Αγώνες Εξωτερικού

MotoGP: Αλλαγές ανακοινώθηκαν για τους Wildcard αναβάτες

Όριο στον αριθμό Wildcard συμμετοχών ορίζεται στο MotoGP απο το 2018


Γράφει ο Μανόλης Βλαχάκης  //  20.10.2017

Νέοι κανόνες ανακοινώθηκαν από την επιτροπή αγώνων του MotoGP, περιορίζοντας τον αριθμό συμμετοχών των επιπλέον αναβατών σε τρεις

 

 

Οι αλλαγές αυτές επηρεάζουν κυρίως την ομάδα της KTM και του αναβάτη εξέλιξης Mika Kallio, καθώς είναι η μόνη ομάδα η οποία χρησιμοποιεί Wildcard αναβάτη τόσο συχνά μέσα στη σεζόν.

Kats Nakasuga

Ο Kallio έχει αγωνιστεί ήδη τρεις φορές φέτος και αναμένεται μια τέταρτη στο Grand Prix της Βαλένθια, σε αντίθεση με τις υπόλοιπες ομάδες του grid που χρησιμοποιούν επιπλέον αναβάτες σε λιγότερους αγώνες.

Η ομάδα της Ducati παραδοσιακά χρησιμοποιεί τον Michele Pirro για τα Grand Prix του Mugello και Misano. Φέτος η ομάδα της Yamaha για να επιβραβεύσει τον αναβάτη της Kats Nakasuga και τη νίκη του στον οκτάωρο αγώνα της Suzuka, του έδωσε τη δυνατότητα να αγωνιστεί στο Motegi.

pirro

Όμως οι κανονισμοί έχουν ένα «παραθυράκι». Η ομάδα της KTM και Aprilia που θεωρούνται ακόμα νέοι κατασκευαστές, έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν έξι φορές συνολικά τον έξτρα αναβάτη μέσα στη σεζόν.
Μία ομάδα νοείται «παλιά» αν καταφέρει σε μία σεζόν να πετύχει τρεις τρίτες ή δύο δεύτερες θέσεις ή μία νίκη σε στεγνό οδόστρωμα.

Τέλος οι Wildcard αναβάτες έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν μόνο τρεις κινητήρες σε μια σεζόν, οι οποίοι πρέπει να ακολουθούν τις ίδιες προδιαγραφές που τηρούνται από όλες τις ομάδες του Πρωταθλήματος.

 

KTM end

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Καθώς η Ιβηρική Χερσόνησος σκοτείνιαζε λόγω εκτεταμένων διακοπών ρεύματος, η πίστα της Jerez φώτισε από δοκιμές υψηλής σημασίας για το MotoGP
Η ομάδα MIMIKOS MOTORCORE ανακοινώνει την ολοκλήρωση της συνεργασίας της με τον αναβάτη Αλέξη Ζώρα, έπειτα από μια πορεία επιτυχιών που οδήγησε στην κατάκτηση του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Enduro 2024
Τα αδέρφια Marquez γράφουν ιστορία, ο Quartararo και η Yamaha ανεβαίνουν στο βάθρο μετά από δύο χρόνια και ο Bagnaia δείχνει ανήμπορος να ανταγωνιστεί τους Marquez
Οι Toni Bou (Repsol Honda Trial Team) και Jaime Busto (GasGas) οδήγησαν την ομάδα στην κορυφή, συνεχίζοντας την παράδοση της χώρας στο Trial

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.