Αγώνες Εξωτερικού

Ο Andrea Dovizioso ετοιμάζεται να επιστρέψει στο γκριντ των MotoGP με την Aprilia

Πολύ πιθανή η επιστρoφή του στη σέλα της Aprilia


26.03.2021

Η αυλαία των MotoGP ανοίγει την Κυριακή 28 Μαρτίου στην πίστα Losail του Κατάρ, αλλά από το γκριντ θα απουσιάζει ένας από τους πρωταγωνιστές των τελευταίων ετών, ο Andrea Dovizioso

Κείμενο: Μένιος Κατής

Δεν αποκλείεται ωστόσο σύντομα να τον δούμε και πάλι στους αγώνες, καθώς οι δοκιμές που θα πραγματοποιήσει με την Aprilia στη Jerez από τις 12 έως τις 14 Απριλίου αποτελούν το πρώτο βήμα μιας διαφαινόμενης συνεργασίας, όπως αναφέρουν ιταλικά δημοσιεύματα. Ο 35χρονος αναβάτης μιλώντας στο Sky Sport άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο συνεργασίας.

«Είναι σημαντικό για εμένα να βρίσκομαι στα MotoGP και θέλω να ευχαριστήσω την Aprilia για την ευκαιρία που μου δίνει. Έχουμε τις δοκιμές στη Jerez και μετά θα δούμε. Αυτή τη στιγμή η πιο σωστή απάντηση είναι 'ποτέ μη λες ποτέ», δήλωσε ο Dovi.

«Το να νικήσω με την Aprilia θα είναι κάτι εκπληκτικό, αλλά γνωρίζω καλά ότι υπάρχουν δυσκολίες. Είναι καλό να κάνεις όνειρα αλλά πρέπει να προχωράς βήμα βήμα. Ελπίζω να βοηθήσω», πρόσθεσε. Εν συνεχεία κλήθηκε να σχολιάσει την παρουσία της ιταλικής ομάδας στις δοκιμές του Κατάρ. «Ο Aleix Espargaro ήταν πολύ δυνατός. Είμαι περίεργος να τον δω στον αγώνα. Πρόκειται για μια ιδιαίτερη πίστα και θα πρέπει να περιμένουμε για να κατανοήσουμε κάποια πράγματα παραπάνω»

Τι αναφέρει το ρεπορτάζ

Στη Jerez ο Dovi θα έχει την ευκαιρία να πάρει μια καλή γεύση από την RS-GP21. Για τους ανθρώπους της Aprilia θα είναι μια πολύ σημαντική δοκιμή καθώς o Ιταλός αναβάτης είναι από τους ταχύτερους και πιο έμπειρους στο χώρο, οπότε ο λόγος τους θα είναι πολύ σημαντικός για την πορεία εξέλιξης της μοτοσυκλέτας. Όπως αναφέρει η Gazzetta dello Sport, το πλάνο που υπάρχει στα χαρτιά κάνει λόγο για συνεργασία μέχρι τα τέλη του 2023!
Το σημαντικό αυτή τη στιγμή είναι ο Dovi να κατανοήσει πλήρως τη νέα μοτοσυκλέτα και τις δυνατότητές της και από κει και πέρα να καθοδηγήσει τους μηχανικούς στο κομμάτι της εξέλιξή της. Στο πλάνο είναι να κάνει φέτος κάποιες συμμετοχές ως wild card, να παρακολουθεί τους αγώνες εκ του σύνεγγυς και από του χρόνου να ηγηθεί των προσπαθειών ως ένας εκ των δύο αναβατών της.

Ο νέος κινητήρας στο επίκεντρο

Η Aprilia RS-GP21 είναι η μοναδική μοτοσυκλέτα στο φετινό γκριντ που έχει νέο κινητήρα, καθώς στην περίπτωση της εταιρείας του Noale δεν ισχύουν οι περιορισμοί που έχουν συμφωνηθεί λόγω Covid-19 (πάγωμα εξέλιξης κινητήρων). Το μεγάλο μειονέκτημα της μοτοσυκλέτας πέρσι εντοπιζόταν στο μοτέρ. Ανέβαζε μέχρι τις 17.500 σ.α.λ. στις δοκιμές, ενώ στον αγώνα για λόγους αξιοπιστίας, ο κόφτης ρυθμιζόταν στις 16.800 σ.α.λ.

Και όλα αυτά τη στιγμή που οι κινητήρες των Ducati D16 και των Honda RC213V έφταναν μέχρι τις 18.500 σ.α.λ. Αυτή η διαφορά μεταφράζεται σε σημαντικές απώλειες: 15 hp λιγότερους, μείον 18-20 km/h σε τελική ταχύτητα και προβλήματα στην επιτάχυνση. Ο νέος τετρακύλινδρος κινητήρας V 90 μοιρών εξελίχθηκε υπό τις οδηγίες του έμπειρου μηχανικού της Formula 1, Luca Marmorini που επί χρόνια εργαζόταν στη Scuderia Ferrari. Είναι πιο ελαφρύς σε σχέση με τον ανταγωνισμό, διαθέτει μεγαλύτερη ισχύ σε όλο το φάσμα των στροφών.

Ο νέος κινητήρας θα βρεθεί στο επίκεντρο των δοκιμών του Dovi στη Jerez με τους μηχανικούς της Aprilia να ακούν προσεκτικά τις παρατηρήσεις του έμπειρου Ιταλού αναβάτη. Το Gruppo Piaggio είναι αποφασισμένο να πετύχει και ο στόχος που έχει θέσει για φέτος είναι η Aprilia να βρίσκεται σταθερά εντός δεκάδας και έχει πλασαρίσματα στην πρώτη πεντάδα.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σχεδόν 300.000 θεατές παρακολούθησαν δύο αγώνες θρίλερ με μάχες και πολλές πτώσεις
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία ο δεύτερος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Motocross στα Τρίκαλα με 195 συμμετοχές και πλήθος κόσμου παρόλο που η βροχή προσπάθησε να δυσκολέψει ακόμη περισσότερο όλους τους συμμετέχοντες
Μετά το ταξίδι στο Τέξας (Ηνωμένες Πολιτείες), το Grand Prix της Ισπανίας Estrella Galicia ανοίγει μια σειρά από πέντε αγώνες στην Ευρώπη
Η Bimota by Kawasaki Racing Team θα εξελίξει μοτοσυκλέτα που θα βασίζεται σε πλαίσιο Bimota και κινητήρα ΖΧ-10 RR. Η ομάδα θα κάνει ντεμπούτο το 2025 στο WorldSBK

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.