Δοκιμές

Πρώτη επαφή με το VOGE RR660

Οδηγήσαμε το πρωτότυπο supersport στην μικρά πίστα δοκιμών της VOGE


29.03.2024

Το ταξίδι στην Κίνα, στην έδρα της VOGE, έγινε ακόμη πιο ενδιαφέρον αφού οδηγήσαμε μια μοτοσυκλέτα που θα βγει στην παραγωγή το 2025

Είναι σπάνιο να σου δίνουν να οδηγείς μια μοτοσυκλέτα που βρίσκεται υπό εξέλιξη. Και μάλιστα αυτή να διαθέτει έναν κινητήρα που δεν έχει χρησιμοποιηθεί σε άλλη μοτοσυκλέτα της εταιρείας. Διότι η μοτοσυκλέτα που βλέπετε στις εικόνες φέρει τον πρώτο τετρακύλινδρο σε σειρά, μεσαίου κυβισμού, της VOGE. Mε δύο εκκεντροφόρους, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, ισχύ πάνω από 100 ίππους, επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε 3,5 δευτ. και τελική πάνω από 240 χλμ/ώρα. Η Loncin, μητρική εταιρεία της VOGE, ισχυρίζεται πως το νέο της τετρακύλινδρο δημιούργημα είναι κατά 10% ελαφρύτερο και πιο συμπαγές από τους αντίστοιχους κινητήρες του ανταγωνισμού.

VOGE RR660 2WO 11

Μια ημέρα πριν τον είχαμε δει στο showroom αλλά οι υπεύθυνοι του εργοστασίου μας ενημέρωσαν πως θα δούμε και θα οδηγήσουμε μια μοτοσυκλέτα που άλλαξε όνομα μετά την πρώτη της παρουσίαση σε έκθεση της Κίνας πριν από μερικούς μήνες.

Για τους Κινέζους το 6 ανήκει στους τυχερούς αριθμούς. Για αυτό το όνομα του supersport αρχικά ήταν RR666. Επειδή το μοντέλο προορίζεται και για την ευρωπαϊκή αγορά η VOGE αναγκάστηκε να αλλάξει το όνομα και έτσι το «διαβολικό» RR666 έγινε RR660, ενώ απέκτησε ψαλίδι αλουμινίου δύο μπράτσων, αντί για μονόμπρατσο. Επίσης το «κοντό» τελικό αντικαταστάθηκε από ένα κλασσικής σχεδίασης.

VOGE RR660 2WO 5

Είναι όμορφη, μοντέρνα, με φρένα ακτινική στήριξης της Brembo μπροστά, ρυθμιζόμενες αναρτήσεις KYB, TFT οθόνη, φώτα LED και φυσικά αεροδυναμικά φτερά. Το ψαγμένο υποπλαίσιο δένει άψογα με το ασύμμετρο ψαλίδι. Η μίνιμαλ ουρά, είναι σήμα κατατεθέν όλων των σύγχρονων supersport. Οι ζάντες με τις λεπτές ακτίνες προσθέτουν ακόμη μια σπορ πινελιά.

Παρά τον έντονα σπορ χαρακτήρα της όταν ανέβεις στο RR660 διαπιστώνεις πως δεν πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα του είδους με ακραία θέση οδήγησης. Βρίσκεται πιο κοντά στο Honda CB650R παρά στο Yamaha R7. Οπότε μπορεί να οδηγηθεί καθημερινά, αλλά και να σταθεί αξιοπρεπώς σε ένα track day.

VOGE RR660 2WO 9

Οι ιθύνοντες της VOGE έφεραν στην μικρή πίστα δοκιμών του RR660 για να το δούμε, να το ακούσουμε να δουλεύει και να πάρουμε μια μικρή γεύση οδηγώντας για λίγο. Το πρώτο τετρακύλινδρο supersport της VOGE είναι σε αρχικό στάδιο εξέλιξης οπότε δεν μπορούμε να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα. Ωστόσο διαπιστώσαμε πως η VOGE βρίσκεται στο σωστό δρόμο και αυτό δείχνει πως η δουλειά που γίνεται είναι αν μη τι άλλο σοβαρή και αξιόλογη σε όλα τα επίπεδα. Και αυτό είναι η μεγαλύτερη παρακαταθήκη για το μέλλον για μια εταιρεία που θέλει να εδραιώσει την θέση της στην παγκόσμια αγορά.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.