Αφιερώματα

Benelli Sei: Η πρώτη εξακύλινδρη μοτοσυκλέτα παραγωγής!

Σε 750 και 900 κ.εκ.


08.08.2018

Παράχθηκε από το ιταλικό εργοστάσιο για τέσσερα χρόνια. Από το 1974 έως το 1978 πουλήθηκαν 3.200 μοτοσυκλέτες, ενώ αντικαταστάθηκε από την 900 Sei 

benelli sei 3

750 Sei

"Η ιταλική εναλλακτική" ήταν το διαφημιστικό σλόγκαν της Benelli στη δεκαετία του εβδομήντα. Αν και ήταν έτοιμη από το 1972, παρουσιάστηκε το 1974. Ο εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας ήταν πιο στενός απ’ ότι αναμενόταν χάρις στην μετακίνηση του εναλλάκτη από την αριστερή πλευρά του κινητήρα, πίσω από τους κυλίνδρους. Με τρία καρμπυρατέρ της Dell'Orto, ο κινητήρας παρήγαγε περίπου 70 ίππους και έφτανε τα 195 χ.α.ω τελικής ταχύτητας. Το βάρος της ήταν 254 κιλά και ήταν βαρύτερη από μοτοσυκλέτες της ίδια κατηγορίας.

 benelli sei 1

Όμως εξαιτίας του άκαμπτου πλαισίου και των εξαιρετικών αναρτήσεων, το 750 Sei έδινε στον αναβάτη του μεγάλη σιγουριά σε υψηλές ταχύτητες. Τα δύο δισκόφρενα στον μπροστινό τροχό ακινητοποιούσαν την μοτοσυκλέτα εύκολα. Τα τελικά των εξαμίσεων ήταν έξι – τρία από κάθε πλευρά – τονίζοντας έτσι των αριθμό των κυλίνδρων του.

benelli sei 2

900 Sei

Το 900 Sei αποτελεί τον προπομπό των σύγχρονων τουριστικών μοτοσυκλετών. Το 1978, ο εξακύλινδρος κινητήρας έφτασε τα 906cc. Η τελική του ταχύτητα ξεπερνούσε τα 200 χ.α.ω. ενώ άνετα μπορούσε να ταξιδεύει με δύο αναβάτες επί ώρες. Οι αλλαγές σε σχέση με το 750 Sei ήταν ουσιαστικές. Το Sei απέκτησε αναβαθμισμένες αναρτήσεις, μίνι φέρινγκ, χυτές ζάντες, ενώ το πίσω ταμπούρο αντικαταστάθηκε από δισκόφρενο.

benelli sei 5

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Για να εμβαθύνουμε στην γκάμα της Αμερικάνικης εταιρείας θα πρέπει να κατηγοριοποιήσουμε τα μοντέλα της, να δούμε ποιους κινητήρες χρησιμοποιούν και ποια είναι τα κοινά στοιχεία μεταξύ τους
Η Harley-Davidson εγκαινιάζει μια νέα εποχή στην Ελλάδα, υπό τη στρατηγική καθοδήγηση του Fais Group. Η ανανέωση αυτή σηματοδοτείται από τη συμμετοχή εκπροσώπων του ειδικού τύπου σε ένα οργανωμένο ταξίδι στη Σόφια, για μια πρώτη γνωριμία με τη γκάμα μοντέλων του 2025
Τα Ιαπωνικά εργοστάσια πάντα κατασκεύαζαν μοντέλα που κυκλοφορούσαν αποκλειστικά στην χώρα τους, όπως τα Suzuki SV400 και SV400S
Ο όρος «ληγμένο κράνος» μπορεί να μην είναι ευρέως γνωστός, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι ένας αβάσιμος προβληματισμός. Όπως συμβαίνει με πολλά πράγματα, υπάρχουν παράμετροι, εξαιρέσεις και διαβαθμίσεις

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.