Αγώνες Εξωτερικού

MotoGP: Η Honda αντιδρά στην επιστροφή του Lorenzo

Ο Alberto Puig παραχώρησε συνέντευξη στο crash.net


13.02.2020

To “αφεντικό ” της Repsol Honda άφησε αιχμές σχετικά με την αλλαγή της απόφασης του Lorenzo να επιστρέψει ως αναβάτης εξέλιξης της Yamaha

Πριν από τρεις μήνες στο GP της Valencia ο τρεις φορές Πρωταθλητής MotoGP με την Yamaha ανακοίνωσε την αποχώρησή του από την ενεργό δράση. Οι λόγοι που τον οδήγησαν σε αυτήν την απόφαση ήταν οι συνεχόμενοι τραυματισμοί και η έλλειψη κινήτρων. Η απόφαση αυτή ήρθε στο μέσον της διάρκειας του διετούς συμβολαίου που είχε με την Honda και η ομάδα τον αντικατέστησε με τον Alex Marquez.

Αμέσως μετά άρχισαν οι φήμες περί επιστροφής του ως αναβάτη εξέλιξης της Ducati και της Yamaha. Και στις αρχές του 2020 η Yamaha ανακοίνωση την απόκτησή του. Με αφορμή την αλλαγή της απόφασής του ο Alberto Puig σε συνέντευξη στο crash,net είπε τα εξής:

“Ο Lorenzo είχε συμβόλαιο μέχρι τα τέλη του 2020 και εμείς δεν είχαμε καμία πρόθεση να σπάσουμε την συμφωνία πριν την λήξη της. Όταν όμως ο αναβάτης μας λέει πως θέλει να σταματήσει να αγωνίζεται διότι δεν θέλει να τραυματιστεί ξανά, δεν μπορεί να εξοικειωθεί με την μοτοσυκλέτα και δεν έχει κίνητρο τότε το μόνο που μπορούσαμε να κάνουμε είναι να λύσουμε το συμβόλαιο μαζί του. Αν και δεν θέλαμε να φτάσουμε σε αυτό το σημείο δεν μπορούσαμε να κάνουμε τίποτα. Η Honda δεν πρόκειται ποτέ να επιβάλει σε έναν αναβάτη να οδηγήσει αν δεν το θέλει. Έτσι αποφασίσαμε στον αγώνα της Valencia να μην συνεχίσουμε την συνεργασία μας το 2020. Ο Jorge ήταν ξεκάθαρος πως θέλει να βάλει τέλος στην καριέρα του. Αυτό είχε υποστηρίξει στην press conference.
Το Νοέμβριο μας είχε ενημερώσει πως δεν νοιώθει έτοιμος να συνεχίσει. Ήθελε να σταματήσει να οδηγεί εξαιτίας των πολλών τραυματισμών. Δεν προσπαθήσαμε να του αλλάξουμε γνώμη. Από την πλευρά μας ενεργήσαμε 100% σωστά. Δεν μπορούμε να αναγκάσουμε έναν άνθρωπο να οδηγεί ένα αγωνιστικό με 300 χλμ/ώρα σε πίστα”.

Η συμφωνία με την Yamaha προβλέπει καθήκοντα αναβάτη εξέλιξης, ωστόσο είναι πολύ πιθανό να τον δούμε να αγωνίζεται σε κάποιες πίστες. Το γεγονός αυτό έφερε αντιδράσεις στα paddock του MotoGP. Ορισμένοι υποθέτουν πως ο Lorenzo αποσύρθηκε από την ενεργό δράση για να σπάσει το συμβόλαιο με την Honda και να ψάξει αλλού να συνεχίσει την καριέρα του. Άλλοι πιστεύουν πως δεν υπήρχε όρος στο συμβόλαιο με την Honda να μην αγωνιστεί σε άλλη ομάδα το 2020.

Ωστόσο ο Puig πιστεύει ότι ο Lorenzo απλά άλλαξε την απόφασή του μέσα στο χειμώνα και δεν το έκανε για να σπάσει το συμβόλαιο με την Honda.
“Επέλεξε να συνεχίσει για κάποιους λόγους. Από την μεριά της Honda, μπορούμε να πούμε πως ο κάθε ένας είναι ελεύθερος να κάνει ότι θέλει στη ζωή του. Το σεβόμαστε. Όταν ο Jorge ανακοίνωσε την απόφαση να συνεχίσει χαρήκαμε για αυτόν”.
“’Δεν ήθελα να συνεχίσει να οδηγεί. Ότι και αν έχει συμβεί, δική του είναι η ζωή. Αν αποφασίσει να κάνει test με την Yamaha ή με οποιοδήποτε άλλον είναι δική του απόφαση και δεν εμπλεκόμαστε σε αυτό.”

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Τα σκληρά εμπρός και μαλακά πίσω μείγματα γόμας των ελαστικών MICHELIN Power Slick επέτρεψαν στον Jorge Martin (Prima Pramac Racing) να κερδίσει την pole position το Σάββατο, σημειώνοντας το νέο ρεκόρ πίστας όλων των εποχών με χρόνο 1'29.919
O Ισπανός ήταν ταχύτερος στις δοκιμές - ο μοναδικός που έσπασε το φράγμα του 1:30 - και κατέκτησε δύο νίκες θρίλερ φεύγοντας από την Γαλλία με προβάδισμα 38 βαθμών από τον Francesco Bagnaia
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της BMW Motorrad επιβεβαιώνει το ενδιαφέρον της γερμανικής εταιρείας για το MotoGP, αλλά θέτει έναν όρο: "πρώτα πρέπει να κατακτήσουμε τα Superbike"
Ένα διπλός αγώνας MotoGP™ και MotoE™ αυτό το Σαββατοκύριακο για τη Michelin, μπροστά στο μεγαλύτερο κοινό της σεζόν

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.