Δοκιμές

Δοκιμή Honda CRF 1100 Africa Twin Adventure Sports 2024: Βρήκε τον ασφάλτινο δρόμο της

Η νέα Adventure Sports είναι εντελώς διαφορετική από την προκάτοχό της


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  12.03.2024

Το Adventure Sports του 2024 είναι η Africa Twin που είχαν ονειρευτεί πολλοί. Νέοι και παλιοί. Όσοι πάντα ήθελαν ένα Africa, αλλά φοβήθηκαν το ύψος του, όσοι επιθυμούσαν ένα εξελιγμένο Varadero

Φωτογραφίες: Θοδωρης Ερμήλιος

Θα το βλέπουν επίσης πολύ θετικά αυτοί που επιθυμούν έναν μεγάλο, high-end ταξιδευτή, με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, που τους αρέσει η περιπετειώδης εμφάνιση, αλλά στο ενενήντα τοις εκατό των ταξιδιών τους δεν «αφήνουν» ποτέ την άσφαλτο.

Honda Africa Twin 1100 Adventure Sports 2024 2wo 993

Οδηγώντας την πρώτη γενιά της Africa Twin είχαμε γράψει πως η Honda προσεγγίζει την πιο δημοφιλή κατηγορία μοτοσυκλετών με τον δικό της τρόπο. Επενδύοντας στην ευχρηστία, την αντοχή στο χρόνο, την ευκολία στην οδήγηση, τις off road ικανότητες και τον ταξιδιωτικό χαρακτήρα. Ο μεγαλύτερος κατασκευαστής δεν μπαίνει στη διαδικασία να «κυνηγήσει» την ιπποδύναμη, δεν εφαρμόζει ραντάρ στις μοτοσυκλέτες του. Στον αντίποδα έχει στη φαρέτρα του το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που, αν δεν το ζήσεις, είναι αδύνατο να το κρίνεις.

Africa Twin: Για να μαθαίνουν οι νεότεροι

Το 1986 η Honda αποφάσισε να συμμετάσχει επίσημα στον πιο σημαντικό αγώνα Raid/Adventure στον κόσμο, το Paris-Dakar. Για αυτό το HRC εξέλιξε ένα πρωτότυπο 750 cc που ονόμασε NXR 750 με το κωδικό όνομα NT5A. Κερδίζουν με την πρώτη προσπάθεια, κάτι που επαναλαμβάνεται τα επόμενα τρία χρόνια, '87, '88 και '89. Την ίδια χρονιά, με την τρίτη συνεχόμενη νίκη τους, το 1988, αποφάσισαν να εκμεταλλευτούν την εξαιρετική πλατφόρμα που είχε οδηγήσει σε αυτές τις νίκες και λάνσαραν το πρώτο Honda Africa Twin με κινητήρα 650 κ.εκ.

Honda Africa Twin 1100 Adventure Sports 2024 2wo 992

Τεχνικά, βασίζονται στο Transalp , ένα on-off με αρκετά ασφάλτινο προσανατολισμό, V-2 κινητήρα με περιεχόμενη γωνία 52 μοιρών και 600 cc που ανέβασαν στα 647 cc με ισχύ 57 ίππους στις 8.000 σ.αλ. Περιττό να αναφερθεί ότι η εξωτερική του εμφάνιση ήταν πολύ «ντακαριανή», με μεγάλο ρεζερβουάρ και τα χρώματα του HRC. Οι αναρτήσεις είχαν μεγαλύτερες διαδρομές, το πλαίσιο πιο στιβαρό και ο κινητήρας προστατευόταν από μια μεγάλη ποδιά από αλουμίνιο. Ζύγιζε 185 κιλά. Το 1990 ο κυβισμός αυξήθηκε στα 742 cc και η ισχύς στους 62 ίππους. Το πλαίσιο ενισχύθηκε ενώ ταυτόχρονα υιοθετήθηκε ένα δεύτερο μπροστινό δισκόφρενο. Με «δίαιτα» σε άλλα σημεία οι σχεδιαστές της Honda καταφέρνουν να κρατήσουν το βάρος στα ίδια κιλά.

