29.01.2020
Από την δεκαετία του 50 και του 60 μέχρι τα ιαπωνικά 250άρια του 90 αυτές οι μοτοσυκλέτες στροφάριζαν, λίγο πάνω ή κάτω, από τις 20.000 στροφές
Εντυπωσιακά νούμερα άλλων εποχών. Μετά την παρουσίαση του νέου τετρακύλινδρου 250 της Kawasaki θυμηθήκαμε “κοσμήματα” του παρελθόντος.
Suzuki RP68
Αγωνιστική μοτοσυκλετα εφοδιασμένη με τρικύλινδρο κινητήρα 50 κ.εκ. που είχε ισχύ 19 ίππους στις 19.000 στροφές ανά λεπτό. Το κιβώτιο ταχυτήτων διέθετε 14 σχέσεις. Το RP68 ζύγιζε μόλις 60 κιλά και είχε τελική 180 χλμ/ώρα.
Honda CBR250RR
Παραγόταν την δεκαετία του 90 και ήταν το όνειρο των σημερινών 40+. Το τετρακύλινδρο μοτέρ του ήταν υγρόψυκτο και ανέβαζε μέχρι τις 15.000 σ.α.λ.. Είχε ιπποδύναμη 45 ίππους και ζύγιζε 143 κιλά.
Honda RC166
Το 250 του 1966 παρουσιάστηκε με εξακύλινδρο κινητήρα που είχε κόκκινα στις 18.000 σ.α.λ.. Η ισχύς του ήταν 65 ίπποι και συνδυαζόταν εφτατάχυτο κιβώτιο. Η τελική του έφτανε τα 240 χλμ/ώρα. Η RC166 ήταν η μοτοσυκλέτα που ο Mike Hailwood κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 250cc του 1966.
Kawasaki ZXR 250
Το μικρό Ninja παραγόταν από το 1989 έως το 1997. Ήταν τετρακύλινδρο με χωρητικότητα 248 κ.εκ. και ισχύ 45 ίππων. Είχε την ικανότητα να ανεβάζει μέχρι τις 15.000 σ..α.λ. Το ΖΧ-250R του 2020 είναι η αναβίωση αυτού του μοντέλου.
Honda RC-116
Πανάλαφρο και εξοπλισμένο με έναν αερόψυκτο δικύλινδρο κινητήρα 50 κ.εκ. το RC-116 έσπασε το φράγμα των 20.000 στροφών, φτάνοντας τις 21.500!. Η ισχύς του ήταν 14 ίπποι και η τελική του ταχύτητα έφτανε τα 170 χλμ/ώρα.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.