Αφιερώματα

Επίσκεψη στο μουσείο της BMW: Μεγάλη ιστορία!

Η BMW Motorrad ιδρύεται το 1923. Όμως η ιστορία της ξεκινά λίγα χρόνια πριν


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  28.06.2017

Επισκεφθήκαμε το μουσείο της BMW στο Μόναχο. Εκεί που η καρδιά του γερμανικού εργοστασίου χτυπάει σχεδόν έναν αιώνα. Είδαμε από κοντά σπάνια εκθέματα. Μοτοσυκλέτες αγωνιστικές, πρωτότυπες και μοντέλα παραγωγής που άφησαν ιστορία. Πάρτε μια «γερή δόση» από την ιστορία της Bayerische Motoren Werke


Η BMW Motorrad ιδρύεται το 1923. Όμως η ιστορία της ξεκινά λίγα χρόνια πριν. Από το 1916 κατασκευάζει κινητήρες για αεροπλάνα. Ο υπεύθυνος για την αλλαγή πλεύσης της BMW προς την μοτοσυκλέτα ήταν ένας Γερμανός μηχανικός με το όνομα Max Fritz. Μετά το τέλος του Α’ Παγκόσμιου Πολέμου και ενώ η Γερμανία λόγω του εμπάργκο δεν μπορούσε να κατασκευάσει όπλα και αεροπορικά υλικά, ο Fritz κατασκεύασε τον πρώτο κινητήρα μοτοσυκλέτας για την BMW ο οποίος τοποθετήθηκε σε μια Victoria. Και το 1923 παρουσιάζεται στο σαλόνι του Παρισιού η R32.

BMW MUSEUM HS1

Πριν το Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο η BMW σπάει τα ρεκόρ ταχύτητας με το Compressor 500cc με υπερτροφοδότηση. Ο πρώτος τίτλος σε αγώνες έρχεται το 1938 με αναβάτη τον Ernst Henne που πάνω σε μια Compressor κατακτά το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα. Το 1939 η BMW κατακτά την νίκη στο Isle of Man με τον Georg Meier.

BMW MUSEUM HS7
Μετά το τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου κατασκευάζει «φτηνές» μοτοσυκλέτες. επιμένοντας στα πολλά κυβικά Το 1954 η Bayerische Motoren Werke εμφανίζει στις πίστες την Rennsport μια ριζοσπαστική μοτοσυκλέτα που αγγίζει τα 200 χ.α.ω και οι Γερμανοί βάσιζαν τα μελλοντικά τους σχέδια.

BMW MUSEUM HS22
Ο κόσμος όμως αλλάζει και τα αυτοκίνητα φτηναίνουν με αποτέλεσμα η αγορά μοτοσυκλέτας να πλήττεται. Η BMW παρ’ όλη την αφοσίωση της προς τα τετράτροχα δεν σταματά ποτέ να φτιάχνει μοτοσυκλέτες. Από τότε έχουν περάσει 70 ολόκληρα χρόνια. Στα χρόνια που ακολουθούν η BMW δεν αντιμετωπίζει ποτέ οικονομικά προβλήματα και συνεχίζει να κατασκευάζει μοτοσυκλέτες, πολλές από τις οποίες μπορείτε να δείτε στο φωτογραφικό αφιέρωμα.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Για να εμβαθύνουμε στην γκάμα της Αμερικάνικης εταιρείας θα πρέπει να κατηγοριοποιήσουμε τα μοντέλα της, να δούμε ποιους κινητήρες χρησιμοποιούν και ποια είναι τα κοινά στοιχεία μεταξύ τους
Η Harley-Davidson εγκαινιάζει μια νέα εποχή στην Ελλάδα, υπό τη στρατηγική καθοδήγηση του Fais Group. Η ανανέωση αυτή σηματοδοτείται από τη συμμετοχή εκπροσώπων του ειδικού τύπου σε ένα οργανωμένο ταξίδι στη Σόφια, για μια πρώτη γνωριμία με τη γκάμα μοντέλων του 2025
Τα Ιαπωνικά εργοστάσια πάντα κατασκεύαζαν μοντέλα που κυκλοφορούσαν αποκλειστικά στην χώρα τους, όπως τα Suzuki SV400 και SV400S
Ο όρος «ληγμένο κράνος» μπορεί να μην είναι ευρέως γνωστός, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι ένας αβάσιμος προβληματισμός. Όπως συμβαίνει με πολλά πράγματα, υπάρχουν παράμετροι, εξαιρέσεις και διαβαθμίσεις

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.