Το 1993 το πλαίσιο τροποποιήθηκε για να χαμηλώσει το ύψος της σέλας, το ρεζερβουάρ συνέχισε να έχει μεγάλη χωρητικότητα, αλλά το σχήμα του άλλαξε, έχασε μερικούς ίππους εξαιτίας περιορισμών στους ρύπους, απέκτησε όγκο και το βάρος αυξήθηκε σημαντικά, στα 207 κιλά. Το 1996 έγινε ένα ρετουσάρισμα σε αναζήτηση μεγαλύτερης άνεσης και το 2003 δυστυχώς σταμάτησε η παραγωγή του. Πουλήθηκαν 73.000 μονάδες σε όλο τον κόσμο.
Μέχρι το 2015, που η Honda ανακοίνωσε την επιστροφή του Africa Twin, με μια εντελώς διαφορετική αρχιτεκτονική, αλλά την ίδια φιλοσοφία. Το σύγχρονο Africa κυκλοφόρησε το 2016, με την έκδοση Adventure Sports να έρχεται το 2018. Εδώ και εννέα χρόνια έχουν πουληθεί πάνω από 100.000 μονάδες. Είναι η τρίτη σε πωλήσεις μεγάλη μοτοσυκλέτα της Honda από το 2000.

Honda Africa Twin 1100 Adventure Sports 2024 2wo 4

Το 2018 το Adventure Sports ήταν ο «μεγάλος μπαμπάς» σε σύγκριση με το μικρότερο, ελαφρύτερο, πιο ευέλικτο Africa Twin. Είχε ρεζερβουάρ 24,8 λίτρων και ψηλότερη ζελατίνα, με ανάρτηση μεγαλύτερων διαδρομών και ύψος σέλας 900-920 mm. Μας μπέρδεψε όμως. Από τη μία το τεράστιο ρεζερβουάρ και η μεγαλύτερη αυτονομία υποδήλωναν ασφάλτινο προσανατολισμό, αλλά η αυξημένη απόσταση από το έδαφος και το ύψος σέλας το καθιστούσαν δύσχρηστο για αναβάτες κάτω του 1,80.

Το 2020 το Adventure Sports ανανεώθηκε με έναν μεγαλύτερο και ισχυρότερο κινητήρα, μια σειρά από νέα ηλεκτρονικά, ημί-ενεργητική ανάρτηση που βρίσκονταν στη λίστα προαιρετικού εξοπλισμού, έκδοση DCT, ενώ εξίσου σημαντική ήταν και η μείωση του ύψους της σέλας στα 850- 870 mm, καθιστώντας το πιο ευρέως προσβάσιμο.

Η μεταμόρφωση

Και τώρα, το 2024, ολοκληρώνεται η μεταμόρφωσή του σε μια σχεδόν μοτοσυκλέτα δρόμου, αλλάζοντας τον μπροστινό τροχό 21 ιντσών και το ελαστικό 90/90 με έναν 19 ιντσών με φαρδύτερο ελαστικό 110/80, χαμηλώνοντας την πλέον ημί-ενεργητική ανάρτηση ακόμα περισσότερο, αλλάζοντας την ισορροπία της μοτοσυκλέτας και μειώνοντας το ύψος της σέλας στα 835-855 mm – με μια ακόμη επιλογή που την τοποθετεί κάτω από τα 800 mm. Επίσης για το 2024, ο κινητήρας διαθέτει μεγαλύτερη ισχύ και κυρίως ροπή από τις χαμηλές έως και τις μεσαίες στροφές, ενώ το φέρινγκ είναι πλέον πιο φαρδύ και η ζελατίνα έχει μεγαλώσει. Οι διαθέσιμες εκδόσεις είναι δύο, με συμβατικό κιβώτιο ταχυτήτων ή DCΤ. Όλες διαθέτουν ημί-ενεργητική ανάρτηση. Η έκδοση Special Colour είναι αυτή της δοκιμής, ενώ υπάρχει και μία σε μαύρο-γκρι. Οι τιμές ξεκινούν από 20.400€ και φτάνουν τις 22.150€ για τη μοτοσυκλέτα δοκιμής που διέθετε έξτρα αυτοκόλλητα τροχών (42€), κεντρικό σταντ (221€), προστατευτικά κάγκελα φέρινγκ (495€), κινητήρα (219€) και πλευρικά προστατευτικά ρεζερβουάρ (58€).

