Αφιερώματα

Derbi Mulhacen – Μια μοτοσυκλέτα πολύ μπροστά από την εποχή της

Μια εξαιρετική μοτοσυκλέτα που έπρεπε να βγει στην παραγωγή 10 χρόνια αργότερα


06.03.2024

Από τις πιο παρεξηγημένες μοτοσυκλέτες. Γράφτηκαν πολλά εγκομιαστηκά σχόλια στον ειδικό τύπο, σνομπαρίστηκε όμως από το κοινό


Όταν η Derbi έφτιαχνε scrambler οι υπόλοιποι κατασκευαστές κοιμόντουσαν. Κυκλοφόρησε όπως το βλέπετε δέκα χρόνια πριν το Ducati Scrambler. Χωρίς να είναι ρετρό, αλλά με φουτουριστική σχεδίαση, είχε τροχούς 18 ιντσών και βάρος μόλις 162 κιλά. Ο μονοκύλινδρος κινητήρας του προέρχονταν από το Yamaha XT660 και κατασκευαζόταν από την Minarelli. To ατσάλινο συνδυαζόταν με ανεστραμμένο πιρούνι Marzocchi 43 χλστ. και αμορτισέρ σύστημα μοχλισμού. Για το ψαλίδι τι να γράψουμε; Έργο τέχνης που θα ταίριαζε σε superbike. Οι κυματιστού δίσκοι, η ακτινικής στήριξης τετραέμβολη δαγκάνα της Brembo και το μεγάλο τελικό της εξάτμισης που έβγαινε ψηλά ολοκλήρωναν την εικόνα μια μοτοσυκλέτας πολύ μπροστά από την εποχή της. Προσέξτε το σήμα όλων τον επιφανειών καθώς και του ψυγείου. Πολύ μπροστά.

derbi mulhacen 2

Χάρη στο πολύ κοντό μεταξόνιο (1.386 χλστ.) ήταν πολύ ευέλικτο. Οι αναρτήσεις ήταν ρυθμισμένες για να προσφέρουν άνεση, ενώ μπορούσε να διασχίσει εύκολα βατούς χωματόδρομους. Από το 2006 έως το 2010 που έμεινε στην παραγωγή δεν κατάφερε να πείσει πολύ κόσμο. Ήταν ακριβό και το ρετρό τότε δεν ήταν στην μόδα. Όσοι το ψάχνουν δεν θα βρουν ούτε ζάντα στην Ελλάδα. Ας πρόσεχαν.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Για να εμβαθύνουμε στην γκάμα της Αμερικάνικης εταιρείας θα πρέπει να κατηγοριοποιήσουμε τα μοντέλα της, να δούμε ποιους κινητήρες χρησιμοποιούν και ποια είναι τα κοινά στοιχεία μεταξύ τους
Η Harley-Davidson εγκαινιάζει μια νέα εποχή στην Ελλάδα, υπό τη στρατηγική καθοδήγηση του Fais Group. Η ανανέωση αυτή σηματοδοτείται από τη συμμετοχή εκπροσώπων του ειδικού τύπου σε ένα οργανωμένο ταξίδι στη Σόφια, για μια πρώτη γνωριμία με τη γκάμα μοντέλων του 2025
Τα Ιαπωνικά εργοστάσια πάντα κατασκεύαζαν μοντέλα που κυκλοφορούσαν αποκλειστικά στην χώρα τους, όπως τα Suzuki SV400 και SV400S
Ο όρος «ληγμένο κράνος» μπορεί να μην είναι ευρέως γνωστός, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι ένας αβάσιμος προβληματισμός. Όπως συμβαίνει με πολλά πράγματα, υπάρχουν παράμετροι, εξαιρέσεις και διαβαθμίσεις

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.