιουργήθηκε η XSR700, οι Capelo's Garage & Elemental Rides έκαναν εξαιρετική χρήση του εύκολα προσαρμόσιμου υποπλαισίου, στο οποίο τοποθέτησαν πολλά νέα εξαρτήματα. Προσάρμοσαν τη γεωμετρία της μοτοσυκλέτας για βελτιωμένη χρήση εκτός δρόμου, εγκαθιστώντας νέα ανάρτηση. Αύξησαν το μήκος και τη διαδρομή του πιρουνιού και του πίσω αμορτισέρ προσαρμόζοντας αναρτήσεις Showa, που αύξησαν το ύψος της μοτοσυκλέτας και της έδωσαν τουλάχιστον 100% μεγαλύτερη διαδρομή και μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος. Στον μπροστινό τροχό αντικαταστάθηκαν τα δύο δισκόφρενα, με νέο δίσκο και δαγκάνα ενός εμβόλου που παρέχει σημαντική μείωση βάρους στο μπροστινό μέρος χωρίς να θυσιάζεται η ισχύς πέδησης. Το πίσω φρένο παρέμεινε αμετάβλητο, αλλά συνδυάστηκε με νέα custom δαγκάνα. Στη συνέχεια, τοποθετήθηκαν νέοι ακτινωτοί τροχοί με πρόσθετη ανθεκτικότητα, 18 ιντσών μπροστά και 19 ιντσών πίσω, για να αντιμετωπιστούν οι σκληρές εκτός δρόμου συνθήκες.

Ο αξιόπιστος 2-κύλινδρος κινητήρας 689 κ.εκ. της XSR700 είναι ήδη μια ισχυρή μονάδα και διατηρήθηκε αναλλοίωτος σε μεγάλο βαθμό, ρυθμίστηκε όμως ειδικά, για να προσαρμοστεί στην εκτός δρόμου οδήγηση. Προστέθηκε ένα μεγαλύτερο πίσω γρανάζι για ισχυρή απόδοση της ροπής παράλληλα με μια πολύ ανθεκτική αλυσίδα μετάδοσης κίνησης, ενώ ολόκληρη η εξάτμιση αντικαταστάθηκε από μια μοναδική, ειδικά κατασκευασμένη εξάτμιση 2-1 από ανοξείδωτο ατσάλι. Το σύστημα ABS αφαιρέθηκε για καλύτερη αίσθηση και σιγουριά στο χώμα. Τα φώτα LED είναι επίσηςμία εξαιρετική ρετρό προσθήκη που αντλεί έμπνευση από τις μοτοσυκλέτες ράλι του τέλους της δεκαετίας του '70 και της δεκαετίας του '80, τα οποία ενισχύουν το αρχικό στυλ της ρετρό έμπνευσης XSR700.

Τα εξωτερικά στοιχεία της μοτοσυκλέτας σχεδιάστηκαν και κατασκευάστηκαν από το μηδέν, με τη χρήση μεταλλικών φύλλων. Το ρεζερβουάρ ακολουθεί την κλασική γραμμή “δάκρυ” και αποτελεί ένα υπέροχο στοιχείο που θυμίζει τις κλασικές μοτοσυκλέτες enduro της δεκαετίας του 1970 όπως είναι η XT500, αλλά με τον πρόσθετο δυναμισμό της δεκαετίας του '80, που διέθεταν μοτοσυκλέτες όπως η XT350. Ο σχεδιασμός του πλαισίου επέτρεψε τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ δύο σελών, μια για εκτός δρόμου οδήγηση και μια για την άσφαλτο, δίνοντας στον αναβάτη μεγαλύτερη ελευθερία στη προσαρμογή της μοτοσυκλέτας στα μέτρα του.
Στις προσθήκες που έγιναν στην XSR700 από τις Capelo's Garage & Elemental Rides περιλαμβάνονται:

  • Υψηλής ανθεκτικότητας ποδιά
  • Ταχύμετρο Acewell
  • Μικρά κουμπιά τιμονιού
  • Ψηλό τιμόνι
  • Γκριπ γκαζιού διπλής λειτουργίας
  • Μαρσπιέ και μανέτες μεγαλύτερης ανθεκτικότητας

Αυτές οι προσαρμογές και προσθήκες έγιναν με ακρίβεια στο πλαίσιο της XSR700, το οποίο παρέχει μεγάλη ευκολία σε τροποποιήσεις. Προσφέρουν μια ολοκαίνουργια προοπτική στην εξαιρετική XSR700 που τιμά μερικές από τις σπουδαιότερες αγωνιστικές ράλι και enduro μοτοσυκλέτες της ιστορίας, αλλά με την ισχύ και τον έλεγχο που έχουν κάνει τη σειρά Sports Heritage της Yamaha τόσο δημοφιλή.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μοτοσυκλέτα, κράνος, βενζίνη. Αν πει κανείς ότι αυτά είναι όλα όσα χρειάζεται για να πάρει τους δρόμους, τεχνικά, θα έχει δίκιο. Αλλά…
Για όσους σκέφτονται να μπουν στον χώρο της «χωμάτινης» οδήγησης, ακόμα και με εκδρομική διάθεση, προκύπτει ένα ερώτημα, κατά πόσο χρειάζεται ένα off road κράνος
Βρισκόμαστε στο 1994 και ο Max Biaggi με την RSW 250 κατακτά τον πρώτο τίτλο της Aprilia στην κατηγορία των 250 κ. εκ. του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας
Όλες οι πληροφορίες για τα ελαστικά αναγράφονται στο προφίλ και αποτελούνται από κωδικούς που προσδιορίζουν τα χαρακτηριστικά και τις επιδόσεις τους. Εδώ θα μάθετε το νόημά τους

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.