Honda Africa Twin 1100 Adventure Sports 2024 2wo 7

Είναι σίγουρα το πιο επιβλητικό από τα Africa Twin. Σε συμφωνία με τις γραμμές που έχουν γίνει πλέον εμβληματικές, το τελευταίο Adventure Sports διατηρεί τη σχεδίαση του προηγούμενου μοντέλου, παρά την έλευση των επανασχεδιασμένων φέρινγκ που τονίζουν τους «μύες» του. Είναι όμορφο, διαφορετικό από όλα τα μεγάλα και μεσαία adventure και στην τριχρωμία που το βλέπετε θυμίζει στους παλιότερους τα Africa που γινόντουσαν αφίσες.

Τα σημαντικά νέα

Αμετάβλητο παρέμεινε το ημί-διπλό ατσάλινο πλαίσιο, με αλουμινένιο ψαλίδι που προέρχεται από το CRF450R, και το αφαιρούμενο υποπλαίσιο αλουμίνιου. Ενώ τα σημαντικά νέα αφορούν τον νέο μπροστινό τροχό 19 ιντσών (και οι δύο έχουν ζάντες tubeless με ακτίνες) με τον πίσω να παραμένει 18 ιντσών με ελαστικό 150/70 ιντσών και το μπροστινό να αλλάζει σε 110/80) και τη διαδρομή της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης Showa EERA που είναι μειωμένη κατά 20 mm (210mm μπροστά και 200mm πίσω). Υπάρχουν ακόμα 4 βασικές ρυθμίσεις Hard, Mid, Soft και Off-road, συνδεδεμένες με προγράμματα οδήγησης, συν δύο που παραμετροποιούνται από τον αναβάτη. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε την προφόρτιση του ελατηρίου του πίσω αμορτισέρ, μόνο με αναβάτη, με συνεπιβάτη, με αναβάτη και αποσκευές, με συνεπιβάτη και αποσκευές. Για το 2024 οι επιλογές είναι δυνατό να αλλάξουν εν κινήσει. Όλες οι αλλαγές που μόλις περιγράφηκαν έχουν στόχο να κάνουν το Africa πιο ακριβές και απολαυστικό στις ασφάλτινες διαδρομές. Το ρεζερβουάρ έχει μεγάλη χωρητικότητα 24,8 λίτρων και το βάρος σε κατάσταση λειτουργίας 253 kg για την έκδοση με DCT.

Honda Africa Twin 1100 Adventure Sports 2024 2wo 6

Ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός είναι κορυφαίος. Η αδρανειακή πλατφόρμα IMU 6 αξόνων επιβλέπει όλα τα συστήματα. Έλεγχος πρόσφυσης HSTC 7 επιπέδων, cornering ABS 2 επιπέδων, wheelie control 3 επιπέδων. Το γκάζι Throttle By Wire προσφέρει 6 λειτουργίες οδήγησης, 4 προκαθορισμένες συν 2 πλήρως παραμετροποιήσιμες. Η TFT οθόνη αφής 6,5" ενσωματώνει το Apple Car Play και το Android Auto καθώς και συνδεσιμότητα μέσω πρωτοκόλλου Bluetooth. Μία, μικρότερη οθόνη LCD επεκτείνει το εύρος των πληροφοριών. Το σύστημα φωτισμού είναι full-LED και εξοπλισμένο με φώτα ημέρας και φώτα στροφής DRL. Ως στάνταρ, διατίθενται Cruise Control, θερμαινόμενες λαβές και θύρα 12 V.

Ο στόχος

Στόχος των σχεδιαστών της Honda ήταν να δώσουν μια νέα ταυτότητα στο Adventure Sports, με γνώμονα να γίνει πιο «προσανατολισμένο στην άσφαλτο». Πιο ακριβές και αποτελεσματικό στις στροφές. Όχι πως με τον 21 ιντσών μπροστινό τροχό το Africa απογοήτευε στην άσφαλτο, αλλά χωρίς αμφιβολία, με τον 19άρη (και με τη νέα ρύθμιση της ανάρτησης) ως προς την αμεσότητα στις αλλαγές κατεύθυνσης, την αίσθηση από το μπροστινό και την πιο σπορ οδηγική συμπεριφορά, μπαίνεις σε άλλη πίστα. Μπορείτε να απολαμβάνετε την «ευλυγισία» του σε στριφτερό δρόμο και να κυριαρχείτε στον αυτοκινητόδρομο. Παρόλο που δεν διαθέτει τεράστια ισχύ, ο δικύλινδρος έχει αρκετή δύναμη ώστε να ανταμείβει όσον αφορά τις επιδόσεις, ειδικά τώρα, που στις χαμηλές και μεσαίες στροφές μεταδίδει μια πρωτόγνωρη ζωντάνια όταν ανοίγετε το γκάζι.

