Αφιερώματα

11 χρόνια χωρίς τον Άλκη Συνιώρη

1972-2010


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  16.07.2021

Σαν σήμερα πριν από 11 χρόνια έφυγε από κοντά μας ένας αγαπητός φίλος και ένας εξαιρετικός συνάδελφος

Ο Άλκης ήταν μοτοσυκλετιστής και είχε καταφέρει να διακριθεί ως αγωνιζόμενος στην χώρα μας και στο εξωτερικό, ως συντάκτης στα μεγαλύτερα περιοδικό ειδικού τύπου στην Ελλάδα (ΜΟΤΟ, 0300, MotoGP World) και εκπαιδευτής σε σχολεία ασφαλούς οδήγησης μοτοσυκλέτας.

Πάνω απ’ όλα όμως ήταν ένας πολύ καλός φίλος που με τον σπάνιο χαρακτήρα του επηρέαζε θετικά τους πάντες γύρω του. Ήταν πάντα πρόθυμος να μοιραστεί τις γνώσεις του με νέους και παλιούς συναδέλφους και αποτελούσε παράδειγμα προς μίμηση.

Ήταν 16 Ιουλίου του 2010 όταν έπεσε θύμα τροχαίου ατυχήματος στη λεωφόρο Βάρης Κορωπίου με τη μοτοσυκλέτα του. Ο Άλκης δεν είναι πια μαζί μας αλλά έχουμε πολλούς λόγους να τον θυμόμαστε για πάντα.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Για να εμβαθύνουμε στην γκάμα της Αμερικάνικης εταιρείας θα πρέπει να κατηγοριοποιήσουμε τα μοντέλα της, να δούμε ποιους κινητήρες χρησιμοποιούν και ποια είναι τα κοινά στοιχεία μεταξύ τους
Η Harley-Davidson εγκαινιάζει μια νέα εποχή στην Ελλάδα, υπό τη στρατηγική καθοδήγηση του Fais Group. Η ανανέωση αυτή σηματοδοτείται από τη συμμετοχή εκπροσώπων του ειδικού τύπου σε ένα οργανωμένο ταξίδι στη Σόφια, για μια πρώτη γνωριμία με τη γκάμα μοντέλων του 2025
Τα Ιαπωνικά εργοστάσια πάντα κατασκεύαζαν μοντέλα που κυκλοφορούσαν αποκλειστικά στην χώρα τους, όπως τα Suzuki SV400 και SV400S
Ο όρος «ληγμένο κράνος» μπορεί να μην είναι ευρέως γνωστός, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι ένας αβάσιμος προβληματισμός. Όπως συμβαίνει με πολλά πράγματα, υπάρχουν παράμετροι, εξαιρέσεις και διαβαθμίσεις

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.