20.09.2021
O αναβάτης της Ducati κέρδισε για δεύτερη συνεχόμενη φορά, επικρατώντας στη μάχη με τον Fabio Quartararo
Το ιδανικό αγωνιστικό Σαββατοκύριακο για την Ducati που είδες τους εργοστασιακούς αναβάτες σε MotoGP και WorldSBK να κατακτούν νίκες. Είδαμε επίσης και στα δύο πρωταθλήματα να ανεβαίνουν για πρώτη φορά στο βάθρο δύο αναβάτες «δορυφορικών» ομάδων του ιταλικού εργοστασίου, δείχνοντας πως υπάρχουν άξιοι διάδοχοι των επίσημων αναβατών της ομάδας. Ο Enea Bastianini (Avintia Espnsorama) με την δύο ετών Desmosedici έκανε την έκπληξη και τερμάτισε τρίτος, ενώ ο Axel Bassani (Motocorsa Racing) έφτασε μέχρι τη δεύτερη θέση στο βροχερό Α΄σκέλος του WorldSBK στην πίστα της Catalunya.
Ο αγώνας στο Misano, ο πρώτος φετινός αφού θα ακολουθήσει ακόμη ένας στις 24 Οκτωβρίου, έμοιαζε αρκετά με αυτόν στην Aragon. Ο πρωταγωνιστής ήταν και πάλι ο Francesco Bagnaia, που όντας αλάνθαστος για δεύτερο σερί αγώνων, δεν φοβήθηκε ούτε τον Fabio Quartararo, όπως έκανε και στην Ισπανία με τον Marc Marquez, τερμάτισε πρώτος και διατηρεί λιγοστές ελπίδες για την κατάκτηση του τίτλου. Οι αγώνες που απομένουν είναι τέσσερις και οι βαθμοί πως χωρίζουν Bagnaia και Quartararo είναι 48.
Η πρώτη γραμμή εκκίνησης ήταν ίδια με αυτήν στην Aragon. Δύο εργοστασιακά Ducati, με Bagnaia και Miller και στην «άκρη» ο Quartararo με τη Yamaha M1. Τα Desmosedici έφυγαν καλύτερα και μαζί ο Jorge Martin (Pramac Racing). Ο Quartararo ξεπέρασε τον Ισπανό που έπεσε και ήταν θέμα χρόνου με τον ρυθμό που είχε να «πιάσει» τον δεύτερο Miller.
Πιο πίσω την έκπληξη κάνει ο Enea Bastianini που με την «παλιά» Desmosedici είναι το ίδιο γρήγορος με τους εργοστασιακούς. Αφήνει πίσω του τους πρωτοκλασάτους, Marc Marquez, Aleix Espargararo, Joan Mir και Alex Rins που έπεσε για έκτη φορά φέτος ενώ βρισκόταν στην πέμπτη θέση.
Εν τω μεταξύ ο Quartararo προσπέρασε τον Miller που προσχώρησε στη συνέχεια στο γκρουπ που διεκδίκησε την τέταρτη θέση. Ο Γάλλος είχε επιλέξει μεσαίας γόμας πίσω ελαστικό, ενώ ο Bagnaia μαλακής. Η επιλογή φάνηκε να βγαίνει στους 7 τελευταίους γύρους όταν η M1 βρέθηκε κολλημένη πίσω από την Ducati. Όμως ο Bagnaia ήταν για μια ακόμη φορά αλάνθαστος. Διαχειρίστηκε εξαιρετικά στους τελευταίους γύρους την κατάσταση των ελαστικών του και κράτησε πίσω του τον Quartararo, ο οποίος στον τελευταίο γύρο δεν πίεσε όσο θα περιμέναμε, σκεπτόμενος σίγουρα πως και οι 20 βαθμοί της δεύτερη θέσης είναι αρκετοί για το χρονικό σημείο που βρίσκεται το πρωτάθλημα.
Την τέταρτη θέση τελικά κατέλαβε ο Marc Marquez (Honda) που επικράτησε πάνω στην γραμμή του τερματισμού του Mir (Suzuki) και του Miller (Ducati). Όμως ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής με την GSX-RR λόγω υπέρβασης ορίων πίστας τιμωρήθηκε με ποινή μίας θέσης και ήταν τελικά έκτος.
Έβδομος ήταν ο Pol Espargararo (Honda), όγδοος ο αδελφός του Aleix (Aprilia), ένατος ο Brad Binder (KTM)κ και δέκατος ο Takaaki Nakagami (LCR Honda).
O Maverick Vinales στον δεύτερο αγώνα του με την Aprilia RS-GP ήταν 13ος και ο Valentino Rossi, που αποθεώθηκε από τους συμπατριώτες του 17ος . Ο Andrea Dovizioso στην επιστροφή του στους αγώνες με την Petronas Yamaha SRT ήταν 21ος .
O επόμενος αγώνας θα διεξαχθεί στις 3 Οκτωβρίο στις H.Π.Α (Circuit of the Americas).
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.