Honda Africa Twin 1100 Adventure Sports 2024 2wo 3

Ο συνδυασμός πλαισίου και ηλεκτρονικής ανάρτησης υποστηρίζει κάθε πρόθεση του αναβάτη. Το τελευταίο, ιδίως, χάρη στη δυνατότητα συνεχούς ανάγνωσης της κατάστασης και προσαρμογής στο στυλ οδήγησης και στις συνθήκες του οδοστρώματος, προσφέρει μια απίστευτη αίσθηση.

Εξαιρετική είναι η ικανότητα ακινητοποίησης, χάρη σε ένα ακούραστο σύστημα πέδησης και ένα κορυφαίο σε απόδοση σύστημα cornering ΑBS. Οι πιο παραδοσιακοί μάλλον θα το προτιμήσουν στην έκδοση με χειροκίνητο κιβώτιο αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το νέο Adventure Sports με τροχό 19'' τετραγωνίζει τον κύκλο με το DCT . Ένας εξελιγμένος «εγκέφαλος», ο οποίος είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση των αλλαγών ταχυτήτων αυτόματα (αλλά και με δυνατότητα χειροκίνητης επέμβασης), διατηρώντας τον κινητήρα πάντα κοντά στη βέλτιστη ταχύτητα περιστροφής ανάλογα με τη διαδρομή και τον τρόπο οδήγησης. Έτσι, δίνεται η δυνατότητα στον αναβάτη να συγκεντρωθεί στη διαδρομή. Ακόμη και οι πιο κακοτράχαλες off road διαδρομές γίνονται πιο απλές και προσιτές.

Honda Africa Twin 1100 Adventure Sports 2024 2wo 991

Στον δρόμο

Όσον αφορά τον κινητήρα, η νέα μοτοσυκλέτα είναι σαφώς καλύτερη στη μεσαία περιοχή στροφών, προσφέροντας περισσότερη επιτάχυνση νωρίτερα – έτσι ώστε όταν ανοίγεις το γκάζι από τις χαμηλές στροφές και αφήνεις τον κινητήρα να τραβήξει, να μπεις στην καλή περιοχή λειτουργίας του νωρίτερα και να αναπτύσσεις ταχύτητα με πιο γρήγορο ρυθμό.

Η απόδοση είναι πιο ομαλή και πιο πλούσια.Ο εν σειρά δικύλινδρος κινητήρας των 1.084 κυβικών δεν υστερούσε σε απόκριση – και μου φαινόταν πιο ζωντανός και δυνατός από ό,τι στα χαρτιά.

Honda Africa Twin 1100 Adventure Sports 2024 2wo 97
Οι αλλαγές που έχει κάνει η Honda στον κινητήρα δεν προσθέτουν απλώς περισσότερη ισχύ – αλλάζουν τον τρόπο που αισθάνεσαι την απόδοσή του. Το εξημερώνουν με πιο μελετημένη απόκριση που ταιριάζει σε μια ασφάλτινη τουριστική μοτοσυκλέτα. Υπάρχει επίσης και μια ηχητική διαφορά. Το τελικό της εξάτμισης, εκτός από ελαφρύτερο, έχει αναβαθμιστεί εσωτερικά με αλλαγές στην εισαγωγή. Παράγει πιο εκλεπτυσμένη χροιά στις χαμηλές στροφές και πιο μπάσα και βροντερή στις υψηλές.

Για τους λάτρεις του DCT, η εξέλιξή του και η βελτίωση στον τρόπο αλλαγής σχέσεων είναι εμφανής. Χρειάζεται ακόμα λιγότερος χρόνος για να το συνηθίσεις. Δεν έχει καμία σχέση με τις πρώτες εκδόσεις. Κάνει την οδήγηση πιο εύκολη, πιο ξεκούραστη με το σύστημα να «διαβάζει» τον ρυθμό οδήγησης και να πραγματοποιεί τις αλλαγές, ανάλογα με το επιλέξιμο πρόγραμμα, όσο πιο κοντά γίνεται στις επιθυμίες του αναβάτη. Πάντα υπάρχει και η επιλογή να αλλάζονται χειροκίνητα οι σχέσεις από τους διακόπτες στο αριστερό γκριπ.

