Αγώνες Εξωτερικού

Markus Flasch: «Το 2027 θα μπορούσε να είναι η κατάλληλη χρονιά για την BMW στο MotoGP»

Σε τρία χρόνια οι αλλαγές θα είναι πολλές και αυτό ίσως επιτρέψει σε κατασκευαστές που δεν συμμετέχουν στο κορυφαίο πρωτάθλημα να εμπλακούν σε αυτό


10.05.2024

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της BMW Motorrad επιβεβαιώνει το ενδιαφέρον της γερμανικής εταιρείας για το MotoGP, αλλά θέτει έναν όρο: "πρώτα πρέπει να κατακτήσουμε τα Superbike"


Πριν από λίγες ημέρες σας είχαμε ενημερώσει πως η BMW Motorrad σκέφτεται την συμμετοχή της στο MotoGP από το 2027, όταν δηλαδή οι κανονισμοί θα αλλάξουν. Σε τρία χρόνια οι αλλαγές θα είναι πολλές και αυτό ίσως επιτρέψει σε κατασκευαστές που δεν συμμετέχουν στο κορυφαίο πρωτάθλημα να εμπλακούν σε αυτό.

MotoGP: Μεγάλες αλλαγές από το 2027

Από τότε που η Suzuki αποφάσισε να εγκαταλείψει το MotoGP, υπάρχουν δύο ελεύθερες θέσεις στο grid, διαθέσιμες για έναν κατασκευαστή που επιθυμεί να μπει στο πρωτάθλημα. Η Dorna (και η Liberty) θα ήθελαν να πολύ να ενταχθεί στο Πρωτάθλημα έναν από τους γίγαντες της μοτοσυκλετοβιομηχανίας.

Ο Marcus Flasch επιβεβαίωσε σε συνέντευξή του στο speedweek.com το ενδιαφέρον την BMW για το MotoGP (δείτε εδώ τις δηλώσεις του) θέτει όμως μία προϋπόθεση για την πιθανή συμμετοχή της σε αυτό. Την κατάκτηση του παγκόσμιου πρωταθλήματος Superbike. Μετά τους τρεις πρώτους γύρους της φετινής σεζόν, δεν είναι κάτι που φαντάζει αδύνατο. Ο Toprak Razgatlioglu φαίνεται ότι έκανε το θαύμα, μεταμορφώνοντας τον «βάτραχο σε πρίγκιπα», αλλά αυτή τη στιγμή οι νίκες και οι θέσεις στο βάθρο του M1000RR συνδέονται μόνο με τον Τούρκο αναβάτη, ο οποίος δήλωσε ότι πρέπει να γίνει ακόμη πολύ δουλειά όσον αφορά τον κινητήρα και τα ηλεκτρονικά.

Το 2027 απέχει ακόμη σχεδόν τρία χρόνια και επομένως δεν αποκλείεται η πιθανή συμμετοχή της γερμανικής εταιρείας να γίνει πραγματικότητα. Θα δούμε αν ο Bautista και η Ducati θα το επιστρέψουν…

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Τα σκληρά εμπρός και μαλακά πίσω μείγματα γόμας των ελαστικών MICHELIN Power Slick επέτρεψαν στον Jorge Martin (Prima Pramac Racing) να κερδίσει την pole position το Σάββατο, σημειώνοντας το νέο ρεκόρ πίστας όλων των εποχών με χρόνο 1'29.919
O Ισπανός ήταν ταχύτερος στις δοκιμές - ο μοναδικός που έσπασε το φράγμα του 1:30 - και κατέκτησε δύο νίκες θρίλερ φεύγοντας από την Γαλλία με προβάδισμα 38 βαθμών από τον Francesco Bagnaia
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της BMW Motorrad επιβεβαιώνει το ενδιαφέρον της γερμανικής εταιρείας για το MotoGP, αλλά θέτει έναν όρο: "πρώτα πρέπει να κατακτήσουμε τα Superbike"
Ένα διπλός αγώνας MotoGP™ και MotoE™ αυτό το Σαββατοκύριακο για τη Michelin, μπροστά στο μεγαλύτερο κοινό της σεζόν

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.