Αγαπημένη

Θα μπω κατευθείαν στο θέμα. Το Africa Twin είναι από τις αγαπημένες μοτοσυκλέτες και επίσης μου αρέσει που η Honda σου δίνει τη δυνατότητα επιλογής διαφορετικών εκδόσεων. Σίγουρα θα έκανα δικό μου ένα Adventure Sports και θα σας αναφέρω αμέσως τους λόγους. Νιώθω πολύ άνετα πάνω του, η γενική συμπεριφορά και οι ικανότητές του με έχουν πείσει και με μια μοτοσυκλέτα τέτοιου βάρους και διαστάσεων δεν πρόκειται να μπω σε δύσκολους χωματόδρομους σε καμία περίπτωση.

Honda Africa Twin 1100 Adventure Sports 2024 2wo 95

Ο τροχός των 19" με φαρδύτερο ελαστικό, οι πιο «κοντές» αναρτήσεις και το χαμηλότερο κέντρο βάρους χαρίζουν αναμφίβολα μεγαλύτερη ακρίβεια σε κάθε τύπο στροφής, περισσότερη ασφάλεια και σταθερότητα στο φρενάρισμα, περισσότερη εμπιστοσύνη στις γρήγορες καμπές και στον αυτοκινητόδρομο σε υψηλές ταχύτητες είναι «βράχος».

O νέος, πιο ασφάλτινος προσανατολισμός, έχει αυξήσει το άμεσο αίσθημα εμπιστοσύνης και οικειότητας που χαρακτήριζε πάντα το Africa και τα περισσότερα μοντέλα της Honda. H νέα σέλα, χαμηλότερη και πιο άνετη, χάρη σε ένα επιπλέον στρώμα αφρώδους υλικού, τοποθετείται στα 855 mm και μπορεί να χαμηλώσει στα 835 mm. Μία από τις αιτίες της νέας αίσθησης που σου δίνει η μοτοσυκλέτα είναι η μετακίνηση του κέντρου βάρους της χαμηλότερα, βελτιώνοντας έτσι τους ελιγμούς σε χαμηλή ταχύτητα. Η απόσταση από το έδαφος βρίσκεται πλέον στα 220 mm (30 mm λιγότερο από την προηγούμενη έκδοση με τον τροχό 21''). Το μεταξόνιο είναι 1.550 mm ενώ αντίστοιχα η γωνία κάστερ και το ίχνος είναι 27,5° και 106 mm (στο προηγούμενο μοντέλο ήταν 1.575 mm, 27,5°, 113 mm). Αριθμοί που μεταφράζονται σε αυξημένη ευκολία ελιγμών, που εκτιμώνται ιδιαίτερα όταν είναι πλήρως φορτωμένο, σε χαμηλή ταχύτητα ακόμη και σταματημένο. Το κόψιμο τιμονιού, που είναι από τα μεγαλύτερα σε μοτοσυκλέτα του είδους, και η κατανομή βάρους σου δίνουν την αίσθηση ότι μπορείς να κατευθύνεις τη μοτοσυκλέτα σε οποιαδήποτε κατάσταση χωρίς κόπο, καθιστώντας την εύκολη για αναβάτες (σχεδόν) όλων των αναστημάτων και επιπέδου εμπειρίας. Το φαρδύ τιμόνι, το ύψος σέλας, η τοποθέτηση των ποδιών, όλα συμβάλλουν στο να νιώσεις αμέσως άνετα.

Honda Africa Twin 1100 Adventure Sports 2024 2wo 96

Η άνεση είναι κορυφαία (ακόμη και για τον συνεπιβάτη, που έχει στη διάθεσή του μεγάλη σέλα και καλοσχεδιασμένες χειρολαβές) και μπορείτε να διανύσετε πολλά χιλιόμετρα χωρίς προβλήματα. Οι κραδασμοί είναι ελάχιστοι, καθόλου ενοχλητικοί και η αεροδυναμική προστασία που προσφέρουν τα φέρινγκ και η ψηλή ζελατίνα, που μπορεί να ρυθμιστεί σε 5 θέσεις, είναι επίσης καλή. Θα θέλαμε η τελευταία να μπορεί να ρυθμιστεί ηλεκτρονικά για ευνόητους λόγους. Άλλωστε είναι μια λύση που έχει υιοθετηθεί από τον ανταγωνισμό. Μια άλλη αρνητική σημείωση αφορά το μπλοκ στο αριστερό μέρος του τιμονιού, το οποίο είναι πολύ γεμάτο, με κίνδυνο να «χαθείς» ανάμεσα στους διακόπτες. Ευτυχώς η οθόνη TFT είναι αφής και κάνει τη ρύθμιση πολλών παραμέτρων πιο γρήγορη και άμεση.

Honda Africa Twin 1100 Adventure Sports 2024 2wo 994

Βρήκε τον δρόμο του

Πέρασαν αρκετά χρόνια προτού το Africa Twin Adventure Sports να γίνει η μοτοσυκλέτα που έπρεπε να είναι εξαρχής. Ένα τουριστικό adventure, στο οποίο η Honda εφάρμοσε την τεράστια τεχνογνωσία της φέρνοντάς το στον σωστό… ασφάλτινο δρόμο.

Honda Africa Twin 1100 Adventure Sports 2024 2wo 999

Εξοπλισμός Αναβάτη Moto Market
Κράνος: Airoh Commander 2 Mavick
Μπουφάν: Nordcode Adventure Evo
Παντελόνι: Nordcode Oslo
Γάντια: Spidi NKD H2OUT
Μποτάκια: Eleveit Diverge WP

 

HONDA CRF 1100L AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS ΑΦΟΙ ΣΑΡΑΚΑΚΗ ΑΕΒΜΕ
ΤΙΜΗ (€): Από 20.400€ (22.150€ μοτοσυκλέτα δοκιμής)
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Υγρόψυκτος OHC 4-χρονος 8-βάλβιδος Παράλληλος Δικύλινδρος με στρόφαλο 270° και κεφαλή Unicam
ΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc) 1.084
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ (mm) 92 x 81,5
ΣΥΜΠΙΕΣΗ 10,1
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΑΓΩΓΗΣ 2 ΣΕ 1
ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΜΙΖΑ
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
ΙΣΧΥΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ (hp/rpm) 102/7.500
ΡΟΠΗ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ (kgm/rpm) 11,4/5.500
ΒΑΡΟΣ (kg) 243 (πλήρης υγρών)
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ (mm) 835/855mm (επιλογή χαμηλής σέλας 795mm)
ΜΗΚΟΣ (mm) 2.305
ΠΛΑΤΟΣ (mm) 960
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm) 1.570
ΙΧΝΟΣ(mm) 106
ΚΑΣΤΕΡ(o) 27,5
ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΜΠΡΟΣΤΑ:

110/80-R19M/C 59V (Tubeless) Bridgestone Battlax Adventure A41

ΠΙΣΩ: 150/70-R18M/C 70H (Tubeless) Bridgestone Battlax Adventure A41
ΠΛΑΙΣΙΟ: Ατσάλινο Ημίδιπλο, κλειστού τύπου με αλουμινένιο υποπλαίσιο
ΨΑΛΙΔΙ: Αλουμινίου
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ

Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι της SHOWA με εσωτερικό σωλήνα διαμέτρου 45mm, και ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου (SHOWA EERATM) με ρυθμίσεις απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς, διαδρομή 210mm

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ

Μονοκόμματο χυτό αλουμινένιο ψαλίδι με μοχλικό Pro-Link, αμορτισέρ αερίου της Showa, υδραυλική ρύθμιση προφόρτισης με έλεγχο από απόσταση και ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου (SHOWA EERATM) με ρυθμίσεις απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς, διαδρομή πίσω τροχού 200 mm.

ΦΡΕΝΟ ΕΜΠΡΟΣ Δύο πλευστοί κυματοειδείς δίσκοι 310 χλστ. με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες επιλέξιμο ABS mode με ρύθμιση on road και off road
ΦΡΕΝΟ ΠΙΣΩ Κυματοειδής δίσκος 256 χλστ. με δαγκάνα ενός εμβόλου επιλέξιμο ABS mode με ρύθμιση on road και off road
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ 24,8χ ΛΙΤΡΑ
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (lt/100km/h) 6,3ΛΙΤΡΑ

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.